eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Modernizacja ewidencji gruntów dla następujących obrębów gminy GnojnikBiesiadki, Gosprzydowa, Lewniowa, Uszew, Zawada Uszewska, Żerków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Brzesko: Modernizacja ewidencji gruntów dla następujących obrębów gminy Gnojnik: Biesiadki, Gosprzydowa, Lewniowa, Uszew, Zawada Uszewska, Żerków
Numer ogłoszenia: 204281 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów dla następujących obrębów gminy Gnojnik: Biesiadki, Gosprzydowa, Lewniowa, Uszew, Zawada Uszewska, Żerków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów dla następujących obrębów gminy Gnojnik: Biesiadki, Gosprzydowa, Lewniowa, Uszew, Zawada Uszewska, Żerków. Ww przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy: I etap prac do 22.12.2009r. II etap prac do 30.10.2010r. I i II etap zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.33.00.00 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) W ramach wymaganego doświadczenia, Zamawiający wymaga aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, za zamówienie odpowiadające rodzajowi i wartości przedmiotowi niniejszego zamówienia uznaje wykonanie modernizacji ewidencji przedmiotowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych. b) W ramach potencjału ludzkiego Zamawiający wymaga aby dysponował osobami lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. minimum 2 geodetami z których każdy posiada uprawnienia zawodowe o których mowa, w art. 43 pkt 1 i 2, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.) oraz minimum 10 osób z wykształceniem geodezyjnym. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 oraz dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według załącznika nr 5, 4a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oferta winna zawierać dokumenty wymagane w pkt IX 1.1-1.2 dla każdego z członków konsorcjum z osobna. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pok. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.