eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi konserwacyjne oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawyZP/47/PN/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Warszawa: Usługi konserwacyjne oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/47/PN/2007
Numer ogłoszenia: 204855 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/47/PN/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacyjne w tym naprawy drobne, usługi pogotowia dźwigowego oraz naprawy średnie i główne, wynikające z zaistniałych potrzeb w trakcie eksploatacji 25 urządzeń dźwigowych w tym: część I - 14 dźwigów; część II - 11 dźwigów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości ogółem 2 600,00 zł, (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) w tym: część I - 1 400,00 zł, słownie: jeden tysiąc czterysta zł, część II - 1 200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście zł,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym; b) posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wykonywania modernizacji dźwigów osobowych i towarowych; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, modernizację co najmniej 2-ch dźwigów osobowych lub towarowych (w części II w tym 1 firmy THYSSEN) oraz konserwację dwóch dźwigów (w części II w tym 1 firmy THYSSEN) w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej trwającą co najmniej przez okres 1roku; b) dysponują sprzętem w tym niezbędnymi urządzeniami diagnostycznymi dla danego typu dźwigu pozwalającymi na prawidłową analizę usterki oraz skuteczność jej usunięcia, w ilości gwarantującej terminowe i należyte wykonanie zamówienia; c) dysponują do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 4 osobami posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji dźwigów osobowych lub towarowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż., w tym 1 osobą do nadzoru; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł oraz będą posiadać takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art. 24 ust. 1 i 2 pzp tj. a) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z postanowieniami treści siwz, b) wnieść wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5/I i Nr 5/II do siwz, odpowiednio do części na którą składana jest oferta , informujący o wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług w zakresie modernizacji co najmniej 2-ch dźwigów osobowych lub towarowych (w tym 1 firmy THYSSEN-dotyczy części II) oraz konserwacji dwóch dźwigów (w tym 1 firmy THYSSEN-dotyczy części II) w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej trwające co najmniej przez okres 1 roku wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez firmę uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do wykonywania modernizacji dźwigów osobowych i towarowych z załącznikiem określającym zakres uprawnień oraz zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych lub towarowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, osób skierowanych do realizacji; 7.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet. lub W-wa, ul.11 Listopada 13/15 pok.101, w cenie 17,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 02124010821111001003751432, albo za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. 11 Listopada 13/15, pokój 206 , piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - dźwigi krajowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacyjne w tym naprawy drobne, usługi pogotowia dźwigowego oraz naprawy średnie i główne, wynikające z zaistniałych potrzeb w trakcie eksploatacji część I - 14 dźwigów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - dźwigi THYSSEN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacyjne w tym naprawy drobne, usługi pogotowia dźwigowego oraz naprawy średnie i główne, wynikające z zaistniałych potrzeb w trakcie eksploatacji część II - 11 dźwigów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.