eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › WYNAJEM POSYPYWAREK ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z PŁUGIEM ODŚNIEŻNYM ORAZ ROZSIEWACZEM SOLI I PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Sosnowiec: WYNAJEM POSYPYWAREK ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z PŁUGIEM ODŚNIEŻNYM ORAZ ROZSIEWACZEM SOLI I PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 204965 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174243 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM POSYPYWAREK ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z PŁUGIEM ODŚNIEŻNYM ORAZ ROZSIEWACZEM SOLI I PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem: - 2-ch posypywarek (z operatorem każda) - 1 ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym j.n. (z operatorem) do zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Sosnowca w sezonie zimowym 2012-2013. Wynajmowany sprzęt będzie wykonywał roboty zimowego utrzymania dróg (płużenie i posypywanie środkami uszorstniającymi zapewnionymi przez Zamawiającego) na wskazanie i pod całkowitym nadzorem Ośrodka Dyspozytorskiego Akcji Zima, działającego na terenie Miejskiego Zakładu Ulic i Mostów w Sosnowcu. Wykaz dróg, ulic i obiektów mostowych, na których sprzęt będzie pracował operatorzy otrzymają od Dyspozytora Akcji Zima z chwilą rozpoczęcia Akcji Zima. Wynajmowane posypywarki środków chemicznych (2 sztuki) powinny posiadać : pojemność min. 4 m3 ; możliwość zwilżania soli solanką; pług odśnieżny z możliwością sterowania we wszystkich płaszczyznach; podwozie z zamontowanym tachografem; możliwość płynnej regulacji dozowania środków chemicznych; ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej; środek łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy dla każdego z operatorów). rejestratory GPS kompatybilne z systemem AutoSATnet firmy ATROM-dystrybucja, z możliwością logowania ze stanowiska Dyspozytora A-Z w MZUiM. Wynajmowany ciągnik o mocy nie mniejszej niż 45 kM, z napędem na obie osie powinien być wyposażony w: - środek łączności bezprzewodowej ( telefon komórkowy ) - żółte światło pulsujące rozsiewacz przystosowany do rozsypywania soli drogowej i piasku o poj. nie mniej niż 600 kg, z możliwością sterowania gęstością i szerokością posypywania pług odśnieżny o szerokości 2,20 m, sterowany hydraulicznie z lemieszem gumowym i stalową odkładnicą, z możliwością odśnieżania na obie strony INNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest : - gotowość sprawnego sprzętu Wykonawcy j.w. 24 godziny na dobę w okresie obowiązywania umowy; czas podstawienia gotowego sprzętu Wykonawcy pod załadunek soli drogowej i solanki na terenie bazy MZUiM (Sosnowiec, ul. Plonów 22-I) - do 1 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego telefonicznie lub faxem. W sytuacji wystąpienia awarii posypywarek Wykonawcy (z przyczyn niezależnych od niego) jest on zobowiązany podstawić jednostkę zastępczą: - w przypadku awarii jednej jednostki-posypywarki: do 8 godzin od momentu zaistnienia awarii w przypadku awarii obu jednostek-posypywarek: pierwszą do 4 godzin, drugą do 8 godzin od momentu zaistnienia awarii. Realizacja zamówienia odbywać się będzie partiami (świadczenie ciągłe, zamówienia udzielane w częściach) według potrzeb bieżących Zamawiającego (uzależnionych od warunków atmosferycznych). O każdorazowym terminie wynajmu Zamawiający powiadomi wynajmującego telefonicznie lub faxem. Wszelkie obowiązki wobec sprzętu oraz jego operatorów wypełni Wynajmujący. Wykonawca powinien spełniać wszelkie określone prawem wymagania do świadczenia wyżej wymienionych usług. Dla każdego wyjazdu Wykonawca winien wypełnić z należytą starannością: 1. kartę drogową (wg załączonego wzoru) - zawierającą dokładny opis przejechanej trasy, z wyszczególnieniem ulic, przejechanych kilometrów i podjętych czynności (posypywanie-płużenie) wraz z załączeniem wydruku lub tarczy tachografu albo jej uwierzytelnionej kopii. Karty drogowe winny być każdorazowo potwierdzone przez dyspozytora AZ z ramienia MZUiM. Każda karta powinna być podpisana czytelnie przez wypełniającego 2. szczegółowe raporty dobowe dla każdego wynajmowanego pojazdu z osobna, dokumentujące przejechane trasy. Raporty należy sporządzać w systemie monitoringu firmy ATROM j.w. (w formacie PDF) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącego kontrolowania wykonania robót, wskazanych przez Ośrodek Dyspozytorski Akcji Zima, działającego na terenie Miejskiego Zakładu Ulic i Mostów w Sosnowcu na warunkach jak w projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WYNAJEM POSYPYWAREK ŚRODKÓW CHEMICZNYCH ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z PŁUGIEM ODŚNIEŻNYM ORAZ ROZSIEWACZEM SOLI I PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2012-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Andrzej Dzwonek, ul. Brzęcxzkowicka 7a/28, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348153,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55,80

  • Oferta z najniższą ceną: 54,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.