eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Realizacja zadania na przeprowadzenie cyklu działań edukacyjno - informacyjnych w zakresie selektywnej zbiórki odpadów - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Radomsko: Realizacja zadania na przeprowadzenie cyklu działań edukacyjno - informacyjnych w zakresie selektywnej zbiórki odpadów - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomsko - etap II odbywających się pod hasłem Edukacja w zakresie selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 204810 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania na przeprowadzenie cyklu działań edukacyjno - informacyjnych w zakresie selektywnej zbiórki odpadów - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomsko - etap II odbywających się pod hasłem Edukacja w zakresie selektywnej zbiórki odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na przeprowadzenie cyklu działań edukacyjno - informacyjnych w zakresie selektywnej zbiórki odpadów - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomsko - etap II odbywających się pod hasłem Edukacja w zakresie selektywnej zbiórki odpadów. 2.Zadanie będzie realizowane i finansowane ze środków własnych oraz pozyskanych z Fundacji EkoFundusz w Warszawie. 3.Zamawiający wymaga aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała z podziałem na 2 zadania. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na: Zadanie I: zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dotyczących selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Radomska i 12 ościennych gmin. Celem szkoleń jest dotarcie do grup społecznych: a)Grupa 1 Służby odpowiedzialne za gospodarkę odpadową w mieście, starostwie i w gminach. Ilość osób do przeszkolenia 42 (po 3 osoby z każdego urzędu), Szkolenia winny dotyczyć selektywnej zbiórki odpadów Celem warsztatów jest przekazanie informacji o warunkach i formach prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi, ustalenie krytycznych ograniczeń dla planowanych działań w tym zakresie na terenie miasta Radomska i 12 ościennych gmin, przedstawienie planu kampanii wymuszającej selektywną zbiórkę odpadów, omówienie roli władz miasta i gmin w jej prowadzeniu, Materiał szkoleniowy powinien zawierać opis kampanii oraz spodziewane efekty związane z realizacją poszczególnych jej elementów, Catering dla wszystkich uczestników oraz osób przygotowujących szkolenie (kawa, herbata, słodycze) podczas przerw w warsztatach, Lokalizacja szkoleń - Radomsko b)Grupa 2 Firmy wywozowe, administratorzy Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych Ilość osób do przeszkolenia 60 Szkolenia winny dotyczyć selektywnej zbiórki odpadów Celem warsztatów jest przygotowanie pracowników firm wywozowych do propagowania, promowania i egzekwowania zachowań zwiększających możliwość odbierania surowców wtórnych, W trakcie szkolenia powinien zostać przedstawiony i wyjaśniony cel projektu oraz jego narzędzia (zakupy urządzeń i środków transportu, organizacja selektywnej zbiórki, zachęty finansowe dla pracowników), Wynikiem szkoleń powinno być zaakceptowanie przez pracowników firm wywozowych ich dodatkowego zadania jakim jest uświadamianie mieszkańców i przekazywanie im instrukcji na temat postępowania z odpadami w formie ulotek rozdawanych przy okazji opróżniania pojemników na odpady selektywnie zebrane lub przy rozdawaniu worków do selektywnej zbiórki odpadów, Pracownik musi umieć kwalifikować zawartość oddawanych worków jako odpad selektywnie zebrany lub zmieszany, i wyjaśnić w sposób komunikatywny kryteria takich decyzji, Przedstawienie form dokumentowania niewłaściwych zachowań mieszkańców oraz stosowanie zachęt ekonomicznych, poprzez wprowadzenie niższych opłat za odpady selektywnie zebrane Celem warsztatów jest próba włączenia również administratorów wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych do programu selektywnej zbiórki odpadów, przedstawienie korzyści płynących z selektywnej zbiórki odpadów, Materiał szkoleniowy powinien zawierać informacje dotyczące założeń programu oraz sposób przekazywania tych informacji mieszkańcom, roli pracowników w tym programie, Catering dla wszystkich uczestników oraz osób przygotowujących szkolenie (kawa, herbata, słodycze) podczas przerw w warsztatach, Lokalizacja szkoleń - Radomsko Wykaz podmiotów dla których będzie przeprowadzone szkolenie zostanie przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zadanie II: Przedmiotem zadania II zamówienia