eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Antyseptyki oraz preparaty do dezynfekcji narzędzi i endoskopów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Kraków: Antyseptyki oraz preparaty do dezynfekcji narzędzi i endoskopów
Numer ogłoszenia: 204184 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Antyseptyki oraz preparaty do dezynfekcji narzędzi i endoskopów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa antyseptyków oraz preparatów do dezynfekcji narzędzi i endoskopów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Produkty lecznicze: dla Pakietu 1 poz. 1, Pakietu 2 poz. 3,4, 5, Pakietu 3 poz. 1, Pakietu 4 poz. 1, Pakietu 5 poz. 1, 2, 3 - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego wraz z zatwierdzona ulotką w jezyku polskim 2. Kosmetyki dla Pakietu 2. poz 1, 2, Pakietu 4 poz. 2 - zgłoszenia do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) 3. Wyroby medyczne dla Pakietu 6 poz.1 i 2, - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania 4. Kosmetyki lub wyroby medyczne: dla Pakietu 7 poz.1, 2, - zgłoszenie do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania 5. Kosmetyki lub wyroby medyczne lub produkty biobójcze: dla Pakietu 8 poz.1, - zgłoszenie do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o Kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późn. Zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) - lub dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. - lub pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o Produktach Biobójczych - z dnia 13 września 2002 z późniejszymi zmianami (DZ.U. 2002 Nr 175 poz. 1433) 6. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim 7. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku Administracyjno-Konferencyjno-Szkoleniowym (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Odkażanie ran..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie ran w ilości 1780 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2. Mycie i dezynfekcja rąk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja rąk (5 pozycji) w ilości 9605 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna przydatności preparatu do mycia rąk ( jakość ) - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3. Dezynfekcja loży rozrusznika..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja loży rozrusznika w ilości 20 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4. Dezynfekcja błon śluzowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja błon śluzowych (2 pozycje) w ilości 1020 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5. Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi (3 pozycje) w ilości 2330 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Dekontaminacja ran..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekontaminacja ran ( 2 pozycje ) w ilości 21,70 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7. Mycie chorych z MRSA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie chorych z MRSA ( 2 pozycje ) w ilości 260 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8. Pianka do mycia pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do mycia pacjentów w ilości 8 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Osprzęt do preparatów antyseptycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do preparatów antyseptycznych w ilości 80 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi, wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatornii (5 pozycji) w ilości 1146 litrów i 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Maszynowe mycie, dezynfekcja sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i butów operacyjnych dla Centralnej Sterylizatornii i Bloków Operacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie, dezynfekcja sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i butów operacyjnych dla Centralnej Sterylizatornii i Bloków Operacyjnych (5 pozycji) w ilości 1400 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Konserwacja i pielęgnacja i usuwanie trudnych zabrudzeń z narzędzi i sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i pielęgnacja i usuwanie trudnych zabrudzeń z narzędzi i sprzętu medycznego ( 2 pozycje ) w ilości 75 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu edoskopowego do myjni typu MINI ETD2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynowe mycie i dezynfekcja sprzętu edoskopowego do myjni typu MINI ETD2 ( 2 pozycje ) w ilości 585 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Dekontaminacja endoskopów giętkich, osprzętu endoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3 oraz głowic przezprzełykowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekontaminacja endoskopów giętkich, osprzętu endoskopowego do myjni typu INNOVA i ETD3 oraz głowic przezprzełykowych ( 7 pozycji ) w ilości: 2025 litrów i 500 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Dezynfekcja wstępna narzędzi dla oddziałów dziecięcych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja wstępna narzędzi dla oddziałów dziecięcych w ilości 4000 litrów roz roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Dezynfekcja wstępna narzędzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja wstępna narzędzi w ilości 60000 litrów roz roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Dekontaminacja sprzętu laboratoryjnego w myjnio-dezynfektorze LA 180 dla Laboratorium Klinicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekontaminacja sprzętu laboratoryjnego w myjnio-dezynfektorze LA 180 dla Laboratorium Klinicznego ( 2 pozycje ) w ilości:15 kg i 15 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Dezynfekcja głowic USG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja głowic USG w ilości 20000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.