eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Kompleksowe przygotowanie i zorganizowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Suwałki: Kompleksowe przygotowanie i zorganizowanie
Numer ogłoszenia: 204900 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe przygotowanie i zorganizowanie .

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym przygotowaniu i zorganizowaniu Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 w ramach projektu pn. Ożywienie współpracy transgranicznej - międzynarodowe rozgrywki młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: Część 1 - Zaprojektowanie znaku graficznego (logo), który będzie wykorzystywany, jako symbol identyfikujący MINI EURO 2011. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, co najmniej 3 propozycji projektów znaku graficznego (logo) do wyboru przez Zamawiającego, który powinien: działać jako symbol, nawiązywać do nazwy Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011, być możliwy do zastosowania zarówno w wersji kolorystycznej (maksymalnie 8 kolorów) oraz w wersji achromatycznej czarnej i białej, nadawać się do jego różnorodnego wykorzystania w materiałach reklamowych i promocyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania logo w formie kolorowego wydruku na planszy formatu A4 na sztywnym podkładzie. Do wydruku należy dołączyć kopię elektroniczną projektu zapisaną na płycie CD lub DVD w formacie wektorowym (Adobe Photoshop lub Corel Drav) - Logo w wersji kolorowanej 1 egzemplarz. Wykonawca zobowiązany jest także do przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych i pokrewnych do posługiwania się znakiem graficznym (logo) na wszystkich polach eksploatacji w tym w szczególności na cele działań promocyjnych m.in. oznaczania materiałów reklamowych (promocyjnych), zaproszeń i itp. Część 2 - Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej na potrzeby Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 oraz jej prowadzenie w okresie VIII-XI 2011 r. Wymagania techniczne dla strony internetowej: - Portal wykonany z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią - CMS. - Adres strony i hosting zapewni Zamawiający na serwerze home.pl (PHP, MySQL lub PostgreSQL) - Rozmiar strony głównej nie powinien przekraczać rozdzielczości 1024x768. Strony powinny prawidłowo się wyświetlać na tabletach podczas zmiany orientacji ekranu. - Strony www powinny być prawidłowo wyświetlane niezależnie od ustawionych rozdzielczości i wielkości okna w przeglądarce (niedopuszczalne jest nakładanie się tekstu lub jego obcinanie itp.), - Strony WWW muszą zostać wykonany w standardzie kodowania znaków Unicode UTF-8, - Kod strony powinien być zoptymalizowany pod względem czasu ładowania. - Wykonawca zobowiązany jest do użycia odpowiedniej technologii budowy strony, która zapewni poprawne interpretowanie i wyświetlanie strony na popularnych urządzeniach, systemach i oprogramowaniu tzn. co najmniej: - Windows PC (Microsoft Internet Explorer 7.0 i nowsza, Mozilla Firefox 3.0 i nowsza, Opera 10.0 i nowsza), Max OS Apple (Apple Safari 5.0, Mozilla Firefox 3.0 i nowsza). - urządzenia przenośne z systemem Google Android, Apple iOS 4.3 - W przypadku zastosowania w proponowanym portalu powtarzalnych graficznych odnośników zawierających różne opisy (np. przyciski różniące się napisami) wymagamy dostarczenia ich wersji bazowej (np. przycisk bez napisu) tak, aby mieć możliwość rozbudowy portalu, - Wykonawca zobowiązany jest do zoptymalizowania strony pod względem jej pozycjonowania. Wykonawca zamieści podane przez Zamawiającego opisy stron i słowa kluczowe (sekcja meta). - Projekt graficzny powinien jednoznacznie wskazywać na tematykę Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011. Zawartość strony internetowej: - Budowa strony internetowej musi być wykonana w terminie do 13 sierpnia 2011 r. i musi zawierać moduły min.: aktualności, wyszukiwarka, mapa strony, licznik odwiedzin, kontakt, 3 wersje językowe: polska, litewska, angielska. - Portal musi umożliwiać zamieszczanie: zdjęć (przegląd