eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radomin



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Radomin: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 204398 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 74 szt. biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, na terenie prywatnych nieruchomości, w następujących miejscowościach gminy Radomin: 1. Radomin - 9 szt 2. Dulsk - 4 szt. 3. Piórkowo - 2 szt 4. Bocheniec - 6 szt. 5. Rętwiny - 12 szt. 6. Płonne - 13 szt. 7. Płonko - 6 szt. 8. Szafarnia - 4 szt. 9. Jakubkowo - 2 szt. 10. Łubki - 3 szt. 11.Rodzone - 2 szt. 12. Szczutowo - 4 szt. 13. Wilczewko - 2 szt. 14. Wilczewo - 4 szt. 15. Kamionka - 1 szt. Przepustowość każdej oczyszczalni, od 1 do 1,5 m3/dobę ( wg projektów indywidualnych). 1. Oczyszczalnie z drenażem rozsączającym - 73 szt., Opis oczyszczalni i elementy składowe: - przepompownia ścieków surowych 1 stopień oczyszczania - zbiornik anaerobowy ( pojemność- w zależności od ilości zamieszkałych osób) 2 stopień oczyszczania: - drenaż poziomy wykonany z rur drenarskich PCV o średnicy 100mm w postaci odgałęzień Przewidziano również: - instalację wentylacyjną - geowłókninę w postaci maty zabezpieczającej drenaż przed zasypaniem nad ległymi piaskami lub drobnymi cząstkami gruntu. - biopreparat ( złoże biologiczne) - filtr doczyszczający z tworzywa sztucznego. 2. Oczyszczalnia z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do cieku wodnego - 1 szt. Opis oczyszczalni i elementy składowe: - przepompownia ścieków surowych 1 stopień oczyszczania - zbiornik anaerobowy ( pojemność- w zależności od ilości zamieszkałych osób) 2 stopień oczyszczania - reaktor biologiczny 3 stopień oczyszczania - osadnik wtórny z komorą osadową i klarowania Przewidziano również: - instalację wentylacyjną - biopreparat ( złoże biologiczne)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Oferent musi potwierdzić, że zapoznał się z warunkami udzielenia zamówienia, zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunkow udziału w postępowaniu, jest złożenie oświadczeń : Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą i kosztorysem ofertowym, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. 7. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, o zdolności kredytowej wykonawcy do wykonania niniejszego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania oferty. 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, jeżeli taki fakt będzie miał miejsce. - udzielić gwarancji na wykonanie zamówienia określając go w miesiącach.. Pożądany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty -36 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin pokój Nr 15, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 13:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin pokój Nr 8 - sekretariat Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.