eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Obsługa Prawna Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Jelenia Góra w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Jelenia Góra: Obsługa Prawna Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Jelenia Góra w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 204582 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Prawna Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Jelenia Góra w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Obsługa prawna Wydziału Finansowego w szczególności w zakresie windykacji należności budżetowych Miasta i Skarbu Państwa w okresie od 1 czerwca 2009 r. do 31 maja 2013 r. 2. W szczególności reprezentowanie Miasta i Skarbu Państwa w postępowaniu sądowymi egzekucyjnym w sprawach przeciwko dłużnikom Miasta i Skarbu Państwa, sporządzanie pozwów i innych pism związanych z właściwym tokiem prowadzonych spraw, wydawania opinii prawnych związanych z przedmiotem umowy, w tym dotyczących przelewu wierzytelności przysługującym wierzycielom względem Miasta. 3. Prowadzenie osobiście, za wyjątkiem kolizji rozpraw sądowych wszystkich przekazanych przez Miasto spraw. Przez prowadzenie sprawy rozumie się wykonanie wszystkich niezbędnych czynności w postępowaniu rozpoznawczym i egzekucyjnym. Postępowanie rozpoznawcze nie będzie prowadzone w sprawach, w których dłużnicy poddali się rygorowi egzekucji na podstawie aktów notarialnych. 4. Obsługa Referatu Windykacji w m.in. takich sprawach jak: a) wydawanie opinii związanych z rozkładaniem na raty, umorzeniami i odraczaniem terminu zapłaty zaległości cywilnoprawnych wobec dłużników Miasta , b) bieżące monitorowanie spraw przekazanych kancelarii do postępowania sądowego, c) kierowanie wniosków do właściwego komornika sądowego w przypadku braku dobrowolnych wpłat z tytułu nakazu sądowego, celem wszczęcia egzekucji. d) stały monitoring spraw skierowanych do egzekucji komorniczej, a w szczególności: - bieżąca współpraca z komornikami sądowymi, - ponaglanie w przypadku przedłużającego się terminu realizacji wniosku egzekucyjnego, e) kierowanie wniosków do sądu celem ustanowienia zabezpieczeń, w tym hipoteki przymusowej, wierzytelności Miasta i Skarbu Państwa w składnikach majątkowych dłużnika, f) zgłaszanie wierzytelności Miasta Jelenia Góra i Skarbu Państwa, celem uczestniczenia w podziale sumy uzyskanej w postępowaniu egzekucyjnym z nieruchomości, wszczynanym na wniosek innych wierzycieli, g) zgłaszanie wierzytelności w postępowaniach upadłościowych, h) monitorowanie prowadzonych postępowań upadłościowych i naprawczych, w tym sprawdzanie list wierzytelności i planów podziału masy upadłości oraz zgłaszanie zastrzeżeń, i) zgłaszanie egzekucji łącznej należności Miasta bądź Skarbu Państwa na podstawie postanowienia właściwego Sądu Rejonowego. Ponadto: - pełnienie dyżurów w siedzibie Wydziału Finansowego przy ul. Sudeckiej 29, - wydawanie opinii prawnych we wszystkich sprawach przekazanych do zaopiniowania, - udzielanie porad prawnych i wyrażanie poglądu prawnego w sprawach bieżących, - uczestniczenie w innych czynnościach, w których Prezydent Miasta Jeleniej Góry uzna udział Kancelarii za potrzebny ze względu na zagadnienia i tematy prawne, - współuczestnictwo w szkoleniu pracowników z zakresu specjalistycznych zagadnień prawnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 192000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka - Adwokat Aleksandra Kowalska, ul. Solna 5, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 192000
  • Oferta z najniższą ceną: 192000 oferta z najwyższą ceną: 192000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.