jest: a) projekt i wykonanie ścieżki edukacyjnej na terenie ZUOK w Jadwinówce gm. Radomsko wraz z transportem i montażem ścieżka edukacyjna powinna zawierać: a)bramę wejściową na ścieżkę edukacyjną - szt. 1 b)tablice informacyjne przedstawiające plan Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych oraz metody postępowania z odpadami: - ilość tablic: 11 szt. - wymiary tablic: 100 cm x 150 cm - technologia wykonania tablic musi być zgodna z przeznaczeniem na zewnątrz, wydruk musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych, zapewniać długą trwałość tablic. Nośnikiem głównym tablic ma być nie rdzewiejąca blacha ocynkowana. c)stelaże do zamontowania tablic - ilość stelaży: 6 szt., w tym 5 szt. stelaży do zamontowania tablic z dwóch stron i 1 szt. stelażu do zamontowania tablicy z jednej strony - oprawy do tablic: 11 szt. - dwuspadowe daszki nad stelażami: 6 szt. - kotwy metalowe do każdego stelaża - wymiary stelaży: powinny być odpowiednio dopasowane do tablic d)miejsce z ławkami do przeprowadzania lekcji w plenerze - szt. 1 - ilość ławek: 9 szt., długość ławki: 2 m - stojak do umieszczania materiałów dydaktycznych: 1 szt. Brama, oprawy do tablic, stelaże, ławki oraz stojak mają być wykonane z drewna i zaimpregnowane. b) projekt i druk ulotki nt. selektywnej zbiórki odpadów Parametry techniczne: 1.ulotka trójdzielna 2.format A-4 po rozłożeniu 3.papier 150 - 170 gram 4.nakład 20 000 egz. Ulotka i tablice powinny zawierać jednolitą treść i szatę graficzną. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie dwóch wersji projektów ulotki i tablic, które przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. W stosunku do przedstawionych projektów Zamawiający wraz z Fundacją EkoFundusz ma prawo zgłosić uwagi lub zastrzeżenia, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy opracowaniu wersji ostatecznych. Celem działań zawartych w zadaniu II zamówienia jest: włączenie mieszkańców miasta Radomska i 12 gmin ościennych do programu selektywnej zbiórki odpadów, dotarcie do mieszkańców z informacjami o celach, metodach i korzyściach płynących z selektywnej zbiórki odpadów, oraz informacjami na temat szkodliwości spalania śmieci dla ludzi i eksploatowanych urządzeń grzewczych, kompostowaniu odpadów organicznych i produkcji własnego kompostu w przydomowych kompostownikach, dzięki tym działaniom mieszkańcy będą wiedzieć, że selektywna zbiórka odpadów jest ważna dla miasta i gmin i ma wpływ na wysokość opłat za wywóz odpadów, będą wiedzieć jak prawidłowo segregować odpady i będą pozytywnie nastawieni do prowadzonej zbiórki, będą znali zasady funkcjonowania systemu zbiórki bio-odpadów, zaakceptują go i będą w nim uczestniczyć. 6. Kampania informacyjna ma być jednym z narzędzi dzięki któremu miasto Radomsko wraz z ościennymi gminami do 2015 roku zwiększy selektywną zbiórkę odpadów do 4000 Mg/rok i osiągnie wskaźnik 10,2 % selektywnie zebranych odpadów w stosunku do ogólnej ilości odpadów komunalnych, tj. 39.000 Mg/rok. W ocenie założeń i celów kampanii edukacyjnej uczestniczyła będzie fundacja EkoFundusz. EkoFundusz będzie również recenzował materiały do szkoleń wykorzystywane w projekcie. Przedstawiciel EkoFunduszu będzie uczestniczył w wybranych szkoleniach. 7. Organizacja szkoleń. a)szkolenia mają być przeprowadzone przez specjalistów z zakresu gospodarki odpadami, b)specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, c)szkolenia mają być realizowane dla poszczególnych grup osobno, d)szkolenie powinno odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku przez nie więcej niż 6 godzin dydaktycznych dziennie, z zastrzeżeniem, że pomiędzy 6 godzinami dydaktycznymi muszą być przerwy, które nie są zaliczane w ogólny czas efektywnego nauczania, e)zajęcia nie mogą rozpoczynać się przed godz. 800 a kończyć nie później niż o godz.1600, f)pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia zajęć szkoleniowych, g)zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: aparaturę audiowizualną, tablicę flipchart lub inną, stojak na garderobę (ew. szatnia), stoły i krzesła dla wszystkich uczestników zajęć. h)wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym programem szkolenia, i)program szkolenia pod względem merytorycznym musi odpowiadać ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 roku Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z dnia 27 kwietnia 2004 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 ze zm.). j)najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać komplet pomocy dydaktycznych, w skład którego powinny wchodzić co najmniej notatnik wraz z długopisem. 