Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Szczecin: Wykonanie usług introligatorskich dla potrzeb jednostek organizacyjnych urzędu
w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r. oraz dostawa wykonanych prac do Urzędu Miasta Szczecin.
Numer ogłoszenia: 204819 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin , ul. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, fax. 091 4245104.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.szczecin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług introligatorskich dla potrzeb jednostek organizacyjnych urzędu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r. oraz dostawa wykonanych prac do Urzędu Miasta Szczecin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi introligatorskiej dla potrzeb jednostek organizacyjnych urzędu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r. oraz dostawa wykonanych prac do Urzędu Miasta Szczecin.Zakres zamówienia obejmuje cztery części:Część I - Wykonanie okładek budżetowych na lata 2009 i 2010, Część II - Wykonanie druków związanych z marką Szczecina, Część III - Wykonanie druków z tzw. linii kolegium, Część IV - Oprawy introligatorskie dokumentów urzędowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.31.10.00 - Usługi introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.11.00 - Usługi introligatorskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin- Biuro ds. Zamówien Publicznych
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, (pok. nr 397).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin- Biuro ds. Zamówien Publicznych Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, (pok. nr 397).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie okładek budżetowych na lata 2009 i 2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okładki budżetowe format A 4 - do 2 750 szt. Okładki budżetowe format A 5 - do 18 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie druków związanych z marką Szczecina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Podkłady pod bilety wizytowe - do 500 arkuszy A4 2.Karty korespondencyjne - do 2 000 szt. 3.Papier firmowy -floating garden - do 180 000 szt. 4.Koperty DL (bez okna) z napisem: URZĄD MIASTA SZCZECIN - do 100 000 szt. RADA MIASTA SZCZECIN -do 5 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie druków z tzw. linii kolegium.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier okolicznościowy podstawowy imienny - do 64 900 szt. 2.Papier okolicznościowy uniwersalny - do 37 100 szt. 3.Wizytówki - do 32 100 szt. 4.Teczki okolicznościowe - do 30 000 szt. 5.Karty korespondencyjne uniwersalne - do 8 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprawy introligatorskie dokumentów urzędowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oprawy wydawnictw promulgacyjnych - do 100 szt. 2.Oprawy nietypowych dokumentów urzędowych format A 4 - do 450 szt. 3.Oprawy nietypowych dokumentów urzędowych format A 3 - do 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.