eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysowa › Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odzysku ciepła odpadowego z instalacji kominowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Wysowa: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odzysku ciepła odpadowego z instalacji kominowej
Numer ogłoszenia: 205102 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wysowa" S.A. , Wysowa-Zdrój 149, 38-316 Wysowa, woj. małopolskie, tel. 018 3532400, faks 018 3532447.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-wysowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odzysku ciepła odpadowego z instalacji kominowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej instalacji do odzysku i zagospodarowania ciepła odpadowego z 2 kotłów parowych VEA Univex 15S H-13 961 kW o mocy nominalnej 961 kW każdy, opalanych olejem opałowym lekkim. Zadaniem układu jest obniżenie strat kominowych kotłów o minimum 40% poprzez obniżenie temperatury gazów spalinowych i wykorzystanie całości odzyskanej energii cieplnej do podgrzewania kondensatu. Istniejące parametry instalacji: średnia temperatura przy wyjściu z kotła 1680C średnia temperatura kondensatu 580C parametry produkowanej pary: 1,7 bar, 900 kg/h Wymagane parametry ; średnia temperatura spalin za wymiennikiem 950C ? 10% maksymalny dopuszczalny spadek ciśnienia ciągu spalin na wymienniku nie może przekraczać 100 Pa wymiennik jak i wszystkie części instalacji muszą być nowe, wykonane z materiałów dostosowanych do właściwości fizykochemicznych spalin i wody kotłowej istniejących instalacji każdy z wymienników musi być wyposażony w autonomiczny, pasywny układ zabezpieczający przed wychłodzeniem spalin poniżej temperatury 700C wymienniki muszą zapewniać całkowitą separację strumieni wody i spalin Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę wymiennika 2. przebudowę układu kominowego 3. wykonanie obiegu wodnego wymiennika 4. wykonanie konstrukcji nośnej 5. wykonanie układu automatyki 6. podłączenie, uruchomienie i kalibracja układu 7. dostawę, montaż i uruchomienie układu pomiarowego w postaci centralnego panelu zlokalizowanego w pomieszczeniu kotłowni zapewniającego dla każdego z kotłów ciągły odczyt następujących parametrów: Temperaturę spalin przed wymiennikiem Temperaturę spalin za wymiennikiem Chwilową wartość przepływu strumienia spalin Temperaturę wody przed wymiennikiem Temperaturę wody za wymiennikiem Chwilową wartość przepływu wody przez wymiennik Chwilową wartość mocy odbieranej ze spalin Chwilową wartość mocy dostarczanej do wody Licznik zagregowanej wartość mocy dostarczanej do wody od ostatniego zerowania - na panelu musi znajdować się przycisk zerowania licznika. 8. wszelkie prace budowlane konieczne przy montażu i uruchomieniu wymiennika. Ponadto dostawa obejmuje: 1. Przeszkolenie personelu Zamawiającego. 2. Dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim 3. Dokumentację mechaniczną w plikach .dwg, na nośniku CD i w wersji papierowej. 4. Pełną dokumentację elektryczną na nośniku CD i w wersji papierowej. 5. Pełną dokumentację oprogramowania (z listingiem programu), wraz z instrukcją obsługi w języku polskim, na nośniku CD i w wersji papierowej 6. Zamaszynowienie ( layot ) w wersji .dwg z naniesionymi przyłączami energetycznymi, dostarczony Wysowa Zdrój przed realizacją montażu przedmiotu umowy sposób podłączenia peryferii sterowania, uzgodniony przed realizacją montażu wymiennika 7. Instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcje BHP 8. Rysunek zestawieniowy instalacji, rysunki szczegółowe poszczególnych zespołów i części 9. Schemat przepływów (z wyspecyfikowanym zapotrzebowaniem na media) 10. Wykaz części zamiennych i szybkozużywających się 11. Plan przeglądów oraz szczegółowe instrukcje remontowe (naprawy) 12. Deklaracja zgodności zgodnie z Dyrektywą Maszynową 2004/22/WE, Niskonapięciową 2006/95/WE oraz kompatybilności elektromagnetycznej 2004/108/WE 13. Deklarację i oznakowanie CE. 14. Atest bezpieczeństwa i pomiary skuteczności zerowania , izolacji (dostarczone po wykonaniu montażu i rozruchu) 15. DTR innych producentów (zawory, filtry, itp.) 16. Rysunki wymiarowe przedmiotu umowy w formacie .dwg Ponadto Sprzedający dokona wszelkich wymaganych zgodnie z polskimi normami i przepisami odbiorów (UDT itp.) i przedstawi Zamawiającemu niezbędne atesty, pozwolenia i deklaracje. Wymagania dodatkowe Nie dopuszcza się możliwości modyfikacji istniejących palników, wentylatorów podmuchowych oraz stosowania dodatkowych wentylatorów wyciągowych Całkowita moc elektryczna zainstalowana w układzie odzysku nie może przekraczać 5% mocy cieplnej dostarczonej przez układ do kondensatu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uzdrowisko-wysowa.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wysowa S.A. 38-316 Wysowa-Zdrój 149.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Wysowa S.A. 38-316 Wysowa-Zdrój 149 pok. nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.