eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego 4x4 dla Jednostki ratowniczo-gaśniczej w Szydłowcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Szydłowiec: Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego 4x4 dla Jednostki ratowniczo-gaśniczej w Szydłowcu.
Numer ogłoszenia: 204290 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu , ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 48 6171172, faks 48 6170889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspszydlowiec.binp.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego 4x4 dla Jednostki ratowniczo-gaśniczej w Szydłowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego 4x4 dla Jednostki ratowniczo-gaśniczej w Szydłowcu cechującego się wymogami i parametrami technicznymi nie gorszymi niż: 1. Pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany w roku 2015. 2. Pojazd musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: - Przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. - Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 17 października 2014 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej. (Dz. U. 2014 poz. 1421) -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 ze późniejszymi zmianami). - Podwozie musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) - Pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002) - Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej. - Urządzenia elektroniczne muszą spełniać wymagania normy PN-S-76020 Pojazdy drogowe. Urządzenia elektroniczne pojazdów samochodowych. Ogólne wymagania i metody badań lub równoważnych norm europejskich. - Instalacja elektryczna pojazdu musi spełniać wymagania normy PN-S-76021 Instalacja elektryczna pojazdów samochodowych. Wymagania i metody badań lub równoważnych norm europejskich. 3. Dopuszczalna masa całkowita samochodu nie może przekroczyć 3 500 kg. 4. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej masy całkowitej powyżej 3 000 kg, Zamawiający wymaga podania maksymalnej masy rzeczywistej wyliczonej zgodnie z PN-EN 1846-2 według poniższego wzoru: MMR = MP + MZ + MW+MZS gdzie: MMR - maksymalna masa rzeczywista, MP - masa własna pojazdu z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego. MZ - masa załogi przyjmując na każdego jej członka 90 kg. MW - masa pozostałego wyposażenia, które ma być przewożone przyjmując 150 kg Mzs - masa zabudowy specjalistycznej Jeżeli podana maksymalna masa rzeczywista pojazdu przekroczy 3 000 kg Zamawiający wymaga dostarczenia świadectwa dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 - o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz. U. Nr 178, poz. 1380, z 2009r.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z późniejszymi zmianami). 5. Nadwozie typu pick-up z podwójną kabiną, 4-drzwiowe, fabrycznie przystosowane do przewozu 5 osób i posiadające wydzieloną skrzynię ładunkową z tylna klapą otwieraną do pozycji poziomej. 6. Wymiary i zdolności terenowe: - Długość całkowita pojazdu nie więcej niż 5 500mm,/ bez wyposażenia dodatkowego / - Szerokość całkowita pojazdu (bez lusterek) nie więcej niż 1 850 mm; - Rozstaw osi min. 3 000mm - Prześwit nie mniejszy niż 220 mm. - Głębokość brodzenia pojazdu min. 500 mm, - Możliwość ciągnięcia przyczepy - o DMC minimum 3000kg 7. Kolorystyka i oznakowanie: - Nadwozie - czerwone, - Zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych oraz klamki drzwi w kolorze nadwozia, (dopuszcza się obudowy lusterek zewnętrznych oraz klamki drzwi w kolorze chromu lub naturalnym materiału, z którego zostały wykonane), - Tapicerka foteli - w ciemnoszarej tonacji, - Wnętrze pojazdu poniżej dolnej granicy okien - w ciemnoszarej tonacji, z materiału łatwo zmywalnego, - Na bokach pojazdu numer operacyjny oraz napis STRAŻ wykonane z odblaskowej folii w kolorze białym. - Oznakowanie pojazdu zgodne z Zarządzeniem Nr 13/2012 z dnia 27.12.2012r. Komendanta Głównego PSP w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych PSP. Dane dotyczące numeru operacyjnego zostaną przekazane po podpisaniu umowy. 8. Pojazd powinien spełniać wymagania techniczne: - Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą z bezpośrednim wtryskiem paliwa, sterowany elektronicznie, - Moc silnika minimum 150KM, - Pojemność skokowa silnika, minimum 2 000cm3), - Moment obrotowy minimum 350 Nm - Emisja dwutlenku węgla - spełniająca wymagania normy Euro 5, - Emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - spełniająca wymagania normy Euro 5. 