slajdów), banerów (w tym flash), krótkich prezentacji multimedialnych, plików do pobrania, linków wewnętrznych i zewnętrznych, filmów promocyjnych (maks. 10 minut). Strona ma zawierać następujące treści: - dane teleadresowe, - informacje o projekcie (min. drużynach, organizatorach i instytucjach udzielających patronat), - informacje na temat finansowania projektu, - logotypy wskazane przez Zamawiającego. Layout strony: strona musi mieć atrakcyjną i przejrzystą kolorystykę, zawierać elementy graficzne (logotypy wskazane przez Zamawiającego), nawiązywać kolorystyką do loga przedmiotowej imprezy. Wykonawca przygotuje 3 szablony strony do wyboru Zamawiającego. Część 3 - Film promocyjny Usługa w ramach zadania obejmuje: - Nagranie filmu promującego współpracę transgraniczną pomiędzy Miastem Suwałki (Polska) a Miastem Mariampol (Litwa) obejmującego materiał z 2 wydarzeń: Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 oraz konferencji pt. Sport czynnikiem ożywienia współpracy transgranicznej - odbywającycch się na terenie Miasta Suwałki w terminie 07-11.09.2011r. oraz 21.10.2011r. Czas emisji filmu wynosi 5 minut. Nagranie obejmuje min.: posprodukcję, lektor. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia wersji filmu przedstawionej przez Wykonawcę. Film zgrany na płytkę DVD w ilości 100 sztuk i przygotowany w formacie odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej. - Opracowanie projektu okładki płyty i wydruk okładki płyty (100 sztuk) oraz dostawę opakowania do płyty w ilości 100 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia wersji projektu okładki płyty przedstawionej przez Wykonawcę. Część 4 - Opracowanie projektów graficznych, wykonanie, druk i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Międzynarodowe rozgrywki młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 oraz nagród dla uczestników rozgrywek. Wykaz materiałów i nagród oraz wymagań dotyczących ich wykonania: - Informator: nakład druku 300 sztuk, skład treści dostarczonych przez zamawiającego zamawiający dostarczy treść w formacie MS WORD, wymagane jest opracowanie kompozycyjnego układu publikacji wraz z zamieszczeniem grafiki (logo wydarzenia, o którym mowa w pkt. 1, herb miasta Suwałki, logo miasta Mariampol (Litwa), mapka miasta Suwałk. Tekst broszury w językach polskim, angielskim, litewskim. Objętość około 14 stron + okładka. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. Specyfikacja druku: broszura szyta, papier środek- kreda 150g:m2, papier okładka- kreda 180 g:m 2 - laminowane, kolor 4+0 (CMYK), format A5. Wydruk po zatwierdzeniu ostatecznej wersji przez zamawiającego. - Zaproszenia: nakład druku 150 sztuk, wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i wydruku zaproszeń wraz z odpowiednimi logotypami, logo wydarzenia, z herbem miasta Suwałk (Polska), herbem miasta Mariampol (Litwa). Format A5, papier kreda 300 g:m 2, w środku tekst zaproszeń - tekst dostarczy zamawiający. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. Wydruk po zatwierdzeniu ostatecznej wersji przez zamawiającego. - Plakat: wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i wydruku wraz z odpowiednimi logotypami, logo wydarzenia, z herbem miasta Suwałk (Polska), herbem miasta Mariampol (Litwa). Format A2 jednostronny. Papier kredowy 170g:m2, kolor 4+0 (CMYK), nakład druku -100 szt. Tekst dostarczy zamawiający. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych publikacji do wyboru. - Identyfikator z zawieszką na szyję: ilość 300 sztuk. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i wydruku. Identyfikator laminowany format A6 wraz z zamieszczeniem grafiki (logo wydarzenia, o którym mowa w pkt. 1, herb miasta Suwałki, herb miasta Mariampol (Litwa) oraz nazwa drużyny biorącej udział w turnieju + flaga państwowa). Zawieszka na szyję szerokość 1 cm, długość po złożeniu + - 47 cm, materiał: taśma poliestrowa, zakończony niklowanym karabińczykiem. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. - Znaczek typu button ilość 300 sztuk, owalny o średnicy minimum 3 cm maksimum 4 cm, z nadrukiem logo i nazwą wydarzenia. