eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH MARKI RENAULT I FIAT EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Szczecin: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH MARKI RENAULT I FIAT EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH.
Numer ogłoszenia: 204684 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Płatnicza,Państwowa osoba prawna,.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH MARKI RENAULT I FIAT EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania i napraw 11 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, następujących marek: Renault Thalia 1,4 16 V - 9 sztuk, Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Samochody nie są objęte gwarancją. 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przeglądy okresowe, pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, w tym naprawy blacharskie i lakiernicze, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym adres stacji obsługi. 5.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 6.Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 7.Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 5 dni, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 8.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 9.Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO. 10.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta . 12.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia, zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie akneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany cen podanych w ofercie w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie np: zmiany organizacyjne Stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby, zmiany osób wskazanych do kontaktu w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, Kancelaria pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.