Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Katowice: Dostawa wraz z montażem i instalacją dwóch automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych wraz z komputerami, drukarkami laserowymi oraz z akcesoriami
Numer ogłoszenia: 205020 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.wiw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.katowice.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją dwóch automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych wraz z komputerami, drukarkami laserowymi oraz z akcesoriami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i instalacją dwóch automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych wraz z komputerami, drukarkami laserowymi oraz z akcesoriami, tj. I. automatyczny analizator immunoenzymatyczny wraz z komputerem i drukarką laserową -2 zestawy, II. Akcesoria 1) Końcówki grafitowe do analizatora Elisa - 300 ul -575 opakowań /1 opakowanie 960 szt/ 2) Końcówki grafitowe do analizatora Elisa -1100 ul -18 opakowań /1 opakowanie 960 szt/ 3) Service pack: UPS+ 5 statywów na probówki + 1 statyw na reagenty + 1op. naczynek niwersalnych 2 zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.58 - Analizatory testów immunologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 PLN / słownie: sześć tysięcy PLN/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji wg formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną Oferta musi zawierać: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) wypełniona, podpisana i opieczętowana (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacja asortymentowo-cenowa /załącznik 1.1 do niniejszej specyfikacji/ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Sskarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Katalog oferowanego sprzętu ze wskazaniem numeru katalogowego, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ 6) Dowód wpłaty wadium 7) Podpisane oświadczenia wyszczególnione w części H SIWZ. 8) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (t. jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 204 poz. 2087 z późniejszymi zmianami) jak również Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U Nr 259 poz. 2172) lub rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie wymagań technicznych i wymagań związanych z bezpieczeństwem stosowania dla instrumentów i sprzętu weterynaryjnego (Dz. U. Nr 118 poz. 1243). -załącznik nr 6 9) Oświadczenie Wykonawcy o wydajności oferowanego zestawu urządzeń - załacznik 7 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ pkt. 3) i 4) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: 1) wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) 2) Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ
- Zabezpieczenie podłogi poddasza i strychów w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
- Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Remont mieszkań VI/2024
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.