eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Alwernia w okresie od 15.11.2007 roku do 15.04.2008 roku.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Alwernia: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Alwernia w okresie od 15.11.2007 roku do 15.04.2008 roku.
Numer ogłoszenia: 205091 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Alwernia w okresie od 15.11.2007 roku do 15.04.2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Alwernia w okresie od 15.11.2007 roku do 15.04.2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2 do siwz. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 3 do siwz. 3. Parafowany wzór umowy- załącznik nr 4 do siwz. 4. Potwierdzona aktualna (wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź potwierdzony wyciąg z rejestru sądowego. W przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna wymagane jest złożenie potwierdzonej kopii umowy spółki. 5. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia- załacznik nr 5 do siwz. W przypadku dzierżawy sprzętu wymagane jest złożenie zapewnienia dzierżawy od właściciela. 6. Oświadczenie wykonawcy o uregulowanych zobowiązaniach w stosunku do Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załacznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ mozna nabyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101 lub na stronie internetowej www.alwernia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego tj; Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia-Biuro Obsługi Klienta (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.