eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na obsługę szatni, kotła c.o. oraz ochronę w obiektach Akademii im. Jana Długosza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na obsługę szatni, kotła c.o. oraz ochronę w obiektach Akademii im. Jana Długosza
Numer ogłoszenia: 204465 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na obsługę szatni, kotła c.o. oraz ochronę w obiektach Akademii im. Jana Długosza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1. 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa trzech szatni w budynkach Akademii znajdujących się w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 13/15 (dwie szatnie) oraz ul. Waszyngtona 4/8 (jedna szatnia). Obsługa powinna odbywać się w godzinach od 700 - 2100 od poniedziałku do niedzieli (wyłączając święta - ustawowo wolne). W okresie ferii zimowych i wiosennych, dni rektorskich (określonych w corocznym zarządzeniu wewnętrznym Rektora w sprawie organizacji roku akademickiego) oraz innych dni, w których obiekt będzie nieczynny, szatnie pozostają nieczynne. Do obowiązków pracowników należeć będzie: Przyjmowanie od przychodzących odzieży wierzchniej, nakryć głowy i innych przedmiotów, umieszczanie ich na wieszakach i wręczanie właścicielowi żetonu z numerem jako pokwitowania, Po okazaniu i zwrocie żetonu z numerem, wydanie właścicielowi oddanej do przechowania odzieży i innych przedmiotów, umieszczonych na wieszaku pod tym numerem, Utrzymywanie czystości i porządku w szatni w ramach środków własnych, polegające na zamiataniu i myciu podłóg, okien i drzwi, ścieraniu kurzu, Po zakończeniu pracy pracownik powinien pozostawić szatnie w należytym porządku, sprawdzając także czy nie istnieje zagrożenie pożarowe, zamknąć drzwi i pozostawić klucze na portierni. Wykonawca opracuje i udostępni w widocznym dla użytkowników szatni miejscu, instrukcję postępowania w przypadku zagubienia przez użytkownika żetonu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zagubienie rzeczy pozostawionych w obsługiwanej przez niego szatni. 2. Terminy realizacji: 01.10.2008 - 30.06.2009r. Zadanie Nr 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynku DS. Skrzat, znajdującego się przy ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie. Teren obiektu jest nie ogrodzony. Wymaga się od oferentów szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia i uwzględnienia w cenie ofertowej ewentualnych dodatkowych nakładów wynikających z wizji przeprowadzonej w obecności przedstawiciela zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w godzinach od 2200 do 600, łącznie z niedzielami, świętami oraz dniami wolnymi od pracy oraz zawiera następujące czynności: zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu, ochrona obiektu, jego pomieszczeń i wyposażenia przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego, zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu poprzez wykonywanie obchodów w odstępach min. 1 godziny (elektroniczna rejestracja), powiadamianie kierownictwa obiektu o zaistniałych zdarzeniach negatywnych, mających wpływ na bezpieczeństwo (zniszczenie, uszkodzenie, kradzież) lub okolicznościach, które mogą sprzyjać powstaniu tych zdarzeń, niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, w przypadku konieczności wezwania własnego patrolu interwencyjnego, czas podjęcia interwencji 5 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia, kontrola dokumentów, prowadzenie książki służby, w której odnotowywane będą ważniejsze uwagi i informacje dot. przebiegu służby, wyposażenie pracowników w środki przymusu bezpośredniego oraz łączność z bazą firmy, umundurowanie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, zgodny z obowiązującymi przepisami. 2. W przypadku zainstalowania w obiekcie systemu monitorującego, Wykonawca będzie kontrolował monitorowany obszar, w czasie kiedy nie będzie dokonywał obchodów. Ochrona będzie stale współpracować z pracownikami portierni, Kierownikiem Obiektu oraz Radą Mieszkańców. 3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę płatne będzie miesięcznie, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 4. Termin Realizacji od 01.10.2008r. - 30.06.2009r. Zadanie Nr 3. 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa pieca c.o. na paliwo stałe, o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, w budynku znajdującym się w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14. Obsługa powinna odbywać się całodobowo, w systemie 3-zmianowym włącznie z sobotami, niedzielami oraz świętami. Do obowiązków pracowników należeć będzie: palenie w kotle c.o. w okresie grzewczym, wrzucanie koksu do piwnicy budynku, sprzątanie kotłowni. 2. Terminy realizacji: 01.09.2008 - 30.04.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy); Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.) - dotyczy wyłącznie zadań nr 1, 2; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.) - dotyczy wyłącznie zadań nr 1, 2; 5) aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (potwierdzenie pkt VI.1.) - dotyczy wyłącznie zadania nr 2; 6) wykaz wykonanej lub wykonywanej w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2008-08-29), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na ciągłej obsłudze szatni w obiekcie o charakterze użyteczności publicznej, trwającej co najmniej 6 miesięcy oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych usług (potwierdzenie pkt VI.2.) - dotyczy wyłącznie zadania nr 1; 7) Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2008-08-29), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach o charakterze użyteczności publicznej, trwających co najmniej 6 miesięcy każda w ramach jednego kontraktu oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych usług - dotyczy wyłącznie zadania nr 2; 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2008-08-29) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na ciągłej obsłudze kotła c.o. w obiekcie o charakterze użyteczności publicznej, trwających co najmniej 6 miesięcy każda oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych usług, (potwierdzenie pkt VI.2.); - dotyczy wyłącznie zadania nr 3; 9) wykaz minimum trzech osób wyznaczonych przez wykonawcę do ochrony posiadających ważne licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740) oraz kopie licencji tych osób (potwierdzenie pkt VI.2.) - dotyczy wyłącznie zadania Nr 2; 10) wykaz minimum czterech osób wyznaczonych przez wykonawcę do obsługi kotła c.o. posiadających uprawnienia do palenia w kotłach na paliwa stałe o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003r. Dz. U. Nr 89, poz. 828) oraz kopie uprawnień tych osób (potwierdzenie pkt VI.2.) - dotyczy wyłącznie zadania Nr 3; 11) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys. zł (potwierdzenie pkt VI.3.) - dotyczy wyłącznie zadań Nr 1, 2;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 407.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa szatni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona fizyczna osób i mienia w DS Skrzat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa kotła c.o..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.27.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.