Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Jelenia Góra: Obsługa Prawna Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Jelenia Góra w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 204582 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Prawna Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Jelenia Góra w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Obsługa prawna Wydziału Finansowego w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa w okresie od 1 czerwca 2009 r. do 31 maja 2013 r. 2. W szczególności reprezentowanie Miasta i Skarbu Państwa w postępowaniu sądowymi egzekucyjnym w sprawach przeciwko dłużnikom Miasta i Skarbu Państwa, sporządzanie pozwów i innych pism związanych z właściwym tokiem prowadzonych spraw, wydawania opinii prawnych związanych z przedmiotem umowy, w tym dotyczących przelewu wierzytelności przysługującym wierzycielom względem Miasta. 3. Prowadzenie osobiście, za wyjątkiem kolizji rozpraw sądowych wszystkich przekazanych przez Miasto spraw. Przez prowadzenie sprawy rozumie się wykonanie wszystkich niezbędnych czynności w postępowaniu rozpoznawczym i egzekucyjnym. Postępowanie rozpoznawcze nie będzie prowadzone w sprawach, w których dłużnicy poddali się rygorowi egzekucji na podstawie aktów notarialnych. 4. Obsługa Referatu Windykacji w m.in. takich sprawach jak: a) wydawanie opinii związanych z rozkładaniem na raty, umorzeniami i odraczaniem terminu zapłaty zaległości cywilnoprawnych wobec dłużników Miasta , b) bieżące monitorowanie spraw przekazanych kancelarii do postępowania sądowego, c) kierowanie wniosków do właściwego komornika sądowego w przypadku braku dobrowolnych wpłat z tytułu nakazu sądowego, celem wszczęcia egzekucji. d) stały monitoring spraw skierowanych do egzekucji komorniczej, a w szczególności: - bieżąca współpraca z komornikami sądowymi, - ponaglanie w przypadku przedłużającego się terminu realizacji wniosku egzekucyjnego, e) kierowanie wniosków do sądu celem ustanowienia zabezpieczeń, w tym hipoteki przymusowej, wierzytelności Miasta i Skarbu Państwa w składnikach majątkowych dłużnika, f) zgłaszanie wierzytelności Miasta Jelenia Góra i Skarbu Państwa, celem uczestniczenia w podziale sumy uzyskanej w postępowaniu egzekucyjnym z nieruchomości, wszczynanym na wniosek innych wierzycieli, g) zgłaszanie wierzytelności w postępowaniach upadłościowych, h) monitorowanie prowadzonych postępowań upadłościowych i naprawczych, w tym sprawdzanie list wierzytelności i planów podziału masy upadłości oraz zgłaszanie zastrzeżeń, i) zgłaszanie egzekucji łącznej należności Miasta bądź Skarbu Państwa na podstawie postanowienia właściwego Sądu Rejonowego. Ponadto: - pełnienie dyżurów w siedzibie Wydziału Finansowego przy ul. Sudeckiej 29, - wydawanie opinii prawnych we wszystkich sprawach przekazanych do zaopiniowania, - udzielanie porad prawnych i wyrażanie poglądu prawnego w sprawach bieżących, - uczestniczenie w innych czynnościach, w których Prezydent Miasta Jeleniej Góry uzna udział Kancelarii za potrzebny ze względu na zagadnienia i tematy prawne, - współuczestnictwo w szkoleniu pracowników z zakresu specjalistycznych zagadnień prawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 192000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUROŃ PRZEMYSŁAW KANCELARIA ADWOKACKA - ADWOKAT PRZEMYSŁAW TUROŃ
jakie przetargi wygrała firma
TUROŃ PRZEMYSŁAW KANCELARIA ADWOKACKA - ADWOKAT PRZEMYSŁAW TUROŃ
- Kancelaria Adwokacka - Adwokat Aleksandra Kowalska, ul. Solna 5, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 192000
- Oferta z najniższą ceną: 192000 oferta z najwyższą ceną: 192000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.