9. Fotele kierowcy i pasażera wyposażone w podłokietniki. Dopuszcza się pomiędzy fotelami konsolę spełniająca funkcję podłokietników. Oba fotele posiadające możliwość regulacji przód - tył oraz pochylenia oparcia. Fotel kierowcy dodatkowo możliwość regulacji góra - dół, 10. Wszystkie siedzenia wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Dopuszcza się pas biodrowy przy tylnym, środkowym siedzeniu. 11. Wszystkie siedzenia wyposażone w zagłówki. 12. Poduszki powietrzne przednie i boczne dla kierowcy i pasażera. 13. Napinacze pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera. 14. Szyby w tylnych, bocznych drzwiach przyciemnione, 15. Szyby w drzwiach przednich regulowane elektrycznie, 16. Przednia szyba, warstwowa (klejona), a pozostałe szyby wykonane przynajmniej ze szkła bezodpryskowego. 17. Pojazd wyposażony, co najmniej w poniżej podane systemy poprawiające bezpieczeństwo: - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS lub równoważny, - System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania - ASR lub równoważny, - Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy - ESP lub równoważny, - Elektroniczny system podziału siły hamowania, 18. Układ kierowniczy: - Układ wspomagania, - Wielofunkcyjne koło kierownicy, - Regulacja nachylenia kolumny kierownicy. 19. Sygnał włączonego biegu wstecznego. 20. Wyposażenie samochodu: - Centralny zamek - otwierany za pomocą pilota, - Immobiliser, - Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, - Klimatyzacja - Komplet dywaników gumowych 21. Radio samochodowe z RDS, złączem Bluetooth z funkcją głośnomówiącą, kompletem głośników (głośniki również w przedziale pasażerskim), nawigacja fabryczna wbudowana w konsole (przekątna min 5 cali) lub zewnętrzna nie fabryczna o przekątnej min. 7 cali 22. Komputer pokładowy z funkcją określania, co najmniej: temperatury powietrza na zewnątrz, średniego zużycia paliwa, dystansu możliwego do pokonania na paliwie znajdującym się w zbiorniku. Komunikaty wyświetlane w języku polskim lub angielskim. 23. Napęd 4x4. 24. Hamulce tarczowe wentylowane, co najmniej z przodu (dopuszcza się hamulce bębnowe na tylnej osi). 25. Ogumienie fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013r. - Obręcze kół wykonane ze stopów lekkich min. 16 cali z oponami letnimi - 4 szt. i dodatkowe koło zapasowe. - Koło zapasowe wożone pod skrzynią ładunkową. - Jednakowa konstrukcja i rzeźba bieżnika na wszystkich kołach. - Dodatkowy komplet 4 opon terenowych typu AT na felgach 17 cali wykonane ze stopów lekkich. 26. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze: - Akustyczne (emitujące minimum trzy modulowane tony - głośnik(i) o mocy min. 100 W), umożliwiające podawanie komunikatów słownych za pomocą mikrofonu zamontowanego wewnątrz kabiny, - Świetlną w postaci świateł niebieskich narożnych 4 szt. na dachu pojazdu i świateł niebieskich w atrapie pojazdu - 2 szt. wykonanych w technologii LED. Światła LED wbudowane w zabudowę (nie wystające poza wymiary zabudowy.) 27. Moc alternatora i pojemność akumulatora musi zapewnić pokrycie zapotrzebowania na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu (radiotelefon, wyciągarka, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa) 28. Kulowy hak holowniczy z 13-pinowym gniazdem elektrycznym do podłączenia przyczepy. Dodatkowo przejściówka z gniazda 13-pinowego na 7-pinowe (dopuszcza się 7-pinowe gniazdo elektryczne z dodatkową przejściówką na 13-pinowe.) Hak umożliwiający ciągnięcie przyczepy o DMC minimum 3000 kg. 29. Zabudowa skrzyni ładunkowej z możliwością dostępu z 3 stron. Otwory zamykane klapami otwieranymi do góry. Wysokość wewnętrzna zabudowy minimum 1000mm. Zabudowa wykonana z laminatu. 