To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Wrocław: Dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 204149 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151163 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wg 9 części: ZADANIE 1 - Switch, ZADANIE 2 - Zestawy komputerowe, monitory, drukarki: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, ZADANIE 3 - System Rejestracji Czasu Pracy, ZADANIE 4 - Materiały do napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, ZADANIE 5 - Oprogramowanie: Grupa 1, Grupa 2, ZADANIE 6 - System etykiet inwentarzowych. W przypadku Zadania 3 Wykonawca dokona montażu dostarczonego Systemu Rejestracji Czasu Pracy w siedzibie Zamawiającego, oraz przeprowadzi jednorazowe szkolenie 4 pracowników Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.71.20 - Porty komputerowe 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 31.71.13.00 - Elektroniczne systemy rejestrowania czasu 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 109715.51 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 - Zestawy komputerowe, monitory, drukarki: Grupa 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLASTSp. J. A. Bąk i Spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 73900.00
- Oferta z najniższą ceną: 73900.00 oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 2 - Zestawy komputerowe, monitory, drukarki: Grupa 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. J. A. Bąk i Spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8400.00
- Oferta z najniższą ceną: 8400.00 oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE 2 - Zestawy komputerowe, monitory, drukarki: Grupa 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. J. A. Bąk i Spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2580.00
- Oferta z najniższą ceną: 2580.00 oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 3 - System Rejestracji Czasu Pracy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLMAN Paweł Poliński, ul. Piławska 3/7, 50-538 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10900.00
- Oferta z najniższą ceną: 10900.00 oferta z najwyższą ceną: 12355.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE 4 - Materiały do napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GVC Tax S.J. Sławomir Sobecki, Maciej Wolański, ul. Kościuszki 178/1B, 50-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6047.00
- Oferta z najniższą ceną: 6047.00 oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE 5 - Oprogramowanie Grupa 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intelkom Paweł Ciągło, ul. Wilczycka 57, 55-093 Kiełczów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3525.00
- Oferta z najniższą ceną: 3525.00 oferta z najwyższą ceną: 16737,50
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE 5 - Oprogramowanie: Grupa 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NS Lublin Sp. z o.o., ul. Jana Sawy 10 lok. 01, 20-632 20-632 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 759,11
- Oferta z najniższą ceną: 759,11 oferta z najwyższą ceną: 928.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE 6 - System etykiet inwentarzowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASKA S.C. Alicja i Stefan Kwiatkowscy, ul. Wędkarska 2A/B1, 04-869 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4414,40
- Oferta z najniższą ceną: 4414,40 oferta z najwyższą ceną: 5633,73
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Zakup i dostawa 76 zasilaczy awaryjnych UPS wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wyłączanie systemu za pośrednictwem mechanizmów zarządzania zasilaniem
- ZAKUP KOMPUTERÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup skanera dziełowego wraz z komputerem sterującym, dedykowanym oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.