eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej realizowanego w ramach działania 7.3. Infrastruktura służąca pomocy społecznej - modernizacja Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza przy ul. Garbarskiej 35 w Radomiu-II Etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Radom: Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej realizowanego w ramach działania 7.3. Infrastruktura służąca pomocy społecznej - modernizacja Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza przy ul. Garbarskiej 35 w Radomiu-II Etap.
Numer ogłoszenia: 204942 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165540 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3699379, faks 48 3316761.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej realizowanego w ramach działania 7.3. Infrastruktura służąca pomocy społecznej - modernizacja Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza przy ul. Garbarskiej 35 w Radomiu-II Etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza przy ul. Garbarskiej 35 w Radomiu - II etap. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czterech zadań: Zadanie I pn. Sygnalizacja przeciwpożarowa. Zadanie II pn. Sygnalizacja przeciwpożarowa - oświetlenie awaryjne. Zadanie III pn. Sygnalizacja alarmowo-przyzywowa. Zadanie IV pn. Monitoring. 2.Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zadania I - Sygnalizacja przeciwpożarowa: a) Montaż centrali przeciwpożarowej do 4 linii dozorowych, b) Montaż czujek optycznych dymu -86 szt, c) Montaż sygnalizatorów akustycznych -6szt, d) Montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru -17szt, e) Montaż gniazd pożarowych (czujek) - 72szt, f) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące. 2) w zakresie zadania II - Sygnalizacja przeciwpożarowa - oświetlenie awaryjne: a) Montaż opraw oświetleniowych z modułem 3h -50szt, b) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące. 3) w zakresie zadania III - Sygnalizacja alarmowo-przyzywowa: a) Montaż tablic zbiorczych ( wyświetlacze LED wraz z centralą) -3szt, b) Montaż bloków drzwiowych (przyciski przywoławczo-odwoławcze) -28szt, c) Montaż sygnalizatorów korytarzowych (sygnalizator optyczny wewnętrzny) -28szt, d) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące. 4) w zakresie zadania IV - Monitoring: a) Montaż rejestratora cyfrowego -1szt, b) Montaż kamer wewnętrznych -6szt, c) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące. 2.1. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.2. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: Wykonawca obowiązany jest organizować i prowadzić roboty z uwzględnieniem faktu, iż obiekt domu pomocy społecznej jest użytkowany, w szczególności przez osoby przewlekle somatycznie chore, starsze i niepełnosprawne. Wykonawca obowiązany jest prowadzić roboty w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców i personelu jednostki. Prace wewnątrz budynku nie mogą być prowadzone w godzinach 19:00 - 7:00. Wykonawca obowiązany jest po wykonaniu przedmiotu zamówienia przeszkolić wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji urządzeń i potwierdzić ten fakt stosownym protokołem. 2.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 3 lat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego działania 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125125,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152558,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.