eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › WYCINKA, PIELĘGNACJA, FREZOWANIE PNI DRZEW, WYCINKA KRZAKÓW I ZAGAJNIKÓW, ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM, W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO, nr sprawy 1/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Cieszyn: WYCINKA, PIELĘGNACJA, FREZOWANIE PNI DRZEW, WYCINKA KRZAKÓW I ZAGAJNIKÓW, ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM, W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO, nr sprawy 1/2010
Numer ogłoszenia: 20398 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777309, faks 033 8530511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA, PIELĘGNACJA, FREZOWANIE PNI DRZEW, WYCINKA KRZAKÓW I ZAGAJNIKÓW, ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM, W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO, nr sprawy 1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYCINKA, PIELĘGNACJA, FREZOWANIE PNI DRZEW, WYCINKA KRZAKÓW I ZAGAJNIKÓW, ROSNĄCYCH W PASIE DROGOWYM, W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wycinka, pielęgnacja drzew, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).o wartości 100.000 zł każda.. Jeżeli Wykonawca, dla potwierdzenia wykonania zamówienia wykazanego jako doświadczenie w wykonywaniu usług przedstawi referencje wystawione dla Konsorcjum firm, to musi załączyć dodatkowo oświadczenie o zakresie robót rzeczywiście zrealizowanych przez niego w ramach konsorcjum, z którego wynikać będzie spełnienie w/w warunku c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym celu Wykonawca winien przestawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz u Pzp. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. - Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące wykonawcy: - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności - w ramach druku oferty - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu oraz środków transportowych jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z wykazem pkt. 3.3 i 3.4. SST - w ramach druku oferty - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wycinka i pielęgnacja drzew w ciągu dróg publicznych o wartości co najmniej 100.000 zł każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100.000 zł. - załącznik nr 5 - podpisany wzór Umowy ( ostatnia strona ) - załącznik nr 6 - kosztorysy ofertowe - załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bobrecka 29, 43 - 400 Cieszyn, pokój 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 09:45, miejsce: ul. Bobrecka 29, 43 - 400 Cieszyn, pokój 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.