eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › budowa ulicy Wietnamskiej, Granicznej w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-04

POZYCJA 20407

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: budowa ulicy Wietnamskiej, Granicznej w Białymstoku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Białegostoku, do kontaktów: Jolanta Aleksandrowicz, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, 8786775, e-mail: zzp@um.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.um.bialystok.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.bialystok.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Joanna Zimnoch , pok. 307, Ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 27, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Joanna Zimnoch , pok. 307, Ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 27, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Sekretariat Wydziału Budownictwa i Inwestycji, Ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 27, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Wietnamskiej, Granicznej w Białymstoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulicy Wietnamskiej/ Graniczna/ wraz z chodnikami, wjazdami, budow przykanalików i wpustów ulicznych kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, budowa murków oporowych. Nawierzchnia z kostki betonowej - 199,40 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego - 517,70 m Kanał deszczowy- przykanaliki- PCV Ø200 - 127,50 oraz 19 wpustów deszczowych z kręgów bet. Ø 0,50 m Kanalizacja sanitarna - PCV Ø200 - 91,60m, 4 studnie rewizyjne z kręgów bet. Ø 1,00 m, 3 przyłącza z PCV Ø 160 - 92,70 m. Przebudowa wodociągu- 514 m Przebudowa gazociągu- 20m i 28 m Przebudowa kabla telekomunikacyjnego i linii napowietrznej, budowa linii oświetleniowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej należy przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność, takie jak atesty, certyfikaty, dokumentacja techniczna. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa ulicy Wietnamskiej , Granicznej w Białymstoku obejmuje 1) wykonanie nawierzchni, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przebudowa wodociągu, gazociągu, kabla telekomunikacyjnego i linii napowietrznej, linii oświetleniowej., 2) organizacja ruchu na czas budowy; 3) koszty zajęcia pasa drogowego pod budowę. 4) pełna obsługa geodezyjna (w tym inwentaryzacja powykonawcza w 5 egz.); 5) czynności niezbędne do przekazania inwestycji gestorom uzbrojenia i pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich w Białymstoku; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 12000,00 zł/ słownie złotych dwanaście tysięcy/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na budowę nawierzchni ulic, sieci ks. lub kd. oraz wartości zamówienia min. 200 000,00 PLN, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością;- znaczenie 100% b) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branża drogowa, sanitarna, elektryczna), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. c) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowe j- koparka, zagęszczarka, samochód samowyładowczy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. 1) Jeżeli liczba wykonawców , którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy wykonali najwięcej zamówień określonych w p-kcie 1, 2a) o wartości zamówienia min. 200 000,00 PLN. W przypadku uzyskania takiej samej najmniejszej ilości punktów przez większą niż 10 liczbę wykonawców o przejściu do dalszego etapu postępowania decydować będzie suma wartości zrealizowanych zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4), 4) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków); 6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (kwota min. 200 000.00 zł) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, na budowę nawierzchni ulic, sieci ks. lub kd. oraz wartości zamówienia min. 200 000,00 PLN, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji, potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 8) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża drogowa,i sanitarna, elektryczna), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia 10) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności) 11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 12) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p.9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne ( dotyczy wspólników spółki oraz konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki udziału w postępowaniu, których mowa w art.22 ust.1 pkt.2-3 ustawy, 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłączenie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem, 4) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane prace. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.