eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koczała › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Koczała: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 204804 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154064 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koczała, ul. Człuchowska 27, 77-220 Koczała, woj. pomorskie, tel. 59 8574258, faks 59 8574073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu bankowego do kwoty 705.800,00 zł. Okresy kredytowania do naliczania odsetek kredytu: okres kredytowania przewidywany od 30 czerwiec 2014r - 31 maja 2020 roku. 1. Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 2. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w 100%. Zakłada się uruchomienie kredytu w transzach w niżej przewidywanych terminach na wniosek Wójta Gminy po podpisaniu umowy. Transze: 1. 30.06.2014r. - 100.000,00 zł 2. 01.09.2014r. - 300.000,00 zł 3. 31.10.2014r. - 305.800,00 zł, 3. Warunki ustala się dla kwoty 705.800,00 złotych. 4. Spłata kredytu - w ratach : Splata rat: 31.03. 2017r. - 50.000,00 zł 31.05. 2017r. - 50.000,00 zł 30.09. 2017r. - 50.000,00 zł 30.11. 2017r. - 50.000,00 zł 31.03. 2018r. - 50.000,00 zł 31.05. 2018r. - 50.000,00 zł 30.09. 2018r. - 50.000,00 zł 30.11. 2018r. - 50.000,00 zł 31.03. 2019r. - 50.000,00 zł 31.05. 2019r. - 50.000,00 zł 30.09. 2019r. - 50.000,00 zł 30.11. 2019r. - 50.000,00 zł 31.03. 2020r. - 50.000,00 zł 31.05. 2020r. - 55.800,00 zł Spłata odsetek - miesięcznie naliczana od aktualnego stanu zadłużenia. W przypadku dokonania przez Gminę wcześniejszej spłaty zaciągniętego kredytu Bank naliczać i pobierać będzie odsetki za okres do dnia faktycznej spłaty i aktualnego zadłużenia, Gmina nie poniesie kosztów prowizyjnych i dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu spłaty oraz zmiany kwot poszczególnych rat spłaty w przypadku nie spełnienia przez zamawiającego wskaźnika spłaty z art.243 ustawy o finansach publicznych z dnia 27.08.2009 rok (Dz.U.2009.157.1240 z późn. zm.). 6. Na ogólny koszt obsługi składa się: - oprocentowanie kredytu, w tym; - stawka WIBOR 1 M (%) na dzień 30 kwiecień 2014 roku. - plus/minus marża banku ( % ) - prowizja ( % ) - opłata przygotowawcza ( zł) 7. Do obliczania ceny naliczenia odsetek należy przyjąć; - termin uruchomienia kredytu przewidywany od dnia 30 czerwiec 2014 r. - kwotę 705.800,00 zł. - liczbę dni w roku 365 Okres kredytowania przewidywany od 30 czerwiec 2014r - 31 maja 2020 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Człuchowie, ul. Zamkowa 3, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156527,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152817,64

  • Oferta z najniższą ceną: 152817,64 / Oferta z najwyższą ceną: 152817,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.