eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Zakup paliw płynnych:olej napędowy - 54200,00L , etylina Pb 95 - 6040,00L do samochodów i urządzeń będących w użyciu Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce i do samochodów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Dobczyce: Zakup paliw płynnych:olej napędowy - 54200,00L , etylina Pb 95 - 6040,00L do samochodów i urządzeń będących w użyciu Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce i do samochodów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobczyce
Numer ogłoszenia: 20401 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, faks 012 2712993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych:olej napędowy - 54200,00L , etylina Pb 95 - 6040,00L do samochodów i urządzeń będących w użyciu Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce i do samochodów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliw płynnych:olej napędowy - 54200,00L , etylina Pb 95 - 6040,00L do samochodów i urządzeń będących w użyciu Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce i do samochodów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobczyce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - należy dołączyć aktualną koncesję na obrót paliwami. b/ posiadania wiedzy i doświadczenia c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz podany jest w punkcie VI niniejszej specyfikacji. 3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku tych Wykonawców , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, natomiast warunki szczegółowe określone w punkcie 1 mogą spełniać łącznie. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wskazanym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art.22 ust 1 Zamawiający żąda o Wykonawców niżej wymienione dokumenty: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ b/ aktualną koncesje na obrót paliwami 2. .Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa a art.24 ust.1 ustawy, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a/oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z treścią załącznika nr 3 b/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. pkt. 2 ustawy, 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -oświadczenia wymienione w pkt 1a i 2a powinny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców - dokumenty wymienione w punktach 2b albo odpowiadające im określone w punktach 4 i5, musi załączyć do oferty każdy z tych Wykonawców - dokument wymieniony w punkcie 1b składa ten lub ci spośród Wykonawców , którzy spełniają. dany warunek .Warunki mogą być spełniane łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ W pkt 1. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju u, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punktach 4 i 5 powinny być wystawiane nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w punktach 1 .2. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26 pok. 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.