eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w formie zakupu biletów miesięcznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Drohiczyn: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 204404 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170278 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 85 6565268, faks 85 6557080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Drohiczyn oraz od Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach w okresie od 01.09.2015 r. do 23.12.2016 r. w formie zakupu biletów miesięcznych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z utworzeniem regularnych przewozów pasażerskich według linii podanych powyżej w zgodzie z zasadami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm) oraz ustawie z dnia 16 grudnia 2011 o publicznym transporcie drogowym. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii na terenie Gminy Drohiczyn dokona niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie zezwolenie właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie gminy oraz niektórych miejscowościach gmin sąsiednich. 3) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 991 z późn. zm.) 4) Uczniowie na poszczególnych trasach nie mogą być odbierani z przystanków początkowych wcześniej jak przed godziną 6.55 rano. 5) Liczba dzieci i młodzieży podana w tabeli: 92 jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 6) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Dopuszcza się możliwość realizacji przewozów w dni wolne od nauki na wniosek Zamawiającego. W dniach innych niż dni nauki typu rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, sprawdziany, odpracowanie dni nauki w innych terminach przyjazdy i odjazdy odbywają się według rozkładu okazjonalnego określonego przez dyrektora szkoły. 7) Wykonawca zapewni opiekę, przewożonym uczniom zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci, co najmniej jednego opiekuna, którym nie może być kierowca autobusu. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć Zamawiającemu wykazu opiekunów, z podaniem imienia, nazwiska oraz trasy, na której będzie sprawował opiekę. 8) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 9) Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 10) W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom (miejsca siedzące w każdym z autobusów) w ramach zawartej umowy. 11) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAREX Dariusz Nowak, Kochanowskiego 6, 07-417 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156849,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 171588,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.