eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych lokalach gminnych i w nieruchomościach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Łódź: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych lokalach gminnych i w nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 205023 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180551 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych lokalach gminnych i w nieruchomościach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie określonym w punkcie 2-4. 2/ Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia (wymagana 24 godzinna gotowość) w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego oraz w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych ujęte w dwóch częściach (rejon Nr 1 i Nr 2) - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w oparciu o zakresy czynności stanowiące załącznik Nr 2 i Nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będące cennikami ryczałtowymi usług każdej części zamówienia (rejonu Nr 1 i Nr 2), które obejmują następujące czynności: 2.1. naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć; 2.2. sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych, umocowanie obruszonych uchwytów; 2.3. uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej; 2.4. uzupełnienie rynien za wkonanie wpustów (sztucerów) z blachy ocynkowanej; 2.5 uzupełnienie rynien za wykonanie koszy z blachy ocynkowanej; 2.6. wymiana rury deszczowej z osadnikiem; 2.7. wymiana rury dzeszczowej z osadnikiem na PCV; 2.8. uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m, z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm; 2.9. demontaż i ponowny montaż rur spustowych (nie wymienianych); 2.10. uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej; 2.11. drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu; 2.12. posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym; 2.13. pokrycie na lepiku w nakładkę, na dachu dawniej krytych papą na zimno; 2.14. posmarowanie powierzchni dachu abizolem D, z zakitowaniem uszkodzeń; 2.15. uzupełnienie obróbek papą jutową: mury ogniowe, gzymsy okapy, kosze, kołnierze; 2.16. uzupełnienie włazów kominiarskich; 2.17. uzupełnienie pokryć z 1 warstwy papy asfaltowej na klapach kominiarskich; 2.18. wymiana deskowania z desek o grub. 25 mm na styk; 2.19. wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek grub. 32 mm; 2.20. pokrycie dachów o pow. do 100 m2 papą zgrzewalną- naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej, przyklejanie łat z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. 4,7 mm wraz z przygotowaniem podłoża; 2.21. naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (obróbki z papy /kołnierze/ elem. metalowe, występujące na dachu wraz z oczyszczeniem zaimpregnowaniem); 2.22. przemurowanie przewodów kominowych - wykucie otworów; 2.23. obsadzenie kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyczystkowych w ścianach z cegieł; 2.24. wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek; 2.25. przemurowanie przewodów kominowych - zamurowanie otworów; 2.26. uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? ceg.., w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej; 2.27. wykucie bruzd pionowych 1×? ceg., w ścianach z cegieł na zaprawie cement.- wapiennej; 2.28. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach; 2.29. odbicie tyków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach i schodach; 2.30. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement.- wapiennej na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo- cement. zagrunt. siatką; 2.31. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement. - wapiennej na stropach ceramicznych, betonowych, podciągach, belkach, biegach schodowych, płytach wiórowo- cementowych; 2.32. uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III z zaprawy cem.- wapiennej o powierzchni do 5 m2; 2.33. zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju ? ×1 cegł., w ścianach z cegieł; 2.34. przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ? ceg. przy użyciu zaprawy cementowej w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 2.35. dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych; 2.36. dopasowanie skrzydeł okiennych o pow. 0,5 do 2,5 m2; 2.37. wymiana ramiaków skrzydeł okiennych; 2.38. wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych; 2.39. wymiana okapników skrzydeł okiennych; 2.40. wymiana zasuw drzwiowych; 2.41. wymiana zamków wpuszczanych; 2.42. wymiana zawiasów drzwiowych; 2.43. wymiana zawiasów drzwiowych - montaż skobla wraz z kłódką; 2.44. wymiana oklejenia skrzydeł drzwiowych płytami pilśniowymi o pow. ponad 1,0 m2; 2.45. wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek niestruganych o grub.25 mm; 2.46. podstemplowanie zagrożonych stropów pojedynczymi stemplami; 2.47. podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem; 2.48. podstemplowanie zagrożonych nadproży; 2.49. wymiana desek podłogowych w ilośći do 2 m2 w jednym miejscu; 2.50. przybicie do podłóg płyt pilśniowych; 2.51. wymiana elementów schodów drewnianych-poręczy; 2.52. wymiana elementów schodów drewnianych-podstopnic; 2.53. wymiana elementów schodów drewnianych-stopnic; 2.54. wymiana elementów schodów drewnianych-słupków; 2.55. wymiana elementów schodów drewnianych-tralek; 2.56. