eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót budowlanych w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa budynku Zakładu Teleradioterapii w Jeleniej Górze, jako filii Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa budynku Zakładu Teleradioterapii w Jeleniej Górze, jako filii Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 204002 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa budynku Zakładu Teleradioterapii w Jeleniej Górze, jako filii Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 5.186.000 EURO.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 80.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków szczegółowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością zamawiający uzna budowę budynku kubaturowego o konstrukcji żelbetowej z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla robót budowlanych zakończonych o wartości co najmniej 7 mln zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków szczegółowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zapewni w kierowaniu robotami osoby mające odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadające kwalifikacje jak niżej: 1. do pełnienia funkcji Kierownika budowy Wykonawca przewiduje osobę dysponującą co najmniej 5 - letnim okresem doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; pięcioletni okres doświadczenia zawodowego będzie liczony od daty uzyskania uprawnień, 2. do pełnienia funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca przewiduje osobę dysponującą co najmniej 5 - letnim okresem doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; pięcioletni okres doświadczenia zawodowego będzie liczony od daty uzyskania uprawnień, 3. do pełnienia funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Wykonawca przewiduje osobę dysponującą co najmniej 5 - letnim okresem doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; Posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; pięcioletni okres doświadczenia zawodowego będzie liczony od daty uzyskania uprawnień, 4. do pełnienia funkcji Kierownika robót w specjalności drogowej, Wykonawca przewiduje osobę dysponującą co najmniej 5 - letnim okresem doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; Posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; pięcioletni okres doświadczenia zawodowego będzie liczony od daty uzyskania uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum: 7 mln zł. 2. Warunkiem udziału jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 1 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Warunki dokonania zmian w odniesieniu do terminu realizacji. Zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy są dopuszczalne w wypadku: 2.1. Przerwania Robót budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej, lub w wyniku wykonalnego orzeczenia sądu, które to decyzje zostały wydane nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.2. Wystąpienia Siły wyższej. 2.3. Odkrycie na Terenie Budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym. 2.4. Zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót. 2.5. Opóźnień w rozpoczęciu i wykonywaniu Robót Budowlanych powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3. Warunki dokonania zmian w odniesieniu do zakresu i sposobu, ewentualnie terminu wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę zakresu rzeczowego i w konsekwencji poprzez zmianę wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy. Zmiana zakresu rzeczowego może nastąpić w przypadku, gdy Wykonawca w trakcie realizacji Robót ustali istotne błędy lub braki dotyczące zakresu robót w Dokumentacji Projektowej. Zmiana może nastąpić również wtedy, gdy Zamawiający z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych zmieni sposób wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe. Różnica pomiędzy wartościami Robót niezbędnymi do wykonania w wyniku ww. zmiany a przewidzianymi do wykonania Dokumentacją i Umową i nie wykonywanymi w wyniku ww. zmiany będzie określona na podstawie kosztorysu zamiennego i o tę różnicę zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy; warunkiem zmiany wynagrodzenia jest podpisanie przez Strony stosownego Aneksu (Zmiany Umowy). 3.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, jeżeli nastąpi konieczność wykonania robót zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego. Zmiana taka obejmować będzie zmianę zakresu rzeczowego Robót i odpowiednią zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość robót niezbędnych do wykonania w wyniku ww. zmiany będzie określona na podstawie kosztorysu zamiennego i o tę wartość. 