eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa kablowego oświetlenia ulic Partyzantów - Garwolińska ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Siedlce: Budowa kablowego oświetlenia ulic Partyzantów - Garwolińska ETAP II
Numer ogłoszenia: 204993 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kablowego oświetlenia ulic Partyzantów - Garwolińska ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1.Wykonanie odcinków kablowych linii YAKXS 4 x 120 mm2 + FeZn 30x4 zasilających szafki oświetleniowe SO, 2.Wykonanie kablowych linii oświetleniowych YAKXS 4 x 35 mm2 w rurach ochronnych DVK 75, w rurach SRS 75, 3. Wykonanie kablowych linii oświetleniowych YAKXS 4x 16 mm2 w rurach ochronnych DVK 75, w rurach ochronnych SRS 75, 4.Wykonanie przecisków rurami SRS 75, 5.Rozebranie i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej, 6.Rozebranie i odtworzenie nawierzchni z płyt chodnikowych 50 x 50 x 7, 7.Rozebranie i odtworzenie nawierzchni z płyt chodnikowych 35 x 35 x 5, 8.Układanie bednarki uziemiającej Fe Zn 30 x 4 i FeZn 25 x 4 w gotowych rowach kablowych, fundamentach (ustojach), słupach - (bez prac ziemnych), 9.Montaż stalowych słupów ocynkowanych, ośmiokątnych (typy wg dokumentacji) o wysokości zawieszenia opraw 10 m, z wysięgnikiem (wg dokumentacji), ustojami, tabliczkami bezpiecznikowymi, przewodami, 10.Montaż na wysięgnikach słupów sodowych opraw oświetleniowych - dwukomorowych, II klasy ochronności o mocy 100 W (źródła światła np. SON-T, NAV-T), IP 65/43 (lub wyższe), mocowanie oprawy - poprzez wprowadzanie końcówki wysięgnika do wewnątrz komory z aparaturą zapłonową - np. Oprawy INDY 1 - 150 W, 11.Montaż kompletnie wyposażonych szaf pomiarowo-sterowniczych oświetlenia ulicznego (wyposażenie wg dokumentacji) w obwodach z tworzyw termoutwardzalnych, niepalnych odpornych na promieniowanie UV, z cokołem i fundamentem, obudowa z daszkiem, typu obudów np. KVS-2/10 i KVS-1/10, 12. Montaż skrzynek podziału sieci i rozdziału pilotów, 13.W ulicy Leśnej wymiana na sodowe oprawy oświetleniowe - dwukomorowe, II klasy ochronności, o mocy 150W (źródła światła np. SON-T, NAV-T) IP 65/43 (lub wyższe), mocowanie oprawy - poprzez wprowadzenie końcówki wysięgnika do wewnątrz komory z aparaturą zapłonową - np. Oprawy 1 - 150 W, 14. Wykonanie kompletu pomiarów i badań pomontażowych oświetlenia, uruchomienie oświetlenia, 15. Rozciełanie ziemi urodzajnej 16. Wysianie trawnika wraz z nawożeniem 17. Czynności przygotowania i obsługi robót - zapewnienie realizacji, finansowanie: -obsługa geodezyjna -zajęcie pasa drogowego -wyłączenie sieci elektroenergetycznej -techniczna dokumentacja powykonawcza - 2 kpl -geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 3 kpl 18. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: wykonawca jest zobowiązany: -prowadzić roboty na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg UM Siedlce, -realizować roboty zgodnie z projektem budowlanym, sztuką budowlaną warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, -prowadzić dokumentację budowy, -koordynować pracę z wykonawcą budującym w w/w ulicach abonenckie sieci kablowe w ramach odrębnej inwestycji prowadzonej przez ZEW-T SA Rejon Energetyczny Siedlce; prace przy budowie sieci abonenckich prowadzone będą na odcinku: od wiaduktu do ul. Monte Cassino po jednej stronie ulicy i od wiaduktu do ul. Myśliwskiej po drugiej stronie. Uwaga: 1.Dokładny zakres robót objętych zamówieniem stanowi dokumentacja techniczna i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2.Projekt budowlany obejmuje również roboty etapu I zrealizowane w roku 2006 2007r. Etap II - po stronie wschodniej: od słupa nr 76 - po stronie zachodniej: od słupa nr 57

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dn. 15.11.2007r. do godz. 8.45 wnieść wadium w wysokości 10 000,00,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na Budowa kablowego oświetlenia ulic Partyzantów - Garwolińska ETAP II. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać orginału dokumentu wadialnego do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. b) Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj: - podnośnik samochodowy mechaniczno-hydrauliczny, - żuraw samochodowy 6t., - samochód 3,5t., - ciągnik, - przyczepa słupowa niskopodwoziowa, - agregat prądotwórczy, - spawarka, - urządzenie do przewiertów. c) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj.: - podnośnik samochodowy mechaniczno-hydrauliczny, - żuraw samochodowy 6t., - samochód 3,5t., - ciągnik, - przyczepa słupowa niskopodwoziowa, - agregat prądotwórczy, - spawarka, - urządzenie do przewiertów. 8. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł ważna w dniu otwarcia ofert. 10. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 41,00 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.