eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › adaptacja budynku dla Prokuratur Rejonowych Łódź-Polesie i Łódź-Widzew w Łodzi, przy ul. Dąbrowskiego 40A



Ogłoszenie z dnia 2007-04-04

POZYCJA 20409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: adaptacja budynku dla Prokuratur Rejonowych Łódź-Polesie i Łódź-Widzew w Łodzi, przy ul. Dąbrowskiego 40A Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich "Invest-Service" Spółka z o.o., do kontaktów: Mirosław FRYMUS, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6310643, 6613735, fax 042 6310643, e-mail: pui@page.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.pui.e12.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INVEST - SERVICE Spółka z o.o., Edmund TYC, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, woj. łódzkie, tel. ( 042 ) 631-06 - 43, fax ( 042 ) 631 - 06 - 43, e-mail: pui@page.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku dla Prokuratur Rejonowych Łódź-Polesie i Łódź-Widzew w Łodzi, przy ul. Dąbrowskiego 40A. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 90-249 Łódź,ul.Dabrowskiego 40A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych w budunku przy ul. Dąbrowskiego 40a w Łodzi 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Wykaz z liczbą zatrudnionych pracowników, w tym personelu kierowniczego, za okres ostatnich trzech lat, - Wykaz osób z podaniem uprawnień, dokumentujących kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w budownictwie dla: - koordynatora robót, - kierownika budowy, - kierownika robót instalacji sanitarnych, - kierownika robót instalacji elektrycznych, - kierownika robót drogowych.Wykaz wykonanych robót z określeniem ich rodzaju, wskazaniem okresu ich wykonania, wartości i dla kogo. Pozytywne referencje, potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie - wystawione przez podmioty, dla których je wykonano. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przepadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosku. - Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - oferent, który ma siedzibe poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, · nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 Pzp. Zachowanie terminów wystawienia w/w dokumentów musi być zgodne z terminami podanymi w Pzp - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem odpowiednio obowiązujących terminów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Adaptacja istniejacego budynku w zakresie robót: budowlanych, instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych, przyłączy, zagospodarowania terenu. kubatura budynku 16 993,50 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 765

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy dnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w rt.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (dotyczy również wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163) - oznaczonej dalej jako Pzp): 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) zatrudniać przeciętnie 40 osób oraz co najmniej 5 osób personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie, przez dwóch lub więcej wykonawców, warunek musi spełnić co najmniej jeden z nich. b) zapewnić w wykonaniu niniejszego zamówienia, udział następujących osób: · Kierownika kontraktu, który winien posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych 6 lat, w tym jako kierownik kontraktu, dotyczącego modernizacji lub adaptacji obiektów istniejących, · Kierownika budowy, który winien posiadać 6 letnie doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych 5 lat, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla kontraktu polegającego między innymi na modernizacji lub adaptacji obiektu istniejącego, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub równoważnie im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, · Kierowników robót ( budowlanych, instalacyjno - sanitarnych, elektrycznych, drogowych ), którzy winni posiadać 5- letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w tym pełnienie funkcji kierowników robót przez 2 lata; uprawnienia budowlane w swoich specjalnościach do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnie im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, Doświadczenie zawodowe liczone będzie od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek zostanie spełniony przy zsumowaniu udziału osób poszczególnych wykonawców. c) wykonać jako wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat licząc do dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym 2 kontrakty o łącznej wartości co najmniej 6 000 000 PLN brutto, obejmujące roboty budowlane dotyczące modernizacji, adaptacji lub wybudowania obiektów podobnych rodzajem do robót budowlanych przewidzianych w niniejszym zamówieniu np. typu: prokuratura, sąd, urząd państwowy itp. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek zostanie spełniony przy zsumowaniu robót budowlanych, wykonanych przez poszczególnych wykonawców, przy czym co najmniej jeden kontrakt powinien przekraczać wartość 3 000 000,00 PLN. 4). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) osiągnął w ostatnich 3-ech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, łączny przychód ze sprzedaży minimum 18 000 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek spełniać musi co najmniej jeden z nich. b) posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 200 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej wykonawców, warunek spełniać musi co najmniej jeden z nich. Jeżeli kwoty ujęte w dokumentach wymienionych wyżej podane są w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie, warunek musi spełniać każdy wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków złożonych wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń. Nie złożenie wymaganych dokumentów powoduje niespełnienie warunków i będzie skutkować wykluczeniem z postępowania. Ocena spełnienia powyżej wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły s p e ł n i a - n i e s p e ł n i a. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za : · każde 3 000 000,00 PLN wartości zakończonej roboty budowlanej - 1 pkt, · każde 100 000 PLN zdolności kredytowej powyżej określonego minimum, tj. powyżej 1 200 000 PLN - 1 pkt. o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków Zamawiajacy niezwłocznie poinformuje wykonawców,którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia spełnienia warunków powinien przedłożyć: 1a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty, składa każdy z nich oddzielnie), 1b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, 2a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oświadczenia muszą być złożone przez każdego z nich. 2b) aktualne zaświadczenie, właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 4 - 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem wniosku. 2d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem wniosku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INVEST-SERVICE Sp z o.o.ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.