8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za: a)przygotowanie szczegółowego programu szkolenia (według zasad zawartych w siwz oraz informacji uzyskanych od zamawiającego na temat systemu gospodarki odpadami na terenie miasta Radomka i 12 gmin ościennych), b)realizację merytoryczną programu (zapewnienie wykładów i pomieszczeń do przeprowadzenia szkolenia), c)zapewnienia materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników szkolenia, d)zapewnienie nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu, e)prowadzenie list obecności. 9. Warunkiem rozpatrywania oferty jest przedłożenie: 1). Szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego: a)treść programu, b)proponowanego systemu, czasu i terminu realizacji szkolenia (rozkład zajęć). c)informację o stosowanych metodach i technikach nauczania, d)informację o materiałach dydaktycznych, udostępnionych uczestnikom szkoleń wraz z formą ich udostępnienia. 2). Informacji dotyczącej: a)miejsc odbywania zajęć (opis sal do zajęć), b)wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia, c)wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia. 3). Wykazu umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy szkolenia. 4). Imiennego wykazu osób, w tym kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 4 do siwz. Uwaga: Zamawiający przedstawił w specyfikacji minimalny zakres programu szkolenia. Wykonawca poza przedstawioną w siwz ofertą szkolenia może złożyć rozszerzenie oferty edukacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.54.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy dla zadania I: a) wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili szkolenia o tematyce jak w przedmiocie I zadania. Powyższe dane należy przygotować w oparciu o załącznik nr 3 do siwz, b) wykazali na załączniku nr 4, że dysponują lub będą dysponować kadrą dydaktyczną, która będzie realizować przedmiot zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykładowcy muszą posiadać znajomość aktualnego prawa w zakresie odzysku odpadów, gospodarki odpadami komunalnymi oraz wykazać się znajomością rynku surowców wtórnych, w tym: cen, wymagań jakościowych dla odpadów, kosztów pozysku odpadów, perspektyw i tendencji rozwojowych rynku odpadów, zapotrzebowania na odzyskiwane odpady, korzyści dla środowiska, korzyści dla społeczności lokalnej. Dla zadania II: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot II zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ), b) wykazali w załączniku nr 4, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)posiadali polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b)nie podlegali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami ) - załącznik nr 2; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie szkoleń o tematyce jak w przedmiocie I zadania i co najmniej 3 usług (dla zadania II) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - z wykorzystaniem załącznika nr 3; 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w rozdziale XII pkt 2 SIWZ z wykorzystaniem załącznika nr 4; 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 11) Szczegółowy program szkolenia i rozkład zajęć - według samodzielnie napisanego załącznika; 12) informacja o lokalizacji zajęć, materiałach dydaktycznych, sprzęcie - według samodzielnie napisanego załącznika; 13) Wykaz umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy szkolenia - według samodzielnie napisanego załącznika; 14) wykaz usług, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 5; 15) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 pokój 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dotyczących selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Radomska i 12 ościennych gmin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dotyczących selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta Radomska i 12 ościennych gmin. Celem szkoleń jest dotarcie do grup społecznych: a)Grupa 1 Służby odpowiedzialne za gospodarkę odpadową w mieście, starostwie i w gminach. Ilość osób do przeszkolenia 42 (po 3 osoby z każdego urzędu), Szkolenia winny dotyczyć selektywnej zbiórki odpadów Celem warsztatów jest przekazanie informacji o warunkach i formach prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi, ustalenie krytycznych ograniczeń dla