eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na remont w budynku B3 należącego do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana okładziny podłogowej oraz montaż ścianek i drzwi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Wrocław: Przetarg nieograniczony na remont w budynku B3 należącego do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana okładziny podłogowej oraz montaż ścianek i drzwi
Numer ogłoszenia: 204752 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151034 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont w budynku B3 należącego do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana okładziny podłogowej oraz montaż ścianek i drzwi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: a)Pracach rozbiórkowych; b)Prace z zakresu tynkowania; c)Malowanie; d)Posadzki powierzchni wewnętrznych; e)Stolarka aluminiowa; 2.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz bhp i p.poż. 3.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Osobą do kontaktu w przypadku dokonania wizji lokalnej jest Pan Marek Strzelecki. 4.Wszystkie wykazane materiały i urządzenia, przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 5.Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, użytkowanym. 6.Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonania powierzy podwykonawcom. 7.W przypadku powierzenia do wykonania prac podwykonawcy Wykonawca, którego oferta uznana została najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji umowę z podwykonawcą wraz z dokumentacją dotyczącą części wykonanej przez podwykonawcę nie później niż do dnia zawarcia umowy z Zamawiającym. 8.Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik nr 5 i załącznik nr 6 oraz na zasadach wskazanych we wzorze umowy. 9.Ogólna charakterystyka prac wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-1 Roboty rozbiórkowe 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45410000-4 Tynkowanie 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45442100-8 Roboty malarskie 10.Termin realizacji w/w zadania:sześć tygodni od daty zawarcia umowy. Przekazanie placu budowy 3 dni od dnia zawarcia umowy. 11.Wymagany okres rękojmi wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego za przedmiot umowy. 12.Zamawiający wymaga kierownika budowy posiadającego przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonania samodzielnej funkcji kierownika budowy bez ograniczeń. 13.Wykonawca zapewni kierownika budowy na czas realizację w/w zadania. 14.Informacja na temat wadium: a)Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000,00zł.(słownie: dziesięć tysięcy złotych ) Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: NBP o/o Wrocław 71101016740042131341000000 do dnia 24.06.2011r. do godziny 15.00 z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane nr sprawy DODR 16/2011 b)Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia 24.06.2011. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. c)Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. d)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1 Wadium wpłacone w kasie lub w formie wpłaty w banku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4. e)Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. f)Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynierskie INWESTREM Tadeusz Włostowski, ul Różyckiego 1c, 51-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208844,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150688,26

  • Oferta z najniższą ceną: 150688,26 / Oferta z najwyższą ceną: 224683,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.