eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU SZPITALNEGO ODDZIAŁU CHIRURGICZNEGO OGÓLNEGO W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU SZPITALNEGO ODDZIAŁU CHIRURGICZNEGO OGÓLNEGO W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 205024 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU SZPITALNEGO ODDZIAŁU CHIRURGICZNEGO OGÓLNEGO W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu (zwanego dalej robotami budowlanymi) Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy, a obejmującego m.in.: a) powiększenie dwóch pomieszczeń łazienkowych o nr 76 i 79 kosztem powierzchni sal łóżkowych, b) wykonanie sanitariatu kosztem pomieszczenia nr 67, c) przebudowę pomieszczenia sanitarnego nr 71 i dostosowanie go do potrzeb łazienki dla osób niepełnosprawnych, d)likwidację istniejących zabudów podsufitowych instalacji kanalizacyjnej i zastąpienie ich mniejszymi zabudowami wykonanymi w konstrukcji G/K e) likwidację dotychczasowego sufitu podwieszonego w korytarzu, f) wymiana istniejących posadzek chemoutwardzalnych w pomieszczeniach oddziału, korytarzu oddziału i korytarzu wspólnym na posadzki pcv spoinowane . g) wymiana glazury ściennej fartuchów przyumywalkowych, w łazienkach i sanitariatach oraz częściowo posadzkowej h) poszerzenie większości otworów drzwiowych, i) wymiana drzwi na szersze o ościeżnicach stalowych. j) szpachlowanie ścian i sufitów oraz malowanie farbami emulsyjnymi i zmywalnymi. k) montaż odbojów ściennych, poręczoodbojów, osłon narożnikowych i pochwytów łazienkowych dla niepełnosprawnych. l) wymiana pięciu muszli ustępowych z dostosowaniem dwóch dla niepełnosprawnych. ł) wymiana pięciu umywalek z dostosowaniem dla niepełnosprawnych. m) instalację dwóch brodzików i montaż dwóch ścianek prysznicowych, n) montaż nowego sufitu podwieszonego o module 600x600 w korytarzu oddziału, o) dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej sytuacji architektonicznej,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium a) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł. b) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas gdy termin składania ofert zostanie przedłużony. c) Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert o godzinie wyznaczonej na składanie ofert, tj.31-05-2012 r. o godz 11:30 d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. FORMY I MIEJCE WNOSZENIA WADIUM a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: BGK nr r-ku 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz 730i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz. 620) Wadium wymienione w formach wymienionych w pkt. b-d musi być wystawione na Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy. Oryginał dokumentu potwierdzającego pokrycie wadium musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju. Nr 43 parter (kasa Zamawiającego) UWAGA: 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że okoliczność ta wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia obejmującego swym zakresem: kompleksowy remont wielobranżowy obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 lub budowę obiektu budowlanego, przebudowę, modernizację obiektów każdy o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 i każdy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone przepisami Prawa budowlanego na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, iż znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, polegającej na posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej co najmniej na kwotę 180 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; wskazane jest w szczególności, aby dokument - zobowiązanie określało również zakres i sposób udostępnienia zasobu. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. W celu wykonania kosztorysu, a przede wszystkim jego uszczegółowienia względem przedmiarów robót Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności przedmiotowej i ilościowej wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót w zaoferowanej cenie ryczałtowej. UWAGA: Pomimo, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest dokumentem wymaganym przez Zamawiającego w celu prawidłowego wykonywania praw i obowiązków stron umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej we wzorze umowy, wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony umowy dopuszczają możliwość jej zmian , przy czym mogą być one inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2. Zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 3)terminu wykonania umowy. 3.. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.2, jest złożenie wniosku przez Wykonawcę, na który składa się: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 4. Zmiany, o których mowa w ust.2, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji ( użytkowania ) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia funkcji użytkowych obiektu, 6) siła wyższa. 5. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust.3 pkt 3, stanowi kosztorys ofertowy zamienny opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę, bądź wynika z niedołożenia należytej staranności na etapie przygotowywania oferty (np. sporządzenie oferty wyłącznie w oparciu o dokumentację, bez przeprowadzenia wizji lokalnej, pominięcie w ofercie elementów/robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, itp.); w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica pok. 36 b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.