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. - Koszulki w ilości 300 sztuk. Koszulki z krótkim rękawem, bawełniane 150 g:m, koszulki rozmiar M (250 sztuk), L (25 sztuk), XL(25 sztuk). Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. Nadruk: logo imprezy. - Banery w ilości 4 sztuk. Banery o wymiarze nie większym niż 120 cm szerokości i długość 500 cm, jednostronny - sztuk 4. Banery zaoczkowane z nadrukiem, kolor 4x4, baner wyprodukowany z tkaniny PCV. Na banerze wykonawca powinien umieścić odpowiednie logotypy, logo wydarzenia, herb miasta Suwałki, herb miasta Mariampol (Litwa) - wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. - Medale w ilości 45 sztuk. (15 sztuk w kolorze złotym, 15 sztuk w kolorze srebrnym, 15 sztuk w kolorze brązowym). Wszystkie medale o średnicy 8 cm, awers: za zajęcie I, II, III miejsca w Międzynarodowych rozgrywkach młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 a rewers logo wydarzenia. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. - Dostawa trofeów sportowych w postaci pucharów w ilości 16 sztuk. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć puchary składające się z podstawy, nóżki, czaszy, oraz tabliczki grawerowanej, o wymiarach: a)wysokość pucharu 30 - 39 cm (bez podstawy), średnica czaszy 16 - 20 - w ilości 3 sztuk. Wykonawca zobowiązany będzie umieścić na tabliczkach nadruk o treści: Za zajęcie I, II, III miejsca w Międzynarodowych rozgrywkach młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011. wysokości pucharu wysokość pucharu 20 - 29 cm (bez podstawy), średnica czaszy 8 - 12 cm - w ilości 13 sztuk. Wykonawca zobowiązany będzie umieścić na tabliczkach nadruk o treści: Za udział w Międzynarodowych rozgrywkach młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011. Zaoferowane puchary muszą być estetyczne, czasza nie może być wykonana z plastiku, natomiast podstawa winna być marmuro-podobna. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. W zakresie wykonania materiałów reklamowych wykonawca zobowiązany jest do wykonania materiałów pełnowartościowych w pierwszym gatunku. Produkty muszą być nowe. Wykonawca proponuje 2 różne propozycje, z czego zamawiający wybiera jedną. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji w postaci projektu w wersji próbnej egzemplarz każdego rodzaju materiału. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi do niego uwagi w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania. Wykonawca dokona wskazanych przez zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych projektów graficznych w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt. Wykonawca przekaże zamawiającemu tła elementów oraz poszczególne pliki graficzne materiałów stworzone przez Wykonawcę w formie elektronicznej (na płycie CD w formacie umożliwiającym wykorzystanie jej elementów lub w całości do ponownego wydruku). Dostawę przygotowanych materiałów do siedziby Zamawiającego (koszt dostawy) Wykonawca wlicza w cenę oferty. Część 5 - Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w mediach o zasięgu, co najmniej lokalnym. Prasa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opracowania edytorskiego, przygotowania do druku i zamieszczenia w czasopiśmie o zasięgu co najmniej lokalnym łącznie 4 ogłoszeń prasowych. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczania Wykonawcy materiałów i informacji dotyczących ogłoszeń, nie później niż na 2 dni robocze przed datą publikacji. Wykonawca zobowiązany jest stosować w każdej publikacji ogłoszenia logotypy w szacie graficznej według wskazań Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo określi proponowane daty emisji ogłoszenia oraz pożądane miejsce jego publikacji. Zamawiający przewiduje publikacje ogłoszeń o łącznej powierzchni jednostkowej do 75 cm2. Wszystkie ogłoszenia w kolorze. Radio: Spot reklamowy 30 sekund, ilość: 6 spotów. Przygotowanie spotu reklamowego, oprawa lektorska, oprawa muzyczna i próbka całego spotu reklamowego oraz jego