Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Węgorzewo: Wykonanie zagospodarowania terenu przy Szkole Podstawowej Nr 2.
Numer ogłoszenia: 204791 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu przy Szkole Podstawowej Nr 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przy SP nr 2 o powierzchni około 2 694m2 zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Zakres rzeczowy zadania obejmuje. 1. Wykarczowanie 6 szt. drzew kolidujących z inwestycją i wywiezienie karp. 2. Rozebranie istniejących nawierzchni dróg i chodników, i przewiezienie w/w elementów na miejsce wskazane przez Inwestora na terenie miasta Węgorzewa. 3. Wykonanie nawierzchni ze starobruku gr. 8 cm o pow. 973 m2 z podbudową i krawężnikami zgodnie z projektem. 4. Wykonanie nawierzchni ze starobruku gr. 6 cm o pow. 1 721 m2 z podbudową i obrzeżami zgodnie z projektem. 5. Wykonanie linii kablowej 0,4 kV i montaż 2 słupów oświetleniowych z latarniami zgodnie z projektem. 6. Zakup i montaż, we wskazanym przez Inwestora miejscu, dwóch masztów flagowych stożkowych 8 m z włókna szklanego w wersji z zamkiem /linka wznosząca flagę prowadzona jest wewnątrz masztu, a knaga mocująca linkę zamykana jest na kluczyk/. 7. Zagospodarowanie terenów zielonych oraz obsianie trawą powierzchni nieutwardzonych. 8. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł /słownie złotych: sześć tysięcy/ należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie nawierzchni jezdni placów, jezdni, chodników o pow. łącznej 2 600 m2 w analogicznej technologii na łączną kwotę brutto 450 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczej. 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł,- złotych 5) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą, spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie nawierzchni jezdni placów, jezdni, chodników o łącznej pow. 2 600 m2 w analogicznej technologii na łączną kwotę brutto 450 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 6) wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.) W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień. 7) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia o specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 8) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 PLN 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę min. 200 000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok.35, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 /I - piętro/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Przebudowa drogi na "Dziób Orła"
- Remont dróg powiatowych nr 1750N i 1734N na odcinku Kuty - Jakunówko - granica powiatu, gm. Pozezdrze
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w miejscach publicznych na terenie gminy Strzelno.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.