eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Kompleksowa obsługa prawna Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Ruda Śląska: Kompleksowa obsługa prawna Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 205143 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodny-rudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę pomocy prawnej i doradztwa prawnego na rzecz Zamawiającego. Poprzez pomoc prawną i doradztwo prawne rozumie się wykonywanie wszelkich czynności i spraw związanych z przepisami prawa w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności, których przedmiotem jest w szczególności: 1. udzielanie bieżących porad i konsultacji prawnych 2. sporządzanie ekspertyz prawnych, opinii prawnych, 3. przygotowanie projektów wszelkich pism w zakresie świadczonej usługi, przygotowanie projektów umów i opiniowanie umów, nadzór merytoryczny nad zawieranymi umowami, 4. pomoc w merytorycznej interpretacji przepisów prawa, 5. opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych, 6. reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas prowadzonych negocjacji, rokowań z partnerami handlowymi, 7. reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, 8. udział w spotkaniach i naradach, udział w pracach Komisji Przetargowej, 9. zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentacja Zamawiającego w postępowaniu przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami w tym reprezentowania Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą 10. wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zamawiającego objętych zakresem świadczenia usług pomocy prawnej, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Świadczenie pomocy prawnej obejmować będzie w szczególności następujące gałęzie prawa: Prawo autorskie i prawa pokrewne, procedury kontraktowe FIDIC, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, prawo handlowe, cywilne, gospodarcze, prawo administracyjne, prawo pracy inne dziedziny prawa dotyczące zakresu działalności Zamawiającego. Przedmiotem działalności Spółki Park Wodny w Rudzie Śląskiej jest realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie, oddaniu do użytkowania i eksploatacji pływackiego kompleksu rekreacyjno - sportowego. Budowa kompleksu prowadzona jest w oparciu o procedury kontraktowe FIDIC. Zamówienie poniżej tzw. kwot unijnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości obecnego zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę pomocy prawnej i doradztwa prawnego na rzecz Zamawiającego. Poprzez pomoc prawną i doradztwo prawne rozumie się wykonywanie wszelkich czynności i spraw związanych z przepisami prawa w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności, których przedmiotem jest w szczególności: 1. udzielanie bieżących porad i konsultacji prawnych 2. sporządzanie ekspertyz prawnych, opinii prawnych, 3. przygotowanie projektów wszelkich pism w zakresie świadczonej usługi, przygotowanie projektów umów i opiniowanie umów, nadzór merytoryczny nad zawieranymi umowami, 4. pomoc w merytorycznej interpretacji przepisów prawa, 5. opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych, 6. reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas prowadzonych negocjacji, rokowań z partnerami handlowymi, 7. reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, 8. udział w spotkaniach i naradach, udział w pracach Komisji Przetargowej, 9. zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentacja Zamawiającego w postępowaniu przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami w tym reprezentowania Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą 10. wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zamawiającego objętych zakresem świadczenia usług pomocy prawnej, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Świadczenie pomocy prawnej obejmować będzie w szczególności następujące gałęzie prawa: Prawo autorskie i prawa pokrewne, procedury kontraktowe FIDIC, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, prawo handlowe, cywilne, gospodarcze, prawo administracyjne, prawo pracy inne dziedziny prawa dotyczące zakresu działalności Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawijacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający aktualne uprawnienia do wykonywania działalności tj. Osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz. U. z 2010 Nr 10 poz. 65 albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze ( Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm. ), tj. posiadające tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata; Spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych, tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie lub komandytowe; Zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy Prawo o adwokaturze, tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie lub komandytowe; Prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej ( dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm. ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 3 usługi w tym: - 1usługę o wartości min. 80.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa prawnego na rzecz spółek prawa handlowego, w których jednostki samorządu terytorialnego posiadają udziały albo akcje, - 1 usługę o wartości 150.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa prawnego w procesie budowlanym/inwestycyjnym prowadzonym w oparciu o procedury FIDIC lub równoważne, - 1 usługę o wartości 50,000,00 zł brutto polegająca na świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa prawnego w zakresie praw autorskich i praw pokrewnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem osób, tj. min. 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które od co najmniej 2 lat legitymują się uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub posiadają prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (posiadającymi wpis na Okręgową Listę Radców Prawnych lub Okręgową Listę Adwokacką).Osoby te powinny posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu usług polegających na: 1.zastępstwie prawnym w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą (albo Zespołem Arbitrów), 2.świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa prawnego w zakresie praw autorskich, o wartości usługi co najmniej 30.000,00 zł 3.świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa prawnego w procesie budowlanym/inwestycyjnym prowadzonym w oparciu o procedury FIDIC lub równoważne o wartości usługi co najmniej 40.000,00 zł. Za spełnienie warunku uważać się będzie sytuacje gdy osoby wskazane do wykonania zamówienia posiadają wymagane doświadczenie każda z nich z osobna lub jako zespół łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego średni roczny obrót wyniósł nie mniej niż 200.000,00 zł (przez pojęcie obrotu należy rozumieć przychód netto ze sprzedaży towarów i usług). 2.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym projektem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy, tj. a.zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, b. zmian osób świadczących pomoc prawną i doradztwo prawne. Zmiana taka dopuszczalna jest jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia będą posiadały kwalifikacje zawodowe i doświadczenie takie jakie było warunkiem udziału w postępowaniu. Wykonawca na tę okoliczność przedłoży stosowne dokumenty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkwodny.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Wodny sp. z o.o. Ruda Śląska ul. Kłodnicka 97 ( lok 4).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Park Wodny sp. z o.o. Ruda Śląska ul. Kłodnicka 97 ( lok 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.