eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wyposażenie sali porodowejłóżka porodowe (3 szt.), stoliki zabiegowe (3 szt.), taborety obrotowe (3 szt.), lampy zabiegowe (3 szt.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Sosnowiec: Wyposażenie sali porodowej: łóżka porodowe (3 szt.), stoliki zabiegowe (3 szt.), taborety obrotowe (3 szt.), lampy zabiegowe (3 szt.)
Numer ogłoszenia: 204644 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax. (032) 296 06 05,2960505.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sali porodowej: łóżka porodowe (3 szt.), stoliki zabiegowe (3 szt.), taborety obrotowe (3 szt.), lampy zabiegowe (3 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego: ŁÓŻKO PORODOWE (3 sztuki) - Łóżko porodowe przeznaczone dla pacjentek oddziałów położniczo-ginekologicznych. - Długość łóżka: min. 2100 mm - Całkowita szerokość łóżka: min. 950mm. - Wysokość leża (wraz z materacem): pozycja najniższa max. 600 mm; pozycja najwyższa min. 950 mm - Kąt uniesienia oparcia pleców: min. 60° - Przechył Trendelenburga : min. 8° - Kąt uniesienia siedziska: min. 15° - Regulacja wysokości za pomocą siłownika elektrycznego, sterowanego z pilota nożnego. - Regulacja segmentu oparcia pleców za pomocą siłownika elektrycznego, sterowanego z pilota nożnego. - Regulacja wysokości oraz oparcia pleców sterowana dodatkowo z panelu sterującego umieszczonego trwale w elemencie łóżka. - Przechyły wzdłużne z blokadą. - Podświetlanie podłogi. - Panel blokujący funkcje elektryczne łóżka, niedostępny dla pacjentki. - Wbudowany akumulator umożliwiający wykonanie kilku cykli w przypadku zaniku zasilania - Możliwość uzyskania pozycji fotelowej. - Segment nożny leża z regulacją położenia wzdłużnego, z możliwością całkowitego wsunięcia pod siedzisko. - Poręcze boczne pokryte tworzywem, opuszczane. - Szczyty łóżka tworzywowe lub pokryte tworzywem. - Rama łóżka zaopatrzona w krążki odbojowe. - Konstrukcja łóżka ze stali lakierowanej z elementami osłoniętymi obudową z tworzywa. - Łóżko przejezdne - mobilne, z centralną blokadą kół oraz funkcją blokady jednego koła do jazdy na wprost - Materace z pianki. Pokrowiec na materace z tkaniny oddychającej, nie przepuszczającej wilgoci. - Wyposażenie łóżka: materac; materac dla noworodka; miska ginekologiczna ze stali nierdzewnej; podkolanniki; oparcie pod stopy; uchwyt rąk; poręcze boczne opuszczane; wieszak na kroplówki; pilot nożny; wieszak na wyposażenie; uchwyt do pozycji kucznej; - powierzchnie łóżka łatwe do czyszczenia i dezynfekcji; - kolor elementów tapicerowanych - granat; - kolor elementów lakierowanych - złamana biel - kość słoniowa; - świadectwa, certyfikat CE; - prospekt z listą parametrów technicznych producenta oraz wyraźnym zdjęciem przedmiotu zamówienia - załączyć Warunki Gwarancji i Serwisu - Okres gwarancji na łóżko porodowe - min.18 m-cy - Okres gwarancji na materace - min. 18 m-cy - Gwarancja liczona jest od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - Wymiana przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku: stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie protokolarnego odbioru; wystąpienia w okresie gwarancji 3-krotnych usterek tego samego rodzaju. - Okres gwarancji jest przedłużony o okresy przestoju przedmiotu zamówienia w czasie których podlegał on naprawom gwarancyjnym. - W przypadku wymiany przedmiotu umowy na nowy, okres gwarancji liczony jest od momentu wymiany przedmiotu umowy na nowy. - Ewentualne usterki w okresie gwarancji będą usunięte przez Wykonawcę do 72 godzin liczonych od dnia ich zgłoszenia. - Jeżeli usterka uniemożliwi korzystanie z przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 72 godziny, Wykonawca na czas naprawy dostarczy urządzenie zastępcze. - Zamawiający zgłasza awarię telefonicznie do serwisu autoryzowanego lub serwisanta wskazanego przez Wykonawcę, potwierdzając zgłoszenie awarii faxem. - Miejsce wykonania naprawy: w pierwszej kolejności w miejscu dostawy, jeżeli nie jest to możliwe w serwisie autoryzowanym Wykonawcy. - W okresie gwarancji w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia w serwisie autoryzowanym Wykonawcy, koszt ewentualnego transportu do i z serwisu pokrywa Wykonawca - Adres serwisu, telefon, osoba do kontaktu - Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez okres min. 10 lat. STOLIK ZABIEGOWY (3 sztuki) - Wysokość stolika min. 780 mm. - Metalowy szkielet lakierowany. - 2 wyjmowane tace. - Odstęp pomiędzy tacami min. 300 mm. - Długość tacy min. 640 mm max. 660 mm. - Szerokość