Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych, nr sprawy 23/z/2014
Numer ogłoszenia: 205162 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych, nr sprawy 23/z/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 do SIWZ - formularzach cenowych (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5: Zadanie nr 1 - farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne, Zadanie nr 2 - farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe), Zadanie nr 3 - materiały i narzędzia do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów, Zadanie nr 4 - uszczelnienia techniczne i wyroby gumowe, Zadanie nr 5 - przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne i akcesoria do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 39.22.42.10-3, 44.40.00.00-4, 44.80.00.00-8, 14.00.00.00-1, 14.81.00.00-2, 19.50.00.00-1, 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.66.20.00-4, 44.30.00.00-3, 44.50.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadania nr 2 certyfikat wystawiony przez upoważniony organ (tj. Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej we Wrocławiu) potwierdzający, iż oferowana farba poliuretanowa kamuflażowa w kolorze khaki (pozycja nr 6 formularza ofertowego) spełnia wymagania normy obronnej NO-80-A200:2011 Farby specjalne do malowania maskującego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 5/1 - zad. nr 1, 5/2 - zad. nr 2, 5/3 - zad. nr 3, 5/4 - zad. nr 4, 5/5 - zad. nr 5 do SIWZ, c) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, d) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zostały określone w projekcie umowy - część III do SIWZ, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 do kwoty 3 414,63 zł netto, b) zadanie nr 2 do kwoty 9 756,10 zł netto, c) zadanie nr 3 do kwoty 12 195,12 zł netto, d) zadanie nr 4 do kwoty 3 252,03 zł netto, e) zadanie nr 5 do kwoty 9 756,10 zł netto,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Odział Gospodarczy w Poznaniu, ul Bukowska 34, 60-811 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 5, wejście C, pokój nr 6-7, od pon. do pt. w godz. 8.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Odział Gospodarczy w Poznaniu, ul Bukowska 34, 60-811 Poznań - bud. nr 2, pokój nr 17A parter - kancelaria jawna, od pon. do pt. w godz. 8.00-15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i inne produkty chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5/1 do SIWZ - formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 39.22.42.10-3, 44.40.00.00-4, 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5/2 do SIWZ - formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały i narzędzia do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5/3 do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 14.81.00.00-2, 19.50.00.00-1, 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.66.20.00-4, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: uszczelnienia techniczne i wyroby gumowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5/4 do SIWZ - formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne i akcesoria do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5/5 do SIWZ - formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 34.30.00.00-0, 44.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- świadczenie usługi wsparcia serwisowego sprzętu będącego na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego
- PN 11/05/2024 - ubezpieczenia
- Zakup i dostawa maszyn do utrzymania porządku - 6 pakietów
- Remont pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2024 r.
- Dostawa narzędzi artroskopowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego biofiltra oczyszczającego powietrze z kompostowni zlokalizowanej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Opadów Komunalnych w Ostrołęce przy ul. Komunalnej 8
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa wyposażenia pracowni ślusarskiej, podstaw mechaniki, spawania dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu ...
- Dostawa części do pojazdów II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.