eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Troszyn: Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 204102 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Troszynie, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 029 7671053, 7673172, fax 029 7671053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.asi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany samochód musi być fabrycznie nowy z rocznika 2008 z zachowaniem gwarancji od daty zakupu oraz musi posiadać wymagane homologacje zarówno dla pojazdu jak i przeznaczenia do określonego celu. Parametry techniczne oraz wyposażenie dla autobusu zostały poniżej. Opis minimalnych wymagań technicznych oraz wymaganych elementów wyposażenia: 1) liczba miejsc siedzących dla pasażerów: 1 kierowcy + 17 pasażerów w fotelach, 2) liczba miejsc dla osób na wózku inwalidzkim: 1 3) rodzaj paliwa: olej napędowy 4) silnik: wysokoprężny z CDI, o pojemności skokowej od 2400 do 3000 cm3, o mocy powyżej 130KM, spełniający normę emisji substancji szkodliwych EURO 4 lub wyższą, 5) skrzynia biegów - manualna sześciobiegowa, 6) zawieszenie: oś przednia: zawieszenie niezależne, oś tylna :sztywna, rozstaw osi minimum 4300 mm, koła tylnie bliźniacze/podwójne/, 7) napęd - na oś tylną, 8) układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie, blokada koła kierownicy, 9) układ hamulcowy: hamulce tarczowe na obydwu osiach, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, układ przeciwpoślizgowy napędu, elektroniczny korektor siły hamowania, układ wspomagania hamowania awaryjnego, wskaźnik zużycia klocków hamulcowych 11) nadwozie: a)wymiary nadwozia - zewnętrzne /minimalne/ : - wysokość od 2700 mm - szerokość /bez lusterek/ od 1900 mm - długość od 7200 mm - rozstaw osi od 4300 mm b) stanowisko kierowcy: fotel kierowcy z pełną regulacją /regulacja wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia/ na zawieszeniu pneumatycznym, 3 - pkt. pas bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi, poduszka powietrzna kierowcy , zmiana biegów - w formie joysticka, lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane, lustro wewnętrzne, prędkościomierz z licznikiem kilometrów, obrotomierz, tachograf cyfrowy, podręczny schowek lub szafka kierowcy, c) obniżony stopień wejściowy, d) oświetlenie dolnego stopnia wejściowego, e) przy wejściu dla pasażerów zmontowane uchwyty ułatwiające wsiadanie, f) boczne listwy ochronne na całej długości pojazdu, g) podłoga zabezpieczona antykorozyjnie, wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, h) drzwi tylne - dwuskrzydłowe, okno w drzwiach tylnych z wycieraczką i spryskiwaczem i) drzwi przesuwane z jednej strony, j) przeszklone boki nadwozia po obu stronach - szyby stałe, przyciemnione, k) ogrzewanie-niezależne od silnika , minimum 4 KW, l) klimatyzacja dachowa z nawiewem na całą przestrzeń pasażerską, ł) izolacja dźwiękowo termiczna przedziału pasażerskiego, m) szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich, 12. Wyposażenie przestrzeni pasażerskiej: a) fotele pasażerskie ze zintegrowanymi zagłówkami, oddzielnie dla każdego pasażera, uchylne, z podłokietnikami od strony przejścia, z trójpunktowymi, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa, materiały tapicerskie w ciemnym odcieniu, b) wieszaki na odzież na słupkach międzyokiennych, c) oświetlenie części pasażerskiej- co najmniej 3 punkty oświetlenia, d) poręcz zabezpieczająca umieszczona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach dla pasażerów, e) półki na bagaż podręczny, f) przystosowanie do przewozu pasażera na wózku inwalidzkim: montowane z tyłu pojazdu najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka, szyny w podłodze do bezpiecznego mocowania wózka z osobą niepełnosprawną przodem do kierunku jazdy i pasy do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, pasy bezpieczeństwa do przypinania pasażera na wózku. 13. Wyposażenie pojazdu: radio CD z instalacją radiową i głośnikami, apteczka samochodowa, dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, koło zapasowe z zamocowaniem, kpl. narzędzi, immobiliser, alarm, centralny zamek sterowany pilotem, 2 kliny pod koła, ogranicznik prędkości do 100km/h 14. Oznakowanie pojazdu - symbolem wózka inwalidzkiego z przodu i z tyłu autobusu, 15.Okres gwarancji bez limitów kilometrów od daty zakupu - na całość przedmiotu zamówienia: 24 miesiące Dostarczony samochód musi posiadać dwa komplety kluczy do stacyjki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) , nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy . 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg. formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy wykorzystaniem wzoru - (załącznik 4), 5. Oświadczenie o spełnieniu przez autobus parametrów technicznych oraz wymaganego wyposażenia(załącznik nr 5). 6.Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe (załącznik nr 6) 7. Wykaz Serwisów Autoryzowanych Stacji Obsługi na terenie RP (załącznik nr 7) 8.Dokumenty homologacji. 9.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.troszyn.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Troszynie ul.Słowackiego 13 07-405 Troszyn pok.nr 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Troszynie ul.Słowackiego 13 07-405 Troszyn /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.