eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa samochodu użytkowego typu pick-up

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Suwałki: Dostawa samochodu użytkowego typu pick-up
Numer ogłoszenia: 204529 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu użytkowego typu pick-up.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania ogólne: 1) Samochód fabrycznie nowy, bez wad ukrytych, kolor do ustalenia z Zamawiającym. 2) Rok produkcji 2012 lub 2013. 3) Silnik - diesel, spełniający normę EURO 5. 4) Moc nie mniejsza niż 130KM. 5) Skrzynia biegów - manualna, min. 5 biegów. 6) Napęd 4x4. 7) Kabina 4-drzwiowa z pięcioma miejscami do siedzenia (kierowca + 4). 8) Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony. 9) Ładowność - nie mniejsza niż 840 kg (uwaga: w przypadku występowania zawieszenia wzmocnionego - wersja ze wzmocnionym zawieszeniem). 10) Możliwość ciągnięcia przyczepy z hamulcami o masie co najmniej 2 100 kg. 11) Nadwozie oparte na ramie nośnej. 12) Przedział ładunkowy o długości nie mniejszej niż: L = 1530mm. 13) Przedział ładunkowy wyłożony materiałem HDPE odpornym na zarysowanie, uderzenia i smary. 14) Przedział ładunkowy z nadbudową typu hardtop zamykany. Wewnętrzne oba boki zabudowane metalowymi szafkami narzędziowymi do wysokości burt. Druga podłoga w przestrzeni ładunkowej zamontowana na wysokości 20-25 cm (wysuwana) o nośności ok 400 kg. Szafki na podstawie załączonego szkicu, drzwiczki zamykane zatrzaskowo, bez kluczyków. 15) Relingi dachowe (możliwość montażu bagażnika dachowego) 2. Wyposażenie dodatkowe: 1) Alarm antywłamaniowy 2) Immobiliser 3) Instalacja radiowa wraz z radiem, 4) Zamek centralny 5) Poduszka powietrzna po stronie kierowcy i pasażera 6) Zagłówki we wszystkich siedzeniach 7) Podłoga kabiny w przedziale kierowcy i pasażera wyłożona wykładziną gumową 8) Hak holowniczy wraz z gniazdem stykowym 9) Hamulce tarczowe przynajmniej z przodu 10) System ABS 11) Wspomaganie układu kierowniczego 12) Regulacja położenia kierownicy przynajmniej w jednej płaszczyźnie. 13) Regulowany zasięg reflektorów 14) W desce rozdzielczej przynajmniej jeden zamykany schowek 15) Korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk lub z kabiny 16) Komplet opon letnich + komplet opon zimowych 17) Obręcze kół stalowe lub aluminiowe 18) Pełnowymiarowe koło zapasowe 19) Podnośnik samochodowy 20) Zestaw narzędzi 21) Gaśnica 22) Apteczka 23) Trójkąt odblaskowy 24) Na dachu podłużna belka świetlna (1 m) z napisem PWiK w Suwałkach Sp. z o. o. wyposażona w 2 lampy ostrzegawcze z kloszami w kolorze pomarańczowym 3. Wymagania pozostałe - zawarte w umowie: 1) Instrukcja obsługi i tabliczki w języku polskim. 2) Homologacja do ruchu w Polsce, na podstawie przepisów zawartych w: a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137). b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005r. Nr 238, poz. 2010 ze zmianami). 3) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) Gwarancja - nie mniej niż 24 miesiące. 5) Serwis w Polsce - zalecana lokalizacja: woj. podlaskie lub woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.32.00 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: Karty katalogowej wraz z opisem technicznym na podstawie których będzie można sprawdzić czy oferowany pojazd spełnia wszystkie wymagania opisane w Części A pkt. 3.1 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów takich jak.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony Wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy również do zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno, również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy. Jego treść powinna identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zmiany stawki VAT i akcyzy, c) trudności drogowych spowodowanych warunkami pogodowymi lub blokadami dróg uniemożliwiających odbioru pojazdu, d) innych zdarzeń losowych lub wystąpienia siły wyższej, e) długotrwałej choroby wykonawcy zabudowy uniemożliwiającej wykonanie szafek i dodatkowej podłogi, f) w przypadku zwłoki spowodowanej trudnościami administracyjnymi w zarejestrowaniu i ubezpieczeniu pojazdu, g) zmiany rodzaju zabudowy (szafek i dodatkowej podłogi) lub materiałów, lub rezygnacji z zabudowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. Za SIWZ w formie papierowej pobierana jest opłata 20 zł + VAT. Wydawana jest na wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Spółka z o.o. - ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.