eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku; zastawki i osprzęt do leczenia wodogłowia u dzieci; pieluchomajtki dla dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-11

Olsztyn: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku; zastawki i osprzęt do leczenia wodogłowia u dzieci; pieluchomajtki dla dzieci
Numer ogłoszenia: 204877 - 2009; data zamieszczenia: 11.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku; zastawki i osprzęt do leczenia wodogłowia u dzieci; pieluchomajtki dla dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy dostaw: - PAKIET nr 1 - Dostawy różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku - m.in. kaniule do wkłuć dożylnych; igły do nakłuć lędźwiowych; igły do Vascu-portu; cewniki typu Broviak; zestaw zewnątrz oponowy; aparat do pomp Abbott. Razem w pakiecie 7 odrębnych zadań. - PAKIET nr 2 - Zastawki do leczenia wodogłowia cylindryczne i przepływowe, zbiorniki do płynu mózgowo - rdzeniowego, osprzęt do zastawek, akcesoria. Razem 7 odrębnych zadań - PAKIET nr 3 - Pieluchomajtki dla dzieci - różne rozmiary. Razem 1 zadanie Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolna ilość wybranych zadań z pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu ( każda nie mniejsza niż: Pakiet nr 1 zad. nr 1 - 10 tyś zł. brutto; Pakiet nr 1 zad. nr 2, 3, 4, 5, 6 - 7 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 1 zad. nr 7 - 2 tyś. zł.; Pakiet nr 2 zad. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - 6 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 2 zad. nr 7 - 2 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 3 zad. nr 1 - 40 tyś. zł. brutto), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia ( Pakiet nr 1, 2 - wyroby medyczne; Pakiet nr 3 zad. nr 1 - artykuły higieniczne ) oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy wszystkich pakietów i zadań : warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie łącznie minimum 3 dostaw + 3 potwierdzeń należytego ich wykonania , w przypadku składania oferty na jedno lub więcej niż jedno zadanie z pakietów, pod warunkiem zachowania wymogu ww dot. charakteru dostaw oraz wymaganej wartości dla wykonanych dostaw np. składając ofertę na Pakiet nr 1 zad. nr 1 i nr 3, każda z wykazanych, zrealizowanych dostaw ma odpowiadać wartości minimum 10 tyś. zł. brutto. Powyższe ma zastosowanie do każdego pakietu oddzielnie 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. w celu potwierdzenia zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia, wymaga się złożenia wraz z ofertą Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w j. polskim - ze zdjęciami, których zawarte będą podstawowe informacje nt. parametrów techniczno-użytkowych, przeznaczenia sposoby użycia itp. Dopuszcza się złożenie FMI w formie papierowej lub na nośnikach CD, pendrive. 3. Deklaracja CE dla oferowanego produktu medycznego odpowiednio do klasy wyroby, wystawione przez uprawniony organ, producenta - odpowiednio, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dopuszczające produkt do obrotu na terenie RP - dotyczy Pakietu nr 1, 2. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przesyłajac pisemny wniosek na adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłajac na adres zamawiającego, adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wkłuć dożylnych; niemechaniczny zawór dostepu naczyniowego itp. - 6 pozycji w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć lędźwiowych - rózne rozmiary - 6 pozycji w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena parametrów techniczno - uzytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 zad. nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do Vascu - portu. Dwie pozycje w zadaniu - razem 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki typ Broviak wraz z zestawem naprawczym - 5 pozycji w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń zewnątrzoponowych z dostepu krzyżowego - 3 pozycje w zadniu, razem 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zewnątrzoponowe - 2 pozycje w zadaniu, razem 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1, zad. nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pomp infuzyjnych Abbott LC4 i LC 5000 - 2 pozycje w zadniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 2, zad. nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki przepływowe do leczenia wodogłowia - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametórw techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 2, zad. nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki cylindryczne do leczenia wodogłowia - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 70

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 2, zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiorniki płynu mózgowo- rdzeniowego - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 70

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 2, zad. nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt - akcesoria do zastawek - dreny 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 2, zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt- akcesoria do zastawek min. łaczniki, zatyczki, prowadnica itp. Razem 8 pozycji w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 2, zad, nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt - drenaż zewnętrzny - 3 pozycje w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 2, zad. nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zastawkowy z mikrozastawką różnicową. - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 3, zad. nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dzieci- rózne rozmiary. Razem 8 pozycji w zadaniu, 67 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.77.29.99-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.