eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › BUDOWA SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W INOWROCŁAWIU, W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Inowrocław: BUDOWA SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W INOWROCŁAWIU, W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 205028 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W INOWROCŁAWIU, W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Panny Maryi przy ul. Najświętszej Marii Panny 22-24 im. i Szkole Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego przy ul. Jana III Sobieskiego 5-7 w Inowrocławiu, w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z rządowym programem wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (RADOSNA SZKOŁA) - (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Dz. U. z 2009 roku Nr 110, poz. 915 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. 2.Część 1 - Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)oczyszczenie i przygotowanie terenu, 2)wykonanie nawierzchni placu zabaw: a)bezpiecznej (piankowej) pow. 150,54 m2 kolor pomarańczowy, b)typu tartan (lub innej syntetycznej) pow. 21,52 m2, kolor niebieski, c)trawiastej pow. 77,92 m2; 3)dostawa i montaż urządzeń zabawowych na wykonanej nawierzchni bezpiecznej: a)zestaw ze zjeżdżalnią 1 szt., b)zestaw sprawnościowy 1 szt., c)huśtawka kiwak tandem pies 1 szt., d)kiwak na sprężynie pojedynczy 1 szt., e)betonowy stół do gry w szachy lub Chińczyka 1 szt., f)linarium obrotowe 1 szt. oraz: ławek - 4 szt., koszy na śmieci (stalowych) - 2 szt., tablicy informacyjnej z regulaminem - 1 szt. 4)wykonanie ogrodzenia placu (furtka + brama) z wykorzystaniem stalowych paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo w kolorze niebieskim; 5) sadzenie drzew i krzewów iglastych z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.5 m - Thuja occidentalis SMARAGD (żywotnik zachodni) wysokość min 100 cm - 40 szt., 6) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna ze wskazaniem urządzeń na mapce. 1.Część 2 - budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)oczyszczenie i przygotowanie terenu; 2)wykonanie nawierzchni placu zabaw: a)bezpiecznej (piankowej) pow. 146,10 m2, kolor pomarańczowy, b)typu tartan (lub inna syntetyczna) pow. 31,05 m2, kolor niebieski, c)trawiastej pow. 70,89 m2; 3)dostawa i montaż urządzeń zabawowych na wykonanej nawierzchni bezpiecznej: a) zestaw ze zjeżdżalnią 1 szt., b) sześcian wielofunkcyjny 1 szt., c) huśtawka ważka z drewnianą belką 1 szt., d) kiwak na sprężynie pojedynczy 1 szt., e) betonowy stół do gry w szachy lub Chińczyka 1 szt., f) linarium obrotowe 1 szt., oraz ławek - 9 szt., koszy na śmieci (stalowych) - 2 szt., tablicy informacyjnej z regulaminem 1 szt.; 4)wykonanie ogrodzenia placu (furtka + brama) z wykorzystaniem stalowych paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo w kolorze niebieskim; 5)sadzenie drzew i krzewów iglastych z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.5 m - Thuja occidentalis SMARAGD (żywotnik zachodni) wysokość min 100 cm - 40 szt.; 6)powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna ze wskazaniem urządzeń na mapce. 2.Wymagania Zamawiającego (dotyczy 1 i 2 części zamówienia): 1)urządzenia zabawowe i nawierzchnie muszą posiadać niezbędne certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty i świadectwa jakości a w szczególności spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009; 2)urządzenia zabawowe należy oznakować poziomem -0- oraz umieścić tabliczki znamieniowe. 3)celowym jest, aby każdy z wykonawców, przed złożeniem oferty, dokonał oględzin miejsca budowy placów, w celu sprawdzenia warunków tam panujących; z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu przedmiotu zamówienia. 4)do wykonawcy należy wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej ze wskazaniem urządzeń na mapie, 5)Zamawiający informuje, że kontrola przedodbiorowa na zgodność z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009 zostanie przeprowadzona przez akredytowaną jednostkę, która wystawi odpowiedni dokument. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzą projekty budowlane i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (oddzielnie dla każdej części zamówienia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 39.11.36.00-0, 34.92.84.80-6, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu placu zabaw (z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych) o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (dotyczy wykonawców składających ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami/osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy wykonawców składających ofertę na jedną lub dwie części zamówienia);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: 1) 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł) - dotyczy wykonawców składających ofertę na 2 części zamówienia, 2) 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) - dotyczy wykonawców składających ofertę na 1 lub 2 część zamówienia, Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)kosztorys ofertowy, który może być sporządzony metodą uproszczoną; 2)karty katalogowe, fotografie, opisy techniczne oferowanych urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznych, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub f) wstrzymaniem prac budowlanych przez nadzór archeologiczny, lub g) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, lub h) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub i) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W INOWROCŁAWIU, W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 W zakres robót wchodzi: 1)oczyszczenie i przygotowanie terenu, 2)wykonanie nawierzchni placu zabaw: a)bezpiecznej (piankowej) pow. 150,54 m2 kolor pomarańczowy, b)typu tartan (lub innej syntetycznej) pow. 21,52 m2, kolor niebieski, c)trawiastej pow. 77,92 m2; 3)dostawa i montaż urządzeń zabawowych na wykonanej nawierzchni bezpiecznej: a)zestaw ze zjeżdżalnią 1 szt., b)zestaw sprawnościowy 1 szt., c)huśtawka kiwak tandem pies 1 szt., d)kiwak na sprężynie pojedynczy 1 szt., e)betonowy stół do gry w szachy lub Chińczyka 1 szt., f)linarium obrotowe 1 szt. oraz: ławek - 4 szt., koszy na śmieci (stalowych) - 2 szt., tablicy informacyjnej z regulaminem - 1 szt. 4)wykonanie ogrodzenia placu (furtka + brama) z wykorzystaniem stalowych paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo w kolorze niebieskim; 5) sadzenie drzew i krzewów iglastych z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.5 m - Thuja occidentalis SMARAGD (żywotnik zachodni) wysokość min 100 cm - 40 szt., 6) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna ze wskazaniem urządzeń na mapce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 39.11.36.00-0, 34.92.84.80-6, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W INOWROCŁAWIU, W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 11 W zakres robót wchodzi: 1)oczyszczenie i przygotowanie terenu; 2)wykonanie nawierzchni placu zabaw: a)bezpiecznej (piankowej) pow. 146,10 m2, kolor pomarańczowy, b)typu tartan (lub inna syntetyczna) pow. 31,05 m2, kolor niebieski, c)trawiastej pow. 70,89 m2; 3)dostawa i montaż urządzeń zabawowych na wykonanej nawierzchni bezpiecznej: a) zestaw ze zjeżdżalnią 1 szt., b) sześcian wielofunkcyjny 1 szt., c) huśtawka ważka z drewnianą belką 1 szt., d) kiwak na sprężynie pojedynczy 1 szt., e) betonowy stół do gry w szachy lub Chińczyka 1 szt., f) linarium obrotowe 1 szt., oraz ławek - 9 szt., koszy na śmieci (stalowych) - 2 szt., tablicy informacyjnej z regulaminem 1 szt.; 4)wykonanie ogrodzenia placu (furtka + brama) z wykorzystaniem stalowych paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo w kolorze niebieskim; 5)sadzenie drzew i krzewów iglastych z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.5 m - Thuja occidentalis SMARAGD (żywotnik zachodni) wysokość min 100 cm - 40 szt.; 6)powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna ze wskazaniem urządzeń na mapce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 39.11.36.00-0, 34.92.84.80-6, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.