eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI - ETAP I - ZADANIE 2,3,4 ORAZ ETAP II BUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ, GMINA DŁUGOŁĘKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Mirków: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI - ETAP I - ZADANIE 2,3,4 ORAZ ETAP II BUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ, GMINA DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 204388 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI - ETAP I - ZADANIE 2,3,4 ORAZ ETAP II BUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ, GMINA DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - Etap I, zadanie 2,3,4 oraz Etap II budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamień , Gmina Długołęka w zakresie: 1) budowy rurociągu tłocznego z rur: a) PE 100 SDR 17 o śr. Ø 125 mm - 1014,60 mb b) PE 100 SDR 17 o śr. Ø 110 mm - 554,70 mb c) PE 100 SDR 17 o śr. Ø 90 mm - 311,70 mb d) TS o śr. Ø 110 mm - 184,80 mb 2) budowy przepompowni ścieków (zbiornik z polimerobetonu o śr. 1200 + 2 pompy) : P1, P2, P3, P4, P5 - 5 kpl. 3) budowy tłoczni P6 AWALIFT typ 74/2 - 1 kpl. 4) Przyłącze wodociągowe do tłoczni P6 z rur PE 80 SR 11 o śr. 32 mm - 88,40 mb 5) budowa kanałów grawitacyjnych z rur kielichowych PVC-U litych kl. S: a. o śr. 200 mm - 7877.10 mb b. o śr. 160 mm - 1463,60 mb 6) budowy następujących obiektów sieciowych: a) studni kanalizacyjnej z kręgów betonowych Ø 1500 mm z czyszczakiem rewizyjnym - 1 szt. b) studni kanalizacyjnej z kręgów betonowych Ø 1200 mm- 70 szt. c) studni kanalizacyjnej z kręgów betonowych Ø 1000 mm - 224 szt. d) studni kanalizacyjnej z tworzywa Ø 1000 mm - 5 szt. e) studni kanalizacyjnych z tworzywa Ø 600 mm - 11 szt. f) studni kanalizacyjnych z tworzywa Ø 425 mm - 125 szt. 7) wykonania wykopów liniowych pionowych szalowanych, wykopu pod przepompownie - grodzice, częściowo ręcznie (20%) z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 5 km (zgodnie z pismem stanowiącym załącznik nr 14 do siwz) 8) rozebrania i odtworzenia nawierzchni, 9) naprawy wszystkich napotkanych i zerwanych w trakcie robót urządzeń i przewodów m.in. drenarskich, melioracyjnych, 10) wykonanie instalacji elektroenergetycznej pozalicznikowych do przepompowni ścieków i tłoczni - 6 kpl. 2. Koszt wykonania szafek sterowniczych oraz instalacji elektroenergetycznych pozalicznikowych przepompowni ścieków i tłoczni należy uwzględnić w pozycjach: a) nr 35 przedmiaru robót dla ETAPU I zadanie 2 - przepompownia ścieków P2, P3, P4, P5 b) nr 16 przedmiaru robót dla ETAPU I zadanie 3 - przepompownia ścieków P1 c) nr 27 przedmiaru robót dla ETAPU II - tłocznia ścieków P6 i wykonać zgodnie z projektami budowlanymi przyłączy energetycznych, stanowiących załącznik do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować poszczególne części inwestycji wg następującej kolejności: 1) rurociągi tłoczne i grawitacyjne wraz z przyłączami PG7 oraz P6 2) rurociągi tłoczne i grawitacyjne wraz z przyłączami P5 i P4 3) rurociągi tłoczne i grawitacyjne wraz z przyłączami P3 4) rurociągi tłoczne i grawitacyjne wraz z przyłączami P2 5) rurociągi tłoczne i grawitacyjne P1 UWAGA: Zmiana kolejności realizacji faz inwestycji może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy (zawierający uzasadnienie oraz opinię Inspektora Nadzoru), za pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej Budowa kanalizacji sanitarnej m. Kamień - etap I zatwierdzonej decyzją nr 1389/2008 z dnia 23 kwietnia 2008 (03 lipca 2008r - decyzja ostateczna) oraz dokumentacji projektowej Budowa kanalizacji sanitarnej m. Kamień - etap II zatwierdzonej decyzją nr 1505/2008 z dnia 05 maja 2008r (11 czerwca 2008r - decyzja ostateczna) wykonanej przez SANGAZ Pracownię Projektową Inżynierii Sanitarnej i Gazownictwa, ul. Wojska Polskiego 89/5 w Jeleniej Górze tj. w: 1) Projekcie zagospodarowania terenu - etap I 2) Projekcie zagospodarowania terenu - etap II 3) Projekcie architektoniczno-budowlanym- etap I 4) Projekcie architektoniczno-budowlanym - etap II 5) Przedmiarze robót - etap I zadanie 2, 3, 4 6) Przedmiarze robót - etap II 7) Dokumentacji geotechnicznej - etap I i etap II 8) Informacji do planu BIOZ - etap I i etap II 9) Projekcie czasowej organizacji ruchu w drogach powiatowych 10) Projekcie zabezpieczenia robót w drogach gruntowych 11) Projekcie odtworzenia nawierzchni 12) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 13) Projektach budowlanych przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków P1, P2, P3, P4, P5 oraz tłoczni P6 będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 22 sierpnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 19.09.2008 r, do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony budowa kanalizacji sanitarnej w Kamieniu tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 19.09.2008 r, do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako (uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 13) Oświadczenie, że Wykonawca, przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty, w tym harmonogram rzeczowo - finansowy i plan bioz (jeżeli odrębne przepisy to przewidują). 14) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczone w profilu nabywcy . 15) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia brutto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że robota została wykonana terminowo i należycie a jej wartość odpowiada wartości wskazanej poniżej przez Zamawiającego. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: a) wykonanie kanalizacji rozdzielczej o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 200 mm (lub większej) - minimum 5000 mb oraz wykonanie przyłączy kanalizacyjnych o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 160 mm (lub większej) - minimum 500 mb b) wykonanie sieci kanałów tłocznych z rur PE o średnicy Ø 90 i większej - minimum 1200 mb wraz z przepompownią ścieków - minimum 4 szt. W wykazie tym należy podać daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one/a wykonane/a terminowo i należycie wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych robót (referencje, protokoły odbioru). Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji dotyczących lit. a i b odrębnie (jednakże stanowiących w sumie potwierdzenie wykonania całego wymaganego w lit. a i b zakresu). Za roboty odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym należy rozumieć wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto 40% ceny brutto złożonej oferty. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) drogowej, lub tożsamych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy na wysokość co najmniej 40% wartości brutto złożonej przez Wykonawcę oferty - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 13) Oświadczenie, że Wykonawca, przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty, w tym harmonogram rzeczowo - finansowy i plan bioz (jeżeli odrębne przepisy to przewidują). 14) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczone w profilu nabywcy . 15) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualną polisę ubezpieczeniową OC od ryzyk prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości ustalonego w umowie wynagrodzenia brutto lub wyższej, z możliwością przedłużenia polisy do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że robota została wykonana terminowo i należycie a jej wartość odpowiada wartości wskazanej poniżej przez Zamawiającego. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: a) wykonanie kanalizacji rozdzielczej o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 200 mm (lub większej) - minimum 5000 mb oraz wykonanie przyłączy kanalizacyjnych o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 160 mm (lub większej) - minimum 500 mb b) wykonanie sieci kanałów tłocznych z rur PE o średnicy Ø 90 i większej - minimum 1200 mb wraz z przepompownią ścieków - minimum 4 szt. W wykazie tym należy podać daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one/a wykonane/a terminowo i należycie wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych robót (referencje, protokoły odbioru). Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji dotyczących lit. a i b odrębnie (jednakże stanowiących w sumie potwierdzenie wykonania całego wymaganego w lit. a i b zakresu). Za roboty odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym należy rozumieć wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto 40% ceny brutto złożonej oferty. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) drogowej, lub tożsamych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy na wysokość co najmniej 40% wartości brutto złożonej przez Wykonawcę oferty - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (Punkt Informacyjny - parter Urzędu).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje ubieganie się o dofinansowanie roboty budowlanej ze środków unijnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie Projektanta. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.