eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołuchów › Dostawa i montaż placu zabaw w Gołuchowskim Ośrodku Turystyki i Sportu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Gołuchów: Dostawa i montaż placu zabaw w Gołuchowskim Ośrodku Turystyki i Sportu
Numer ogłoszenia: 204402 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152332 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, woj. , tel. 062 7617017, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż placu zabaw w Gołuchowskim Ośrodku Turystyki i Sportu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż placu zabaw w Gołuchowskim Ośrodku Turystyki i Sportu Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Gołuchów działki nr 2121/3 Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie dostawę i montaż placu zabaw: 1. ZESTAW ZABAWOWY Wykonany z elementów plastikowych i metalowych lub drewna rdzeniowego, sklejki wodoodpornej i metalu malowanego proszkowo lub innej konfiguracji tych materiałów. Zestaw dla dzieci w wieku 6 do 12 lat. Minimalna ilość elementów zastosowanych w zestawie zabawowym: - Ślizg pojedynczy min. 2 szt. - Pajęczyna z lin min. 1 szt. - Pomosty min. 4 szt w tym min. 2 zadaszone i 2 o poziomie pomostu od gruntu min. 1,5 m - Ślizg rurowy prosty min. 1 szt. - Ślizg rurowy spiralny min 1 szt. - drabiny/schody wejściowe - Rura strażacka min. 1 szt.- Zadaszenia wym.190x190x190cm. 2. REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW szt.1 Całość wykonana z metalu. Zawierający min. następujące informacje: -plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 6 -dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych, -na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów, -na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na śmieci, -oraz innych informacji istotnych dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci. 3. PODŁOŻE Powierzchnia placu zabaw - istniejące wypełnienie piaskiem. 4. OGRODZENIE I FURTKA Ogrodzenie wykonać jako ogrodzenie panelowe, o wysokości panelu 203cm, na słupkach stalowych 40x60mm. Panele i słupki cynkowane i pomalowane w kolorze uzgodnionym z inwestorem. Podmurówka z płyt betonowych prefabrykowanych wysokości 20 cm. Pod słupki ogrodzenia wykonać stopy fundamentowe 30x30 cm, zagłębione min 80 cm poniżej poziomu terenu. Furtka o wymiarach 130x203cm cynkowana i pomalowana w kolorze uzgodnionym z inwestorem. Wszystkie urządzenia montowane na placu zabaw powinny mieć stosowne atesty 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.11.27.23-9; Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00-0; Wyposażenie placów zabaw Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Uwaga: - ilekroć w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. - Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy - wzór załącznik nr 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PROW na lata 2007 - 2013 Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U. FIGLER - Henryk Figler, ul. Witosa 73, 42-603 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42602,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42602,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71260,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.