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych; 2.57. szklenie ram drewn. zdejmow. pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągn. 2-3 mm o pow. szyby ponad 0,5 m2; 2.58. uzupełnienie okitowania istniejących szyb o pow. ponad 0,5 m2 w ramach drewnianych; 2.59. uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1,0 -5,0 m2 w jednym miejscu z zatarciem na ostro; 2.60. rozebranie chodników, wysepek przystankowych , przejść dla pieszych z płyt betonowych 50×50×7 cm na podsypce piaskowej; 2.61. wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm, na podłożu gruntowym przy budynku; 2.62. wymiana lub uzupełnienie krat; 2.63. spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników; 2.64. dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych; 2.65. wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach; 2.66. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni; 2.67. dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek; 2.68. montaż pieców lub kuchni przenośnych zakupionych przez zamawiającego; W cenie pozycji należy ująć transport ze sklepu do miejsca montażu oraz cenę rur podłączeniowych i blachy przedpiecowej. 2.69. zrzucenie śniegu z dachu /budynki parterowe/ bez jego wywozu; 2.70. zgarnięcie śniegu i lodu z dachu (z przerzutem) z budynków wyższych od parterowych; 2.71. skucie lodu na ścianie, z gzymsu; 2.72. wygrodzenie strefy niebezpiecznej wraz z oznakowaniem, słupki ograniczające ustawienie i rozebranie, 2.73. czyszczenie kieli i rynien z liści i śmieci; 2.74. montaż tablic informacyjnych, nr policyjnych lub innych drobnych elementów (materiały - tablice do montażu dostarcza Zamawiający); 2.75. dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków ścian - zamalowanie napisów; 2.76. dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych - sufitów; 2.77. rusztowania zewnętrzne, drewniane drabinowe, punktowe; 2.78. rozebranie rynien z blachy nie nadajacej sie do użytku; 2.79. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej; 2.80. uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów (ściany o grub pow. ? cegły; 2.81. wykonanie i rozebranie prowizorycznego zabezp. połaci dachowej; 2.82. rozebranie pieców i trzonów kuchennych oblicowanych kaflami; 2.83. sprząatanie i zamiatanie połaci dachowej (nie dotyczy okresu zimowego i usuwania śniegu); 2.84. przemurowanie głowic kominowych o objętości powyżej 0,5 m3; 2.85. przemurowanie głowic kominowych o objętości do 0,5 m3; 2.86. uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem; 2.87. przecieranie tynków na kominach ponad dachem; 2,88. wykonanie tynków zwykłych na kominach ponad dachem; 2.89. wykonanie rusztowania przy kominach; 2.90. wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu; 2.91. wykonanie poziomych pomostów na dachu; 2.92. demontaż rurociągu żeliwnego pionowego na ścianie budynku; 2.93. montaż rury spustowej z polichlorku winylu w miejsce zdemontowanej żeliwnej; 2.94. wywiezienie gruzu na odległość do 15 km; 3/ Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a/ 24 godzinnej gotowości do wykonywania czynności objętych zamówieniem we wszystkie dni tygodnia na podstawie pisemnych zleceń aministratorów oraz telefonicznych zgłoszeń służb miejskich bądź Zamawiającego; b/ przystąpienia do wykonywania pisemnych zleceń i telefonicznych zgłoszeń: - nie później niż w ciągu trzech godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej życiu, zdrowiu lub mieniu najemców i Gminy Łódź; - nie później niż w terminie 25 dni od daty otrzymanego zlecenia pozostałe awarie; c/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; d/ przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02. 2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania usług budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); e/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych usług; f/ zachowania praw osób trzecich; g/ sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych usług (ilości jednostek miary) i w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odzielnie, dla każdej nieruchomości prywatnej lub współwłasnej oraz łącznie dla nieruchomości gminnych i skarbu państwa; Zestawienie, które obejmuje: adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego oraz wartość iloczynową zleconej usługi, musi być potwierdzone przez właściwego terenowo administratora i rozliczone przez właściwego inspektora nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku wykonania czynności usługowych nie objetych cennikiem ryczałtowym, rozliczenie usługi nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR-y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych od opublikowanych w biuletynie Sekocenbudu i składników cenotwórczych określonych w formularzu ofertowym oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych lokalach gminnych i w nieruchomościach ujęte w części I (rejon Nr 1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Murarstwo - Dekarstwo Dariusz Kowalski, ul. Wschodnia 32, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201598,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174672,05

  • Oferta z najniższą ceną: 174672,05 / Oferta z najwyższą ceną: 189738,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych lokalach gminnych i w nieruchomościach ujęte w części II (rejon Nr 2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOW - BUD Firma Remontowo-Budowlana, ul. Wschodnia 32, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227276,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201710,28

  • Oferta z najniższą ceną: 201710,28 / Oferta z najwyższą ceną: 207776,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.