Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Bytom: Część I- Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice.
Cześć II - Wykonanie remontu pompy głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty.
Cześć III - Wykonanie remontu pompy typu BS - dla Ruchu II rejon Pstrowski.
Część IV - Wykonanie remontu pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski.
Część V - Remont pomp głównego odwadniania - dla Ruchu III rejon Dębieńsko.
Numer ogłoszenia: 204026 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I- Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice. Cześć II - Wykonanie remontu pompy głównego odwadniania - dla Ruchu I rejon Jan Kanty. Cześć III - Wykonanie remontu pompy typu BS - dla Ruchu II rejon Pstrowski. Część IV - Wykonanie remontu pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski. Część V - Remont pomp głównego odwadniania - dla Ruchu III rejon Dębieńsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie remontów niżej wymienionych typów pomp: Lp. Typ pompy Ilość [szt.] Część I - Ruch I, rejon Siemianowice 1 OWH-200/9 (główne odwadnianie) 1 wersja wykonania: brąz 2 OW-250A/6 (główne odwadnianie) 2 wersja wykonania: standard Część II - Ruch I, rejon Jan Kanty 1 OW-300A/5 (główne odwadnianie) 1 wersja wykonania: staliwo Część III - Ruch II, rejon Pstrowski 1 BS 2400.591 MT (odwadnianie pomocnicze) 1 wersja wykonania: standard Część IV - Ruch II, rejon Pstrowski 1 OW-250AM/9 (główne odwadnianie) 1 wersja wykonania: podstawowe 2 OS-200B/3 (odwadnianie pomocnicze) 3 wersja wykonania: brąz Część V - Ruch III, rejon Dębieńsko 1 OW-200A/8 (główne odwadnianie) 1 wersja wykonania: soloodporne 2 OW-200AM/8 (główne odwadnianie) 1 wersja wykonania: soloodporne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 5 900,00 zł ( słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100), Część II - 2 100,00 zł ( słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100), Część III - 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Część IV - 3 200,00 zł ( słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100), Część V - 4 100,00 zł ( słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dla: Części I - 122.000,00 zł brutto, dla Części II - 43.000,00 zł brutto, dla Części III - 123.000,00 zł brutto, dla Części IV - 65.000,00 zł brutto, dla Części V - 84.000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca może także wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie remontu poszczególnych pomp oraz za poszczególne Części od I do V zamówienia - załączniki nr 6.1 do 6.8, 7 do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy z ceną za dodatkowy zakres remontów pomp - załącznik Nr 8 do druku OFERTA. 3. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 4. Informacje o posiadanym stanowisku umożliwiającym wykonanie prób (testów) pomp po przeprowadzonym remoncie lub możliwości przeprowadzenia takich prób w innym zakładzie, zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA. 5. Oświadczenie producenta danego typoszeregu pomp - załącznik nr 10 do druku OFERTA lub opinia lub certyfikat jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań wyrobów, zgodnie z pkt. II ppkt.3. Załącznika Nr 2 do SIWZ - kopię opinii lub certyfikatu dołączyć do druku OFERTA. 6. W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w imieniu i na rzecz producenta pomp w zakresie pozyskiwania zamówień na wykonywanie remontów pomp, powinien on przedstawić upoważnienie producenta pomp do pozyskiwania zamówień na remonty pomp oraz świadectwo autoryzacji lub certyfikat producenta pomp zgodnie z pkt. II ppkt.4. Załącznika Nr 2 do SIWZ , dołączyć do druku OFERTA 7. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towar.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu: 2.1.1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2.1.2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW, OWH w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu BS: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, korpusu pompy, kosza ssawnego, komory olejowej, kabla zasilającego, komory połączenia, dyfuzora remont kapitalny silnika (z wymianą wirnika, uzwojeń stojana), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, 2.1.3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu pompy głównego odwadniania- dla Ruchu I rejon Jan Kanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu: 2.1.1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2.1.2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW, OWH w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu BS: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, korpusu pompy, kosza ssawnego, komory olejowej, kabla zasilającego, komory połączenia, dyfuzora remont kapitalny silnika (z wymianą wirnika, uzwojeń stojana), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, 2.1.3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu pompy typu BS - dla Ruchu II rejon Pstrowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu: 2.1.1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2.1.2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW, OWH w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu BS: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, korpusu pompy, kosza ssawnego, komory olejowej, kabla zasilającego, komory połączenia, dyfuzora remont kapitalny silnika (z wymianą wirnika, uzwojeń stojana), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, 2.1.3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II rejon Pstrowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu: 2.1.1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2.1.2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW, OWH w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu BS: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, korpusu pompy, kosza ssawnego, komory olejowej, kabla zasilającego, komory połączenia, dyfuzora remont kapitalny silnika (z wymianą wirnika, uzwojeń stojana), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, 2.1.3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont pomp głównego odwadniania - dla Ruchu III rejon Dębieńsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu: 2.1.1. Czynności wstępne: demontaż pompy, czyszczenie elementów pompy, weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy, 2.1.2. Remont zasadniczy: Dla pomp typu OS, OW, OWH w wersjach konstrukcyjnych; A, AM, R: Remont w zakresie podstawowym: wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej, ścianek: ssawnej i tłocznej, pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych, tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików, panewek, regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych, wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu. Remont w zakresie rozszerzonym: wymiana kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych. Dla pompy typu BS: Remont w zakresie podstawowym: wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika, korpusu pompy, kosza ssawnego, komory olejowej, kabla zasilającego, komory połączenia, dyfuzora remont kapitalny silnika (z wymianą wirnika, uzwojeń stojana), regeneracja pozostałych elementów pompy, pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne, 2.1.3. Czynności końcowe: wyważanie elementów wirujących pompy, montaż pompy, próby ruchowe na stacji prób, konserwacja i malowanie, wystawienie dokumentów po przeprowadzonym remoncie pompy. Ustalenie faktycznego zakresu remontu nastąpi po demontażu u Wykonawcy z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o: DTR, posiadaną przez Wykonawcę remontu, dokumentację remontową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego, mięsa i produktów mięsnych
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.