eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont budynku magazynowego nr 67/4006 w Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Gdynia: Remont budynku magazynowego nr 67/4006 w Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 204337 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku magazynowego nr 67/4006 w Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku magazynowego nr 67/4006 w Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej w Gdyni. Wartość zamówienia poniżej progów unijnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia : 43.000,00 zł wadiu na I część zamówienia : 40.200,00 zł wadium na II część zamówienia : 2.800,00 zł ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)dokonają wizji lokalnej terenu budowy, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia, e)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi odpowiednimi do przedmiotu zamówienia oraz posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą minimum zastrzeżone wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, f)dysponują geodetą z uprawnieniami, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne , wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych , g) posiadają pion ochrony tj.: kancelarię tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r, w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. (Dz. U. 2005.208.1741) , pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, kierownika kancelarii, którzy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych , dot.: II części zamówienia - dopuszcza się podwykonawcę do wykonania instalacji systemów alarmowych, h)dot. II części zamówienia : zatrudniają instalatorów - minimum 1 posiadających licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia , a także posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, i)dot. II części zamówienia : osoby realizujące roboty : SAWiN muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, j)dot. I części zamówienia : osoby realizujące sieci i przyłącza muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, k) dot. I części zamówienia : posiadają własne środki finansowe w wysokości min. 2.000.000,00 zł lub możliwości zaciągnięcia kredytu do tej wysokości, l) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o zakresie i wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostamie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełniania w/w warunków jest przedstawienie następujących dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informację składają wszystkie podmioty składające ofertę), f) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, h) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej, i) wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień budowlanych. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej ze specjalności oraz kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych. j) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych dla: pełnomocnika , kierownika kancelarii, geodety k) dot. II części zamówienia : kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych oraz licencji I stopnia pracownika ochrony dla instalatorów systemów alarmowych, l) dot.: II części zamówienia: dla osób realizujących roboty : SAWiN poświadczone za zgodność z oryginałem : kserokopię odpowiednich uprawnień oraz kserokopię poświadczeń bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w tym zakresie , ł) dot. : I części zamówienia : dla osób realizujących sieci i przyłącza kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: odpowiednich uprawnień oraz poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, m) dot.: I części zamówienia: zaświadczenie z banku o wielkości posiadanych środków lub możliwości zaciągnięcia kredytu do wysokości min. 2.000.000,00 zł, n) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonać wg załącznika nr 3 do SIWZ załączając protokoły odbioru końcowego robót zawierające dane dotyczące: zakresu robót, wartości, terminów realizacji, potwierdzenie należytego wykonania robót- poświadczone przez uprzednio zamawiającego lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów, w przypadku, gdy ofertę składa Konsorcjum należy wskazać pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (Konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruyktury w Gdyni , 81 - 912 Gdynia ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 112 , I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 203, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku wraz z przyłączami i robotami drogowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku wraz z przyłączami i robotami drogowymi. Zakres zamowienia poniżej progów unijnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.20.00.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie systemów zabezpieczeń technicznych w zakresie ochrony wewnętrznej i zewnętrznej SAWiN, SKD, telewizji ,SAP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemów zabezpieczeń technicznych w zakresie ochrony wewnętrznej i zewnętrznej SAWiN, SKD, telewizji ,SAP. Zakres zamowienia poniżej progów unijnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.