4. Zmiany mogą być zainicjowane przez Zamawiającego, przez żądanie skierowane do Wykonawcy, aby przedłożył ofertę na zmianę uwzględniając sposób obliczenia ceny oferty, o którym mowa w pkt 5). Wykonawca nie wprowadzi żadnych zmian czy też modyfikacji Robót objętych Umową, zanim nie uzyska uprzednio akceptacji Zamawiającego, jeżeli generuje ona zmiany finansowe oraz zanim nie zostanie podpisany stosowny aneks do Umowy. 5. Wykonawca może z własnej inicjatywy wnioskować zmiany w sposobie realizacji Robót objętych Umową inaczej niż to przewiduje Dokumentacja Projektowa albo wnioskować o zastosowanie innych materiałów, urządzeń lub konstrukcji, niż określone w Dokumentacji Projektowej, jeżeli zmiany te nie wpłyną negatywnie na trwałość wartość użytkową, estetyczną i techniczną obiektu (lub je podwyższą) oraz na przedłużenie terminu wykonania Umowy. Zmiany te dopuszcza się tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest co najmniej równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje Dokumentacja Projektowa, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia i nie będzie naruszać przepisów techniczno-budowlanych, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zmiany te będą pożądane zwłaszcza w przypadku zastosowania surowców i materiałów ekologicznych korzystnych dla środowiska. O zamierzonych zmianach Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego i uzyskać jego pisemna akceptację. Po uzyskaniu powyżej określonej akceptacji, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kompletny wniosek w sprawie proponowanych zmian, który zostanie rozpatrzony i rozstrzygnięty przez Zamawiającego. Jeżeli zamierzone zmiany powodują potrzebę zmiany Dokumentacji Projektowej, Wykonawca dokonuje jej na własny koszt zapewniając Zamawiającemu uzyskanie autorskich praw majątkowych w ramach wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu przedmiotu niniejszej Umowy. 6. Wycena zmian: 6.1. Ilekroć w ust. 3) - 5) jest mowa o kosztorysie zamiennym należy przez to rozumieć kosztorys sporządzony przez Wykonawcę: 6.1.1. na podstawie pozycji Kosztorysu wykonawczego dla robót, dla których jest to możliwe, 6.1.2. metodą kalkulacji szczegółowej opisaną w (nieobowiązujących) postanowieniach rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U. 2001 Nr 80,poz. 867), a przyjętych do stosowania zgodnie z art. 3531 Kodeksu Cywilnego - dla robót zamiennych, których nie można wycenić na podstawie pozycji ujętych w Kosztorysie wykonawczym. 6.2. Kosztorys zamienny opracowany metodą szczegółową (kosztorys dla robót zamiennych, których nie można wycenić na podstawie pozycji ujętych w Kosztorysie wykonawczym) określający cenę jednostkową opracowany będzie w oparciu o następujące składniki cenotwórcze: 6.2.1. ceny czynników cenotwórczych [R(robocizna), M(materiał), S(sprzęt), Kp (koszty pośrednie), Z(zysk)] zostaną przyjęte na poziomie średnim wynikającym z publikacji kwartalnych Sekocenbud ustalanych na dzień sporządzenia kosztorysów zamiennych oraz nakładów rzeczowych zgodnie z odpowiednimi Katalogami (KNR), 6.2.2. w przypadku jeżeli nie będzie możliwe zastosowanie zasad określonych wyżej w pkt 1) brakujące ceny materiałów zostaną przyjęte jako ceny hurtowe konkretnego producenta na dzień sporządzenia kosztorysów zamiennych; podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wytycznych producenta. 6.2.3. Jeżeli cena jednostkowa Robót określona przez Wykonawcę w trybie wskazanym wyżej przedstawiona do akceptacji Zamawiającego będzie nieuzasadniona, Zamawiający uprawniony jest do wprowadzenia wiążącej korekty ceny jednostkowej. 7. Pozostałe warunki dokonania zmian umowy. Zmiana umowy może polegać na: 7.1. ograniczeniu niektórych obowiązków Wykonawcy jeżeli ich niewykonanie przez Wykonawcę nie wpłynie negatywnie na należyte wykonanie umowy, a przyspieszy zakończenie realizacji przedmiotu umowy, 7.2. zmianie podwykonawców. W tych okolicznościach warunkiem dokonania zmiany jest wskazanie nowego podwykonawcy o kwalifikacjach zgodnych z wymaganymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli Wykonawca polegał na jego doświadczeniu i zdolnościach i kwalifikacjach w przetargu. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy opisane w niniejszym paragrafie mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Okoliczności i warunki dokonania zmian nie oznaczają roszczenia żadnej ze stron o zmianę, stanowiąc jedynie prawną możliwość dokonania zmiany umowy za zgodą Stron przewidzianą od ogłoszenia przetargu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12 53-413 WROCŁAW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 ; 53-413 WROCŁAW.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.