30. Na wyposażeniu pojazdu: - Fabryczny zestaw narzędzi przewidzianych do wyposażenia pojazdu przez producenta podwozia, - Trójkąt ostrzegawczy, - Gaśnica proszkowa o masie środka gaśniczego min. 1kg zamocowaną w kabinie, - Podnośnik umożliwiający podniesienie pojazdu w celu wymiany koła. 31. Przestrzeń bagażowa: - powierzchnia nie mniejsza niż 1,8 m2; - Ładowność pojazdu minimum 900 kg w tym obsada pojazdu przyjmując na każdego jej członka 90 kg. 32. Radiotelefon bazowy w kabinie zamontowany radiotelefon zgodny z Ujednoliconymi minimalnymi wymaganiami w zakresie parametrów techniczno - funkcjonalnych urządzeń łączności radiowej pracujących w paśmie VHF opracowanymi przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji- Departament Infrastruktury Teleinformatycznej, częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc min. 10 W, min. 250 kanałowy, odstęp pomiędzy kanałami 12.5 kHz. System selektywnego wywołania 5-tonowy zgodny z: CCIR 100ms, CCIR 70ms, EEA 40ms. Radiotelefon połączony z anteną umiejscowioną na dachu kabiny (antena z mocowaniem umożliwiającym swobodne wyginanie się). Umiejscowienie radiotelefonu w kabinie pojazdu zostanie uzgodnione z Wykonawcą po wyborze oferty. 33. Pojazd wyposażony w wyciągarkę elektryczną zamocowaną w przedniej części pojazdu. Uciąg minimum 4500kg. Długość liny minimum 25m. 34. Gwarancja: - Mechaniczna na pojazd min. 2 lata. - Na perforację nadwozia min. 8 lat. - Na lakier min. 2 lata. 35. Pojazd powinien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zasadami obowiązującymi w PSP. Szczegóły zostaną przekazane Wykonawcy po dokonaniu rozstrzygnięcia postępowania. 36. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wszystkie wymagane prawem dokumenty, niezbędne do zarejestrowania pojazdu, w tym m.in.: - Świadectwo homologacji typu pojazdu, - Zaświadczenie o przeprowadzonym dodatkowym badaniu technicznym wraz z opisem dokonanych zmian oraz adnotacją o spełnieniu przez pojazd warunków technicznych dla pojazdów specjalnych uprzywilejowanych w ruchu, - Karta pojazdu, - Książka gwarancyjna w języku polskim, - Instrukcja obsługi w języku polskim. 37. Pojazd należy wydać z pełnymi zbiornikami zatankowanymi paliwem. 38. Zamawiający dokona odbioru technicznego samochodu w siedzibie wykonawcy lub w miejscu wykonania samochodu, po zakończeniu jego produkcji. Odbioru dokona dwóch przedstawicieli zamawiającego w obecności przedstawicieli wykonawcy. Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w siedzibie wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem technicznym i odbiorem końcowym, w tym przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem dwóch przedstawicieli zamawiającego. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie na własny koszt możliwości przejazdu samochodem do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie pojazdu od odpowiedzialności cywilnej i auto-casco na okres jednego roku. 39. Dostawa powinna nastąpić w terminie do 12.10.2015 r. 40. Zamawiający żąda wizualizacji proponowanego samochodu w ramach dokumentów ofertowych. 41. Zamawiający nie dopuści do odbioru pojazdu nie posiadającego kompletu dokumentów niezbędnych i umożliwiających rejestrację samochodu, jako specjalny. 42. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34144210-3 - Wozy Strażackie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić lub wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić włącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 92 1240 5732 1111 0010 1741 9812 Pekao S.A. O/Szydłowiec, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (określony w § 12 pkt 1 siwz) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. UWAGA: wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy Wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania potencjałem technicznym. Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 2 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - złącznik nr 9 do SIWZ 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada: 1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia. 6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia w/w dokument składa każdy z wykonawców. 7. Inne dokumenty niewymienione w pkt. 1-2 1) Ofertę na formularzu Oferta przetargowa o treści zgodnej we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu stanowiącą załącznik nr 3 3) Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego stanowiący załącznik nr 4. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349) - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Min prześwit przy max obciążeniu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspszydlowiec.binp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu ul. Strażacka 3, I-wsze piętro pokój Nr 4, 26-500 Szydłowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu, ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec, Sekretariat Komendy, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.