eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Szczecin: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 204031 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferent może złożyć ofertę na poszczególne REJONY lub na całość. Nie złożenie żadnej oferty na któryś REJON nie spowoduje unieważnienia całości postępowania. 2. Utrzymaniu będą podlegały chodniki usytuowane w poszczególnych REJONACH o łącznej powierzchni 76.964 m2 1) REJON I - o powierzchni 14.236 m2 2) REJON II - o powierzchni 11.369 m2 3) REJON III - o powierzchni 9.775 m2 4) REJON IV - o powierzchni 14.827 m2 5) REJON V - o powierzchni 13.029 m2 6) REJON VI - o powierzchni 13.728 m2 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zamiatanie i zbieranie wszelkich odpadów tj. papierów, niedopałków papierosowych, pozostałości opakowań papierowych, szklanych, foliowych, metalowych, szmat, drewna i drobnych gałęzi, porzuconych worów ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, piasku lub zalegającej ziemi, liści i owoców opadłych z drzew i krzewów, odchodów zwierzęcych; 2) Uprzątnięcie błota, śniegu i lodu, oraz ich pryzmowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku), oraz wywóz wszelkich zanieczyszczeń zebranych podczas sprzątania chodników na miejsce do tego przeznaczone; 4. Realizacja zamówienia Utrzymanie czystości dotyczy całej szerokości chodnika, od krawędzi jezdni do granicy posesji graniczącej z przyległym chodnikiem, na którym dopuszczony jest płatny postój lub parkowanie pojazdów (w całości lub częściowo) wraz z rynsztokiem przyległym do chodnika z wyłączeniem: 1) powierzchni chodników na długości stanowisk rezerwowanych na potrzeby instytucji, zakładów pracy, przystanki komunikacji miejskiej itp., 2) powierzchni na szerokości wjazdów do bram, dróg dojazdowych na tereny instytucji lub obiektów prywatnych oraz tzw. narożników. 3) powierzchni stanowiących zajęcie pod różnorodne formy geometryczne infrastruktury technicznej, wysepki rozdzielcze stanowisk postojowych, zieleńców, koszy ulicznych itp. 5. Wymagania Zamawiającego 1) Wywiązywanie się z nałożonych obowiązków codziennie do godziny 8:00. 2) Przez utrzymanie w okresie letnim rozumie się zamiatanie wskazanych powierzchni, zebranie odpadów i ich wywóz, 3) Przez utrzymanie w okresie zimowym rozumie się likwidację gołoledzi i odśnieżanie oraz (w okresach bez opadów śniegu i gołoledzi) zamiatanie wskazanych powierzchni, zbieranie i wywóz odpadów. 4) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zanieczyszczenia po godzinie sprzątania wykonawca zobowiązany będzie do jego uprzątnięcia w terminie 1 godziny od chwili zgłoszenia. Zlecenie to będzie określane jako zlecenie interwencyjne, lecz nie będzie powodowało zwiększenia ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia brutto przypadającego za utrzymanie danego rejonu. 5) Podczas opadów śniegu winien on być odgarniany po każdym opadzie do uzyskania czystej nawierzchni celem niedopuszczenia do powstania nierówności ze zlodowaciałego śniegu i pryzmowany poprzez utworzenie pryzm w odległości 10 metrów od przejścia dla pieszych lub w przypadku dużej ilości miejsc parkingowych w jednym ciągu także na co 10-tym miejscu, z zachowaniem możliwości bezpiecznej wymiany pojazdów na miejscach parkingowych. Wysokość pryzmy przy skrzyżowaniu nie może być wyższa niż 1 metr. Pryzmowany śnieg nie może ograniczać swobodnego dostępu do parkomatów. 6) W okresach bezopadowych śnieg i błoto pośniegowe nanoszone przez pojazdy na miejsca postojowe oraz przez pojazdy pługujące na strefę przykrawężnikową (rynsztok) winny być usuwane na bieżąco. 7) Podczas gołoledzi chodniki winny być posypywane przy użyciu dostępnych środków uszorstniających, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 230 poz. 1960 z dnia 24.11.2005r.) 8) Efekty likwidacji gołoledzi i odgarniania śniegu winny być widoczne w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od momentu ich wystąpienia w tym, że w przypadku ich wystąpienia w godzinach nocnych efekt winien być osiągnięty nie później niż do godziny 7:00. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zadania bez współuczestnictwa Wykonawcy. Kontrola winna być potwierdzona stosownym protokołem oraz w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dokumentacją fotograficzną. 10) Kontrole będą prowadzone codziennie nie wyłączając sobót i niedziel: a) w okresie letnim po godz. 08:00; b) w okresie zimowym w czasie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi w godzinach nocnych - porą nocną; c) w okresie zimowym w czasie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi w ciągu dnia - po 3 godzinach od ich wystąpienia; Brak widocznych efektów sprzątania lub likwidacji gołoledzi i odgarniania śniegu po tych czasach będzie traktowane jako nieterminowe realizowanie przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna usługi związane ze sprzątaniem ulic, chodników oraz placów. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie będzie niższa 200.000,- zł. dla każdego REJONU. W przypadku złożenia oferty na więcej REJONÓW wartość polisy ulega zsumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dowód opłaty składki należnej z tytułu polisy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1 i 4 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące że Wykonawca zobowiązuje się przekazywać do unieszkodliwienia lub odzysku wyspecjalizowanej firmie powstałe w trakcie realizacji usługi odpady zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz.U. nr 39 poz. 251 z 2007 r.). Dokument potwierdzający przekazanie odpadów do unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ewidencją Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu raz na kwartał.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin pok. 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w ZDiTM w Sekretariacie Zarządu Dróg i transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piętro III, w terminie do dnia 07.11.2007 r., do godz. 08:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON I - o powierzchni 14.236 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON II - o powierzchni 11.369 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON III - o powierzchni 9.775 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 91.21.20.00-6, 91.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REJON IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON IV - o powierzchni 14.827 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REJON V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON V - o powierzchni 13.029 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: REJON VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie - REJON VI - o powierzchni 13.728 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 91.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.