eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › usluga szkoleniowa obsługa kas fiskalnych oraz urządzeńsklepowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Sandomierz: usluga szkoleniowa obsługa kas fiskalnych oraz urządzeńsklepowych
Numer ogłoszenia: 204720 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usluga szkoleniowa obsługa kas fiskalnych oraz urządzeńsklepowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Program szkolenia w programie szkolenia zawarte muszą być elementy tandardów kwalifiksacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.gov.pl. 2 Liczba osób do przeszkolenia 15 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, preferowane zawodowe, średnie. 3 Liczba godzin szkolenia cykl szkolenia program szkolenia powinien obejmować 30 godzin zajęć wymaga się aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust.4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r Nr 69 poz. 415 ze zm) (przez tydzień należy rozumieć 7 kolejnych dni kalendarzowych poczynając od pierwszego dnia szkolenia); za godzinę zegarową kursu należy uznać 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny) dot. zajęć teoretycznych, 60 min w przypadku zajęć praktycznych; realizacja zajęć od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt); godziny organizowania zajęć: rozpoczęcie zajęć nie wcześniej niż o 8:00, zakończenie zajęć nie później niż o 18:00. 4 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: Sandomierz (w przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu w Sandomierzu, należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiający przeprowadzenie zajęć) zajęcia praktyczne: Sandomierz 5 Ubezpieczenie uczestników szkolenia Ubezpieczenie uczestników szkolenia od nieszczęśliwych wypadków stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej i nie ma wpływu na koszt szkolenia ogółem. 6 Kadra dydaktyczna Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. 7 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia: Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem nabytej wiedzy i umiejętności oraz uzyskaniem odpowiedniego dokumentu zgodnie z §75 ust.3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 28 września 2010r. Nr 177 poz.1193) znowelizowane przez Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 27 grudnia 2011r. Nr 279 poz.1641) o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej zawierające: a numer z rejestru b imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość cnazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie d formę i nazwę szkolenia emiejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji f okres trwania szkolenia gtematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych h/podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie 8 Warunki lokalowe: sale wykładowe powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, grzewcze z odpowiednią liczbą stołów i krzeseł musi być zaplecze sanitarne zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne; wykonawca zapewni jedną kasę fiskalną dla co najmniej dwóch uczestników szkolenia oraz urządzenia peryferyjne towarzyszące pracy kasjera, w szczególności czytniki kodów kreskowych, czytniki kart płatniczych, wagi elektroniczne, metkownice, drukarki fiskalne oraz skaner, drukarkę, tablicę lub flipchart, rzutnik lub projektor. 9 Materiały dydaktyczne: Każdy z uczestników kursu powinien otrzymać długopis, teczkę z uchwytem, notatnik oraz materiały szkoleniowe, które powinny zawierać niezbędny zakres wiadomości z zakresu programu szkolenia. Materiały dydaktyczne po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestników kursu. 10 Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz.1650 z późn. zm.) 11 Inne: Każdy z uczestników kursu powinien mieć zapewnione napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka. . . ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie: - aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoją tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwa szkolenia grupowe w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie informacji o warunkach lokalowych, BHP i dysponowaniu urządzeniami technicznymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie imiennego wykazu osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, zawierającego informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami( umowy przedwstępne z wykładowcami lub inne zgodne z obowiązującymi prawem umowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne zaświadfczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej( oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez psobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - wcelu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pelnomocnictwa lub oświadczenia woli

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych - 25
  • 3 - posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a/zmiany na korzyść zamawiającego polegającą na obniżenie kwoty kosztów szkolenia b/ zmiany terminu trwania szkolenia wynikającą z przyczyn niezależnych od wykonawcy c/zmiany terminu egzaminu końcowego wynikającą z przyczyn niezależnych od wykonawcy d/zmiany miejsca wykonania zamówienia e/zmiany ilości uczestników szkolenia f/ zmiany wykładowców oraz personelu pomocniczego oraz wszelkie inne zmiany, których nie można było przewidzieć, a nie działają na szkodę zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Mickiewicz 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Mickiewicz 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.