planowanych działań w tym zakresie na terenie miasta Radomska i 12 ościennych gmin, przedstawienie planu kampanii wymuszającej selektywną zbiórkę odpadów, omówienie roli władz miasta i gmin w jej prowadzeniu, Materiał szkoleniowy powinien zawierać opis kampanii oraz spodziewane efekty związane z realizacją poszczególnych jej elementów, Catering dla wszystkich uczestników oraz osób przygotowujących szkolenie (kawa, herbata, słodycze) podczas przerw w warsztatach, Lokalizacja szkoleń - Radomsko b)Grupa 2 Firmy wywozowe, administratorzy Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych Ilość osób do przeszkolenia 60 Szkolenia winny dotyczyć selektywnej zbiórki odpadów Celem warsztatów jest przygotowanie pracowników firm wywozowych do propagowania, promowania i egzekwowania zachowań zwiększających możliwość odbierania surowców wtórnych, W trakcie szkolenia powinien zostać przedstawiony i wyjaśniony cel projektu oraz jego narzędzia (zakupy urządzeń i środków transportu, organizacja selektywnej zbiórki, zachęty finansowe dla pracowników), Wynikiem szkoleń powinno być zaakceptowanie przez pracowników firm wywozowych ich dodatkowego zadania jakim jest uświadamianie mieszkańców i przekazywanie im instrukcji na temat postępowania z odpadami w formie ulotek rozdawanych przy okazji opróżniania pojemników na odpady selektywnie zebrane lub przy rozdawaniu worków do selektywnej zbiórki odpadów, Pracownik musi umieć kwalifikować zawartość oddawanych worków jako odpad selektywnie zebrany lub zmieszany, i wyjaśnić w sposób komunikatywny kryteria takich decyzji, Przedstawienie form dokumentowania niewłaściwych zachowań mieszkańców oraz stosowanie zachęt ekonomicznych, poprzez wprowadzenie niższych opłat za odpady selektywnie zebrane Celem warsztatów jest próba włączenia również administratorów wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych do programu selektywnej zbiórki odpadów, przedstawienie korzyści płynących z selektywnej zbiórki odpadów, Materiał szkoleniowy powinien zawierać informacje dotyczące założeń programu oraz sposób przekazywania tych informacji mieszkańcom, roli pracowników w tym programie, Catering dla wszystkich uczestników oraz osób przygotowujących szkolenie (kawa, herbata, słodycze) podczas przerw w warsztatach, Lokalizacja szkoleń - Radomsko Wykaz podmiotów dla których będzie przeprowadzone szkolenie zostanie przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.54.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doswiadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zadania II zamówienia jest: a) projekt i wykonanie ścieżki edukacyjnej na terenie ZUOK w Jadwinówce gm. Radomsko wraz z transportem i montażem projekt i druk ulotki nt. selektywnej zbiórki odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania II zamówienia jest: a) projekt i wykonanie ścieżki edukacyjnej na terenie ZUOK w Jadwinówce gm. Radomsko wraz z transportem i montażem ścieżka edukacyjna powinna zawierać: a)bramę wejściową na ścieżkę edukacyjną - szt. 1 b)tablice informacyjne przedstawiające plan Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych oraz metody postępowania z odpadami: - ilość tablic: 11 szt. - wymiary tablic: 100 cm x 150 cm - technologia wykonania tablic musi być zgodna z przeznaczeniem na zewnątrz, wydruk musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych, zapewniać długą trwałość tablic. Nośnikiem głównym tablic ma być nie rdzewiejąca blacha ocynkowana. c)stelaże do zamontowania tablic - ilość stelaży: 6 szt., w tym 5 szt. stelaży do zamontowania tablic z dwóch stron i 1 szt. stelażu do zamontowania tablicy z jednej strony - oprawy do tablic: 11 szt. - dwuspadowe daszki nad stelażami: 6 szt. - kotwy metalowe do każdego stelaża - wymiary stelaży: powinny być odpowiednio dopasowane do tablic d)miejsce z ławkami do przeprowadzania lekcji w plenerze - szt. 1 - ilość ławek: 9 szt., długość ławki: 2 m - stojak do umieszczania materiałów dydaktycznych: 1 szt. Brama, oprawy do tablic, stelaże, ławki oraz stojak mają być wykonane z drewna i zaimpregnowane. b) projekt i druk ulotki nt. selektywnej zbiórki odpadów Parametry techniczne: 1.ulotka trójdzielna 2.format A-4 po rozłożeniu 3.papier 150 - 170 gram 4.nakład 20 000 egz. Ulotka i tablice powinny zawierać jednolitą treść i szatę graficzną. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie dwóch wersji projektów ulotki i tablic, które przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.