emisja. Emisja od poniedziałku do piątku w godzinie 12.00 - 13.00. Spot przed emisją musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Część 6 - Dostawa artykułów sportowych w postaci: - piłki w ilości 28 sztuk, kolor biały, szyta ręcznie, rozmiar 4, z atestem piłka wykonana z miękkiego laminatu PU, pokryta z zewnątrz cienką warstwą laminatu, z systemem MXLOC2 zaworu piłki. Piłka nożna do rozgrywania meczy. - bramki aluminiowej przenośnej o wymiarach 5m x 2m, składanej, z atestem bezpieczeństwa B, rama bramki o owalnym profilu 120:100mm, norma EN 748, siatka mocowana jest do ramy za pomocą bezpiecznych uchwytów. Ilość 2 komplety. - chorągiewka boiskowa uchylna 4 komplety po 4 szt. (16 sztuk), sprężynowe z certyfikatem PZPN w kolorze żółtym, czerwonym. Część 7 - Zapewnienie opiekunów ekip (drużyn) - 32 osoby (w turnieju weźmie udział 16 drużyn, każda drużyna otrzyma 2 opiekunów). Zamawiający wymaga od opiekunów ekip znajomości co najmniej 1 języka obcego w tym: 8 osób - j. litewski, 4 osoby - j. rosyjski, 2 osoby - j. francuski, 2 osoby j. niemiecki oraz 16 osób -j. angielski. Zakres obowiązków opiekunów: towarzyszenie ekipie podczas rozgrywek piłki nożnej celem zapewnienia odpowiedniej komunikacji pomiędzy organizatorem, ekipami. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu pracy opiekunów. Harmonogram dostarczony będzie indywidualnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do harmonogramu wynikających z przyczyn organizacyjnych na dwa dni przed terminem realizacji zadania. Część 8 - Zapewnienie obsługi sędziowskiej meczy. Ilość sędziów: 10 osób. Zapewnienie obsługi sędziowskiej 28 meczów w terminie 8-10.09.2011 r. Wymagane jest, aby sędzia miał uprawnienia sędziowskie nadane przez PZPN. Część 9 - Zapewnienie wykwalifikowanego spikera posiadającego odpowiednie kwalifikację i doświadczenie w prowadzeniu imprez sportowych. Obowiązki spikera: otwarcie (w tym przeprowadzenie losowania), przeprowadzenie oraz zakończenie Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 w terminie 7-10.09.2011 r. Ilość - 8 godzin. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu pracy spikera. Harmonogram dostarczony będzie indywidualnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do harmonogramu wynikających z przyczyn organizacyjnych na dwa dni przed terminem realizacji zadania. Część 10 - Zapewnienie tłumacza dla spikera ze znajomością j. angielskiego. Obowiązki tłumacza: wykonanie tłumaczenia wypowiedzi spikera podczas otwarcia, przeprowadzenia oraz zakończenia Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011 w terminie 7-10.09.2011 r. Ilość - 8 godzin. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu pracy tłumacza (zbieżnego z harmonogramem pracy spikera). Harmonogram dostarczony będzie indywidualnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do harmonogramu wynikających z przyczyn organizacyjnych na dwa dni przed terminem realizacji zadania. Część 11 - Zapewnienie obsługi medycznej podczas rozgrywek Wymagania: uprawnienia ratownika medycznego oraz własna apteczka pierwszej pomocy. Zapewnienie 4 osób (1 osoba na jedno boisko) x 3 dni. Część 12 - Zapewnienie obsługi technicznej podczas rozgrywek Wykonanie zadania polega na przygotowaniu 4 boisk ze sztuczną murawą poprzez oczyszczenie nawierzchni sztucznej specjalistycznym sprzętem przeznaczonym do pielęgnacji boisk o sztucznej murawie. Zapewnienie 4 osób (1 osoba na jedno boisko) x 3 dni. Część 13 - Zapewnienie ochrony fizycznej podczas rozgrywek Wykonanie zadania polega na zapewnieniu ochrony fizycznej podczas realizowanych rozgrywek w terminie 07-10.09.2011 r. Ochronę należy zapewnić na 4 boiskach podczas rozgrywek meczowych oraz w dniu rozpoczęcia i zakończenia Międzynarodowych rozgrywek młodzieży w piłce nożnej MINI EURO Suwałki 2011. W dniach 7-10.09.2011 r. Zamawiający oczekuje 1 osoby na każdym boisku podczas rozgrywek oraz 4 osób na otwarciu i zakończeniu turnieju. Harmonogram zamawiający dostarczy indywidualnie. Część 14 - Zapewnienie przejazdu uczestników na terenie miasta Suwałki w dniach 7-10 września 2011r. Planowana trasa: Odebranie uczestników z miejsca zakwaterowania. Transport uczestników na miejsce rozgrywających się meczy tj. Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Minkiewicza 50, Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Hamerszmita 11, Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Szpitalna 66 oraz Stadion piłkarski OSiR w Suwałkach ul. Zarzecze 26. Transport uczestników do miejsca zakwaterowania. Część 15 - Zapewnienie biletów do kina Seans w terminie 8-10.09.2011 r. (w godzinach nie kolidujących z godzinami rozgrywanych meczy). Wymagania: film rozrywkowy lub animowany dostosowany dla widzów w wieku od 13 lat. Napisy w języku angielskim. Ilość biletów - 240 sztuk. Część 16 - Zapewnienie biletów do Fantasy Parku Możliwość korzystania przez uczestników rozgrywek w terminie: 8-10.09.2011 r. Ilość biletów - 240 sztuk. Część 17 - Opracowanie projektów graficznych, wykonanie, druk i dostarczenie materiałów papierniczo-biurowych dla uczestników konferencji pn. Sport czynnikiem ożywienia współpracy transgranicznej w postaci: - Notatnik w ilości 100 szt. Notes wielkości A5, 50 kartek w bloku, klejony od góry, papier offset 90g. blok podklejony od spodu kartonem 200g. Według indywidualne projektu graficznego wykonawcy. Nadruk- logotyp + nazwa konferencji. Logotyp zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. - Długopis w ilości 100 szt. Długopis metalowy, wkład niebieski lub czarny, żelowy. Nakład 100 szt. Nadruk-logotyp + nazwa konferencji. Logotyp zostanie przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. - Teczka w ilości 100 szt. Teczka konferencyjna na dokumenty, format A4, wykonana z ekoskóry koloru brązowego, szyta, wyposażona w kieszeń, klip. Według indywidualne projektu graficznego wykonawcy. Nadruk - logotyp + nazwa konferencji. Logotyp zostanie przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. Część 18 - Zorganizowanie 2 wykładów na konferencję - Zapewnienie 2 wykładowców na konferencję pn. Sport czynnikiem ożywienia współpracy transgranicznej. Organizacja konferencji w terminie 21.10.2011 r. (czas trwania 1 wykładu: 2 godziny - obowiązuje godzina wykładowa wynosząca 45 minut) o tematyce min. metody walki z agresją na stadionach, sponsoring sportowy oraz źródła finansowania działań sportowych. Jeden wykładowca zobowiązany jest zaprezentować ww. tematykę na Litwie i w Polsce. - Zapewnienie w ramach konferencji wystąpień przedstawicieli sportu z Polski i Litwy (trwających łącznie 2 godziny wykładowe). - Zapewnienie obsługi tłumacza w języku litewskim. Obsługa tłumacza wynosi 6 godzin wykładowych. Wymagania: niezbędne kwalifikacje i doświadczenie w zakresie znajomości tematyki sportowej lub realizacji tłumaczeń na tego typu imprezach, konferencjach. Część 19 - Opracowanie i wydanie katalogu promującego zrealizowane rozgrywki i współpracę pomiędzy państwami o nakładzie 300 sztuk o objętości 64 stron. Zawartość tekst w j. polskim, 20 stron w tłumaczeniu na j. litewski i 20 stron w j. angielskim, około 80 ilustracji. Zamawiający wymaga opracowania i wydania katalogu z przebiegu realizacji międzynarodowego turnieju piłki nożnej, wykonania dokumentacji fotograficznej (5 zdjęć x 16 drużyn). Zakres usługi: projekt graficzny, redakcja techniczna, wykonanie techniczne, skład, korekta tekstu, przygotowanie do druku, oprawa i dostawa do siedziby zamawiającego. Tekst dostarczony zostanie przez zamawiającego. Format: B5, okładka: kreda - minimum 250 g:m2, środek: kreda - minimum 135 g:m2, zadruk okładka: pełen kolor, jednostronnie + foliowanie, środek: pełen kolor, oprawa klejona. Część 20 - Ubezpieczenie imprezy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, w tym szacowania wielkości zamówienia. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Oświaty, Wychowania i Sportu ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. dofinansowany w ramach programu realizowanego w ramach priorytetu 2.9. Polityka regionalna i działania transgraniczne, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.