eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Siewierz: Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek
Numer ogłoszenia: 204015 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na następujące części zamówienia: Część I. Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem Część II. Dostawa posypywarki sól/piasek Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I. Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem o parametrach: a) rok produkcji 2009 b)szerokość 3000 - 3200 mm, c)wysokość ~ 1000 mm, d)sterowanie własne elektrohydrauliczne za pomocą pulpitu sterowniczego z kabiny kierowcy, e)funkcje pracy: podnoszenie /opuszczanie, skręt lewo/prawo, pływanie, docisk, f)dostawa do siedziby Zamawiającego Część II. Dostawa posypywarki sól/piasek o parametrach: a)rok produkcji 2009, b)pojemność 3 -4 m3 c)napęd od niezależnego silnika spalinowego, d)napęd elementów roboczych poprzez przekładnie mechaniczne, e)sterowanie z pulpitu w kabinie kierowcy, f)włączanie/wyłączanie silnika, g)włączanie/wyłączanie posypywania, g)dostawa do siedziby Zamawiającego 4.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 24 miesiące - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 5.Płatność będzie jednorazowa - dla każdej z części, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia przelewem, w terminie 30 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy wspólne dla I i II części zamówienia t.j.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie inych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 3.Specyfikacja techniczna sprzętu będącego przedmiotem dostawy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/ www.siewierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat pok.11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) rok produkcji 2009 b)szerokość 3000 - 3200 mm, c)wysokość ~ 1000 mm, d)sterowanie własne elektrohydrauliczne za pomocą pulpitu sterowniczego z kabiny kierowcy, e)funkcje pracy: podnoszenie /opuszczanie, skręt lewo/prawo, pływanie, docisk, f)dostawa do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa posypywarki sól/piasek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)rok produkcji 2009, b)pojemność 3 -4 m3 c)napęd od niezależnego silnika spalinowego, d)napęd elementów roboczych poprzez przekładnie mechaniczne, e)sterowanie z pulpitu w kabinie kierowcy, f)włączanie/wyłączanie silnika, g)włączanie/wyłączanie posypywania, a)dostawa do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.