eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie rocznej oceny stanu technicznego dla budynków biurowych oraz magazynowych należących do ŚZMiUW w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Kielce: Wykonanie rocznej oceny stanu technicznego dla budynków biurowych oraz magazynowych należących do ŚZMiUW w Kielcach
Numer ogłoszenia: 204699 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rocznej oceny stanu technicznego dla budynków biurowych oraz magazynowych należących do ŚZMiUW w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.1 Opracowanie 1-rocznych ocen stanu technicznego dla budynków biurowych i biurowo-mieszkalnych: - ŚZMiUW w Kielcach przy ul. Witosa 86, kubatura obiektu 9.479,40 m3, powierzchnia użytkowa - 2133,6 m2, trzy kondygnacje + podpiwniczenie; - RO w Sandomierzu przy ul. Staromiejskiej 14, kubatura - 1350 m3, powierzchnia użytkowa - 344 m2, dwie kondygnacje + podpiwniczenie, - RO w Jędrzejowie przy ul. Przypkowskiego 28 A, kubatura obiektu 1636,0 m3, powierzchnia użytkowa - 408 m2, dwie kondygnacje + podpiwniczenie, - RO w Starachowicach przy ul Kościelnej 30, kubatura - 3678,5 m3, powierzchnia użytkowa - 984,57 m2, dwie kondygnacje + podpiwniczenie, 1.1.2 Opracowanie 1-rocznych ocen stanu technicznego dla budynków magazynów przeciwpowodziowych: - Grotniki Duże (4 budynki), gm. Nowy Korczyn, jedna kondygnacja, a) Budynek Strażnicy - kubatura - 560 m3 (bez poddasza), powierzchnia użytkowa 142 m2, b) Budynek magazynu p.pow. I - kubatura ca 367 m3, powierzchnia użytkowa 95 m2, c) Budynek magazynu p.pow. II - kubatura ca 452 m3, powierzchnia użytkowa 110 m2, d) Budynek garażu - kubatura ca 253 m3, powierzchnia użytkowa 62 m2, - Kępa Chwałowska, gm. Dwikozy, kubatura obiektu 3.400,0 m3, powierzchnia użytkowa - 462,31 m2, jedna kondygnacja, - Kółko Żabieckie, gm. Pacanów, kubatura obiektu 261,0m3, powierzchnia użytkowa 105 m2, jedna kondygnacja, - Sandomierz (przy budynku RO), kubatura obiektu 408,0m3, powierzchnia użytkowa 102 m2, jedna kondygnacja, - Grabina, gm. Łoniów, kubatura obiektu 106,0 m3, powierzchnia użytkowa 44 m2, jedna kondygnacja, - Maruszów, gm. Ożarów, kubatura obiektu 192,0 m3, powierzchnia użytkowa 48 m2, jedna kondygnacja, - Ostrów, gm. Tarłów kubatura obiektu 160,0 m3, powierzchnia użytkowa 45 m2, jedna kondygnacja. Dla każdego budynku należy wykonać oddzielne opracowanie w trzech egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD 1.2 Wymagania w zakresie opracowań. Przedmiotowa okresowa kontrola, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, powinna zawierać sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - z uwagi na wykonany w roku 2012 przegląd przewodów kominowych w budynkach biurowych w Starachowicach, Sandomierzu należy je wyłączyć z powyższej kontroli i uwzględnić w dokumentacji Oceny rocznej kontroli technicznej budynków protokoły z ich wykonania). Oceny powinny być opracowane w szczególności zgodnie z: - zasadami wiedzy technicznej - wymaganiami technicznymi - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902), - Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717),. Ocena stanu technicznego każdego budynku winna zawierać wnioski końcowe i zalecenia dotyczące: - sposobu likwidacji stwierdzonych nieprawidłowości, - czas i kolejność ich uzupełniania, Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, tj. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowania oświadczenie o sporządzeniu Oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 4.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku : - urzędowej zmiany stawki VAT, - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 5 pkt 4 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.