eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Likwidacja barier architektonicznych w ZSOiP w Wysokiem Mazowieckiem poprzez usprawnienie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych (parkingi, podjazdy) oraz przystosowanie klatek schodowych, sal lekcyjnych dla osób niepełnosprawnych i wykonanie urządzenia dźwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Wysokie Mazowieckie: Likwidacja barier architektonicznych w ZSOiP w Wysokiem Mazowieckiem poprzez usprawnienie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych (parkingi, podjazdy) oraz przystosowanie klatek schodowych, sal lekcyjnych dla osób niepełnosprawnych i wykonanie urządzenia dźwigowego w budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 204510 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych, ul. 1000-lecia 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 0-86 275 22 35, fax 0-86 275 22 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jagiellonczyk.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych w ZSOiP w Wysokiem Mazowieckiem poprzez usprawnienie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych (parkingi, podjazdy) oraz przystosowanie klatek schodowych, sal lekcyjnych dla osób niepełnosprawnych i wykonanie urządzenia dźwigowego w budynku szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z płyt fundamentowych żelbetowych oraz okładziny schodów z płytek, balustrady schodowe, - montaż ruchomej platformy dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie posadzek: warstwy wyrównawcze, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, cokoliki płytkowe, okładziny schodów z płytek, - roboty malarskie i tynkarskie: dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem, tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy na ścianach przy schodach. (opis szczegółowy w przedmiarze robót) Część II - roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych, chodników i przejść dla pieszych, rozebranie nawierzchni z płyt i obrzeży, demontaż studni rewizyjnych, mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną, karczowanie krzaków, wywóz ziemi i gruzu, - roboty drogowe: roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość 1 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, ława pod krawężniki, ułożenie krawężników betonowych wystających, wykonanie podbudowy z pospółki i betonowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i obrzeż betonowych, przymocowanie tablic znaków drogowych i informacyjnych, malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych, obsianie trawników, (opis szczegółowy w przedmiarze robót)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2a)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem ich cech charakterystycznych, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje lub protokoły odbioru) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w ilości minimum trzy zamówienia (w poszczególnych częściach zamówienia), o wartości brutto min. 130.000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem ich cech charakterystycznych, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje lub protokoły odbioru) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 8) Wykaz osób personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu. 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jagiellonczyk.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcacych i Policealnych 18-200 Wysokie Mazowieckie ul.1000 lecia 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem ul. Tysiąclecia 15, 18 - 200 Wysokie Mazowieckie, w pok. nr 5 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja barier architektonicznych w ZSOiP w Wysokiem Mazowieckiem poprzez usprawnienie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych (parkingi, podjazdy) oraz przystosowanie klatek schodowych, sal lekcyjnych dla osób niepełnosprawnych i wykonanie urządzenia dźwigowego w budynku szkoły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z płyt fundamentowych żelbetowych oraz okładziny schodów z płytek, balustrady schodowe, - montaż ruchomej platformy dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie posadzek: warstwy wyrównawcze, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, cokoliki płytkowe, okładziny schodów z płytek, -roboty malarskie i tynkarskie: dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem, tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy na ścianach przy schodach. (opis szczegółowy w przedmiarze robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja barier architektonicznych w ZSOiP w Wysokiem Mazowieckiem poprzez usprawnienie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych (parkingi, podjazdy) oraz przystosowanie klatek schodowych, sal lekcyjnych dla osób niepełnosprawnych i wykonanie urządzenia dźwigowego w budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych, chodników i przejść dla pieszych, rozebranie nawierzchni z płyt i obrzeży, demontaż studni rewizyjnych, mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną, karczowanie krzaków, wywóz ziemi i gruzu, - roboty drogowe: roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość 1 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, ława pod krawężniki, ułożenie krawężników betonowych wystających, wykonanie podbudowy z pospółki i betonowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i obrzeż betonowych, przymocowanie tablic znaków drogowych i informacyjnych, malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych, obsianie trawników, (opis szczegółowy w przedmiarze robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51-3, 45.23.32.22-1, 45.21.33.12-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.