eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Świnoujście: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 20405 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.um.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018. 2.Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu o pow. ok. 7,1 ha (działka Nr 57 oraz 49/4) obr.6. 3.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów wymienionych w punkcie 2 zgodnie z następującymi standardami utrzymania: a) I standard utrzymania: działka Nr 57, obr.6; (38702 m2), b) II standard utrzymania: działka Nr 49/4, obr.6; (31352 m2). 4.Zakres prac w I standardzie utrzymania polega na: a)pielęgnacji zgodnie ze standardami sztuki ogrodowej: ogrodu traw, roślinności skalnej, leśnej, rabaty bylinowej, trawników; b)nawożeniu terenu zieleni nawozem granulowanym o długotrwałym działaniu oraz nawozem rozpuszczalnym wg potrzeb; c)koszeniu trawy na wysokość 5 - 7 cm i jej wywożeniu na stację przeładunkową odpadów; d)dosiewaniu trawy i na bieżąco uzupełnianiu ubytków trawników; e)grabieniu liści z trawników i powierzchni objętych sprzątaniem - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem na stację przeładunkową odpadów; f)usuwaniu samosiewów; g)podcince pielęgnacyjnej drzew i krzewów - w zależności od gatunku i wieku; h)przycinaniu pędów mającym na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy; i)usuwaniu wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; j)usuwaniu odrostów korzeniowych u pni drzew; k)jednokrotnym w roku oczyszczeniu drenaży na powierzchni 60 m2 od strony ul. Herberta przy południowo-wschodniej granicy parku; l)zasilaniu roślinności nawozami mineralnymi wg różnorodności i potrzeb (materiał zakupiony przez Wykonawcę); m)uzupełnianiu kory w skupiskach roślin na wysokość 6 - 8 cm (materiał zakupiony przez Wykonawcę); n)zwalczaniu chorób i szkodników roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); o)dbaniu o dobry stan małej architektury - ławki i śmietniczki, stoliki, pergola, tablice, słupy latarni, wiaty (naprawy, mycie, konserwacja) materiał zakupiony przez Wykonawcę; p)utrzymaniu placu zabaw w zakresie czystości, pielęgnacji zieleni oraz konserwacji urządzeń zabawowych; q)utrzymaniu siłowni terenowej (sprzątanie, konserwacja, drobne naprawy) - materiał zakupiony przez Wykonawcę; r)bieżącym utrzymaniu i konserwacji ścieżek i alei parkowych; s)zamiataniu, zbieraniu nieczystości z alejek parkowych; t)utrzymaniu zimowym ścieżek i alei parkowych (materiał zakupiony przez Wykonawcę); u)wywozie nieczystości ze śmietniczek na stację przeładunkową odpadów; v)uzupełnieniu roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy, leży w zakresie Wykonawcy w ilości do 500 sztuk roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); w)nasadzeniu roślin cebulowych (krokusy, narcyzy, hiacynty, szafirki, tulipany itp.) w miesiącu IX, X - 2000 sztuk (materiał zakupiony przez Wykonawcę, ustalenie gatunków z Zamawiającym); x)przygotowaniu do okresu letniego oraz zimowego systemu nawadniania oraz jego bieżąca obsługa. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania częstotliwości podlewania do aktualnie panujących warunków pogodowych. y)uiszczaniu opłaty za składowanie odpadów na stacji przeładunkowej odpadów. 5.Zakres prac w II standardzie utrzymania obejmuje: a)jednokrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień; b)dwukrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: lipiec, sierpień; c)zbieranie nieczystości w pasie o szerokości 10 m od granicy działki; d)wywóz nieczystości na stację przeładunkową odpadów; e)usuwanie samosiewów w miesiącu marcu; f)usuwanie wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; g)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki o dł. 140 m; h)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki/Chopina o dł. 143 m; i)pielenie skarpy przy wejściu do parku od strony ul. Herberta o powierzchni 115 m2; j)sprzątanie liści ze ścieżek przy ul. Chopina/Matejki o łącznej długości 40 m; k)grabienie liści w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego; l)koszenie trawnika w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania przedstawicielowi Zamawiającego na piśmie, miesięcznego harmonogramu rzeczowego wykonanych prac z podziałem na każdy tydzień do ostatniego dnia każdego miesiąca. 7.Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty itp.) powstałych w wyniku tych prac. Koszt wywozu odpadów ponosi Wykonawca. 8.Powstałe odpady podczas wykonywania czynności objętych w przedmiocie zamówienia Wykonawca zagospodaruje na własny koszt. Pozbywanie się odpadów powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu nieczystości na cały okres trwania umowy. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu Kartę odpadów wraz z comiesięcznym protokołem odbioru prac. 9.Przed wysadzeniem gatunków wypadłych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym gatunki oraz ich ilość. 10.Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielęgnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie). 11.Wykaz przewidzianych prac stanowią załączniki nr 2.1 i 2.2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście w PEKAO S.A. Oddz. w Świnoujściu, nr rachunku: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 z określeniem tytułu wpłaty: Przetarg - Park przy ul. Chopina w Świnoujściu. W przypadku wadium w bezgotówkowej formie, dokument wadium należy włożyć do koperty wewnętrznej, jako odrębny (nie zszywać z ofertą). Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek ww. jest data uznania wskazanego rachunku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykonali co najmniej jedną główną usługę o wartości min. 200.000,00 zł brutto, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i zakończenia, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/usługa zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, wg załacznika nr 7; o Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Dysponują lub najpóźniej w dniu podpisania umowy będą dysponować, co najmniej jedną osobą z zapewnieniem jej zastępstwa w razie nieobecności- kierownikiem robót w zakresie kształtowania i pielęgnacji zieleni miejskiej i pielęgnacji zieleni miejskiej odpowiedzialnym za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami w zieleni tj. minimum jeden inspektor nadzoru terenów zieleni legitymujący się co najmniej 12 - miesięczną praktyką zawodową przy konserwacji i pielęgnacji zieleni stanowiącej zakres zamówienia, w tym min. 6 miesięcy pełnienia funkcji inspektora nadzoru terenów zieleni. Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni - do prowadzenia prac o charakterze technicznym.- załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) posiadają opłaconą polisę opiewającą na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub jej równowartość w walucie obcej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    o wykaz potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej jednej głównej usługi o wartości min. 200.000,00 zł brutto, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zakończenia, podmiotów na rzecz których usługi/usługa zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/usługa zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    o wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, o pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, a nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie. o dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium wymienioną w art. 45 ust. 6 Pzp. o lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8. o wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 9. Niezałączenie do oferty wykazu Zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez Wykonawcę zamówienia własnymi siłami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - CZAS REAKCJI OD ZGŁOSZENIA AWARII DO ROZPOCZĘCIA PRAC - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście ul.Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście Wydział Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w Biurze Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.