eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › dostawa materiałów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Konin: dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 204125 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2451951, faks 63 2434242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jak niżej Lp., Nazwa Jednostki miary, Ilość szacunkowa,1. Cewnik do odsysania g. dróg oddechowych 0,6 0,8 10 12 14 16 18, szt. 30,30,30,45,45,50,50. 2. Cewnik do podawania tlenu przez nos dla dorosłych 2000-2100/2500mm szt.2100, 3.Cewnik Foley10,12,14,16,18,20,22,24, szt.:30,30,30,50,60,60,45,20. 4.Elektrody żelowane EKG E 50 dla dorosłych szt. 9.000, 5.Elektrody żelowane EKG E 50 dla dzieci. 6.Filtr antybakteryjny dla dorosłych szt. 300, 7.Filtr antybakteryjny dla noworodków szt.30. 8.Folia do owijania zwłok szt.15.9.Igły jednorazowe (op. a 100 szt.) 0,5 0,6 0,7 0,8 0,9 1,2 op.15,25,83,150,53,150. 10.Strzykawki jednorazowe (op. a 100 szt.). 2 ml,5ml,10ml, 20 ml op. 112,127,75,38. 11.Strzykawki Janet 100 ml szt.20. 12.Strzykawki 50/60 ml do pomp infuzyjnych kolor bursztynowy szt.80. 13.Kieliszki do leków jednorazowe szt.150 14.Prześcieradło jednorazowe nieprzemakalne 2000x2200 x1000/1200 szt.3000 15.Poszwa jednorazowa szt.3000 15.Maska chirurgiczna jednorazowa szt.150 17.Maska z nebulizatorem i drenem dla dorosłych szt.300 18.Maska z nebulizatorem i drenem dla dzieci szt.75 19.Maska z rezerwuarem dla dorosłych szt.600 20.Maska z rezerwuarem dla dzieci szt.75 21.Nici Amifil grubość 19 mm z igłą atraumatyczną 3,8koła 2-0 na igle szt.20. 22.Papier EKG Ascard B 5 szt.150 22.Przedłużacz do pomp infuzyjnych kolor brązowy o dł. 150 cm szt.75. 24.rękawice jałowe 7 7,5 8 8,5 par 150 150 150 150 25.Rękawice nitrylowe ( a 100 szt. opakowanie) S M L XL op.375 525 900 600. 26.Worki do moczu 1500/2000 ml szt.120. 27.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych szt.2400. 28.Przyrząd do przetaczania krwi szt.75. 29.Zgłębnik żołądkowy 16 800, 18 800, 20 800, 22 800, 24 1000 szt. 30 30 30 45 45. 30. rurkiGuedel 00,0,1,2,3 szt. 10,20,20,20,30 31.rurka intubacyjna wykonana z medycznego PCV, mankiety wtapiane pod wysoką temperaturą bez użycia kleju, 100% bezlateksowa, atraumatyczny, miękki koniuszek ścięty pod kątem 37 stopni, 2 otwory Murphiego, posiadająca znaczniki głębokości, znaczniki radiacyjne,standardowy łącznik z mankietem rozm.: 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 szt.:30,30,30,30,30,30,30,30,30,20. 32.rurki intubacyjne bez mankietu 2,0 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 5,0 5,5 6,0 szt.20 20 20 20 20 20 20 20 20 33.Rurki intubacyjne z mankietem 2,0 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 5,0 5,5 6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 9,0 9,5 10,0 34.kaniula do wlewów dożylnych z portem iniekcyjnym, sterylna, wykonana z PTFE, posiadająca zwężenie na końcówce zapewniające bezpieczeństwo wykonania wkucia i minimalizujące ryzyko uszkodzenia żyły, informacja o rozmiarze i przepływach umieszczona na pojedynczej kaniuli, Rozmiary: 17G 1,4 45 125mlmin kolor biały , G 1,2 32 80 ml/min kolor zielony, 20G 1,0 32 54 ml/min kolor różowy, 22G 0,8 25 31 ml/min kolor niebieski szt. 375,4500,6750,5250. 35. Pościel jałowa(poszwa i prześcieradło) szt. 15, 36. Serweta jałowa bez otworu szt. 10, 37. Serweta jałowa z otworem szt. 10, 38.pojemnik na zużyte ostre skażone mat. med. 0,7 l okrągły szt.500, płaski szt. 500. 39.Torebki na wymiociny ze skalą pomiarową foliowe z obręczą plastikową szt.600, 40.Chusteczki do dezynfekcji rąk Box szt.30 41.Chusteczki do dezynfekcji rąk wkłady szt.75 42..Gaziki do dezynfekcji i oczyszczania skóry nasączone spirytusem 70% rozm. minimum 12x4 cm szt. 30000. 43. Chusta trójkątna bawełniana szt.40, 44. Codofix rozm.6 szt.80, 45.Codofix rozm.8 szt.80, 46.Fartuch jednorazowy szt.30, 47. Gaza jałowa 1 m2 szt.4000, 48. Gaza jałowa 05 m2 szt.4000, 49. Gaziki jałowe 10x10 cm szt.600, 50.Gaziki jałowe 5x5 cm szt.400, 51. Gaziki nie jałowe 10x10 cm pakowane po 100szt op.52; 52.Gaziki nie jałowe 5x5 cm pakowane po 100 szt. op.52; 53.Koc ratunkowy dwustronny (srebrny,złoty) min. 200cmx150cm szt.50, 54.koreczki do kaniul szt.50, 55.kraniki trójdzielne szt.100, 56.lignina płaty kg 30, 57.lignina rolki szt.150, 58.nożyczki jednorazowe szt.20, ocetenisept 250 ml szt.80, 60.opaska dziana-szerokość 5cm,10cm,15cm szt.1000,2000,1500. 61.opaska elastyczna-szerokość 10cm, 15cm szt.100 100,62.parafina płyn 100ml szt.10, 63.pojemnik do moczu plastikowy zakręcany szt.30, 64.pojemnik na odpady medyczne(plastikowy) o pojemn. 2 ltr szt.20, 65.polopor-szerokość 2,5cm szt.200, 5,0cm szt.50, 66.prestopor-szerokość 6cm szt.20, 8cm szt.20, 67.skalpel jednorazowy szt.20, 68.spirytus skażony ltr 20, 69.staza automatyczna szt.20, vena-plast szt.7500, 71. wata 200g op.40, 72.woda utleniona 100g szt.150, 73.wziernik do nosa jednorazowy nr 2 szt.20, 74.wziernik do nosa jednorazowy nr4 szt.20, 75.zaciskacz do pępowiny jednorazowy szt.30, 76.zestaw do punkcji opłucnej szt.20, 77.setony rozm. 1cmx200cm szt.30, 78.zestaw do szycia jednorazowy szt.10, 79.łącznik do przestrzeni martwej szt.10..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-konin.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Koninie 62-510, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Kard. S. Wyszyńskiego1, Konin 62-510, pok. 19..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.