eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lelów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.920.000,00 PLN (słowniejeden milion dziewięćset dwadzieścia tys. PLN), przeznaczonego na realizację zadań inwestycyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Lelów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.920.000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tys. PLN), przeznaczonego na realizację zadań inwestycyjnych.
Numer ogłoszenia: 204698 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181510 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lelów, ul. Szczekocińska 18, 42-235 Lelów, woj. śląskie, tel. 34 3550121, faks 34 355 00 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.920.000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tys. PLN), przeznaczonego na realizację zadań inwestycyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.920.000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tys. PLN), przeznaczonego na realizację zadań inwestycyjnych pn.: 1. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w gm. Lelów, 2. Przebudowa dróg i ciągów pieszych wraz z odwodnieniem na osiedlu przy ul. Sportowej w Lelowie. 3. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nakle (Gmina Lelów) wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest, 4. Zmiana sposobu zagospodarowania budynku Szkoły Podstawowej w Nakle, 5. Budowa świetlicy wiejskiej w Lgocie Błotnej, 6. Rewitalizacja świetlicy wiejskiej w Podlesiu, 7. Remont budynku świetlicy wiejskiej w Nakle, 8. Odbudowa drogi gminnej nr 689027 S (Kopanina) w m. Drochlin od km 0+629,51 do 0+807 - etap II, 9. Odbudowa drogi gminnej Nr 689011 S Stawowa - Wojewodze - Biała Wielka od 0+000 do 3+131, 10. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy, 11. Urządzenie parku wiejskiego w Białej Wielkiej, 12. Rozbudowa wodociągu w Mełchowie, 13. Promowanie dziedzictwa wielokulturowego w Lelowie. Przedmiot zamówienia: a) Kwota kredytu: 1.920.000,00 PLN b) Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż w terminie 3 dni po dniu zawarcia umowy. c) Forma zabezpieczenia - weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Nie przewiduje się podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji u notariusza. Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu, deklaracji i oświadczeniu o poddaniu się egzekucji. d) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2025 r. lub do dnia uregulowania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy. e) Okres karencji w spłacie kapitału do dnia 31 lipca 2016 r. Okresu karencji w spłacie odsetek nie przewiduje się. f) Raty kapitałowe kredytu płatne miesięcznie, w ostatnim dniu roboczym miesiąca, począwszy od sierpnia 2016 roku. Liczba rat: 108, w tym; - 41 rat po 5.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od sierpnia 2016 roku do grudnia 2019 roku, - 20 rat po 15.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od stycznia 2020 roku do sierpnia 2021 roku, - 46 rat po 30.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od września 2021 roku do czerwca 2025 roku, - 1 rata (ostatnia) w wysokości 35.000,00 zł (z kwoty kapitału) tj. w lipcu 2025 roku. g) Spłaty odsetek dokonywane miesięcznie po dniu uruchomienia kredytu, w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przez Bank. h) Kwota kredytu będzie postawiona do dyspozycji zamawiającego, w okresie od 3 dni po dniu zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 r. i przekazywana na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, w transzach określanych na 2 dni przed terminem zapotrzebowania na daną transzę. i) Oprocentowanie kredytu będzie ulegało zmianie na podstawie stawki WIBOR. j) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty - według stawki WIBOR 1M na dzień ogłoszenia zamówienia tj. na dzień 17 lipca 2015 r. Do obliczenia oferty należy przyjąć jako datę wypłaty całości kredytu dzień 10 sierpnia 2015 r. - do umowy - oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z oferty plus marża Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania może następować tylko w wyniku zmiany stawki WIBOR, z wyłączeniem pierwszego miesiąca (obowiązuje WIBOR z oferty). k) Kredyt nie może być obciążony prowizją z tytułu udzielenia kredytu, z tytułu postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego oraz opłatami dodatkowymi z tytułu aneksów do umowy, z tytułu wydawania Zamawiającemu zaświadczeń i innych dokumentów wydawanych przez kredytodawcę w związku z zawartą umowa kredytową. l) Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz rzeczywistą kwotę uruchomionego kredytu. m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Klepacki 8, 31-150 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 428603,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 448774,36

  • Oferta z najniższą ceną: 448774,36 / Oferta z najwyższą ceną: 448774,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.