tacy min. 390 mm max. 400 mm. - Cztery kółka jezdne (w tym 2 z blokadą). - Kolor szkieletu: złamana biel - kość słoniowa. - Okres gwarancji: min. 18 m-cy. - Prospekt z listą parametrów technicznych producenta oraz wyraźnym zdjęciem przedmiotu zamówienia - załączyć TABORET OBROTOWY (3 sztuki) - Taboret z regulowaną wysokością siedziska. - Wysokość siedziska: w najniższym położeniu max. 50 cm - Siedzisko o średnicy min. 32 cm. - Siedzenie tapicerowane. - Rodzaj regulacji wysokości: śrubowy. - Konstrukcja nośna taboretu: stalowa. - Pokrycie konstrukcji nośnej: lakier lub chrom. - Kolor elementów tapicerowanych: granat. - Kolor elementów stalowych lakierowanych: złamana biel - kość słoniowa. - Okres gwarancji: min. 18 m-cy. - Prospekt z listą parametrów technicznych producenta oraz wyraźnym zdjęciem przedmiotu zamówienia - załączyć LAMPA ZABIEGOWA (3 sztuki) - Lampa przeznaczona do oświetlania pola podczas zabiegów medycznych. - Lampa na ramieniu ruchomym z mocowaniem sufitowym. - Lampa z możliwością ogniskowania oraz regulacją jasności oświetlenia. - Możliwość obrotu 360°. - Możliwość regulacji wysokości ustawienia lampy (w pionie). - Natężenie oświetlenia min. 45 000 lx. - Współczynnik oddawania barw: min. Ra 95. - Średnica pola operacyjnego min. 13 cm. - Temperatura barwowa min. 4000 K. - űródło światła: halogenowa żarówka. - Regulacja wartości natężenia oświetlenia w zakresie 50 -100%. - Układ zawieszenia umożliwiający regulację wysokości oraz obrotu głowicy w zakresie dowolnego kąta. - Rączka do regulacji klosza lampy w czasie jej pracy - Prospekt z listą parametrów technicznych producenta oraz wyraźnym zdjęciem przedmiotu zamówienia - załączyć Warunki gwarancji i serwisu - Okres gwarancji: min. 18 m-cy - Gwarancja liczona jest od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - Wymiana przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku: stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie protokolarnego odbioru; wystąpienia w okresie gwarancji 3-krotnych usterek tego samego rodzaju. - Okres gwarancji jest przedłużony o okresy przestoju przedmiotu zamówienia w czasie których podlegał on naprawom gwarancyjnym. - W przypadku wymiany przedmiotu umowy na nowy, okres gwarancji liczony jest od momentu wymiany przedmiotu umowy na nowy. - Ewentualne usterki w okresie gwarancji będą usunięte przez Wykonawcę do 72 godzin liczonych od dnia ich zgłoszenia. - Jeżeli usterka uniemożliwi korzystanie z przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 72 godziny, Wykonawca na czas naprawy dostarczy urządzenie zastępcze. - Zamawiający zgłasza awarię telefonicznie do serwisu autoryzowanego lub serwisanta wskazanego przez Wykonawcę, potwierdzając zgłoszenie awarii faxem. - Miejsce wykonania naprawy: w pierwszej kolejności w miejscu dostawy, jeżeli nie jest to możliwe w serwisie autoryzowanym Wykonawcy. - W okresie gwarancji w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia w serwisie autoryzowanym Wykonawcy, koszt ewentualnego transportu do i z serwisu pokrywa Wykonawca. - Adres serwisu, telefon, osoba do kontaktu. - Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez okres min. 10 lat. Na przedmiot zamówienia składa się: dostawa przedmiotu zamówienia do Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec ul. 3 Maja 33, montaż i uruchomienie sprzętu (dotyczy łóżka porodowego i lampy zabiegowej), dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (dotyczy łóżka porodowego i lampy zabiegowej)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy: - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy przedłożyć: a) katalog producenta lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunków granicznych i proponowanych w ofercie (zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach 4.1 ÷ 4.4), b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z ustawą z dnia z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy. 3. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 5. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.4 do SIWZ, - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 4.1 ÷ 4.4. oraz nr 5 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu - Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej przy ul. Ignacego Mościckiego 14, parter, Sekretariat pokój nr 16.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu - Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej przy ul. Ignacego Mościckiego 14, parter, Sekretariat pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.