eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa ryb świeżych, mrożonych, przetworzonych i konserwowych dla Szkoły Policji w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Piła: Dostawa ryb świeżych, mrożonych, przetworzonych i konserwowych dla Szkoły Policji w Pile.
Numer ogłoszenia: 203974 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb świeżych, mrożonych, przetworzonych i konserwowych dla Szkoły Policji w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb świeżych, mrożonych, przetworzonych i konserwowych dla Szkoły Policji w Pile, poniżej 137000.000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wyrażą zgodę na dostawę asortymentu na własny koszti ryzyko zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5 dni w tygodniu w godz. 730 - 1500, od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru z możliwością w wyjątkowych sytuacjach składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu, dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż połowa jego okresu ważności do spożycia licząc od dnia dostawy go do Zamawiającego, wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni, podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia, wykażą, że podlegają nadzorowi instytucji uprawnionej do kontroli jakości właściwej dla danego przedmiotu zamówienia, wykażą, że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 1, wykażą doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy. wyrażą zgodę na zmniejszenie lub zwiększenie do 40% podanych asortymentów oraz obniżenie wartości umowy do 40%. Wynika to z braku możliwości precyzyjnego określenia stanu osobowego słuchaczy Szkoły Policji w Pile w okresie objętym umową. Zmianie może ulec również wartość umowy. Nie może ona jednak przekroczyć kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych. w Rozdziale Zawartość oferty - wykaz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia ich spełniania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia audytu u Wykonawcy celem kontroli zachowania łańcucha chłodniczego i przechowywania produktów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy. 2. Wypełnione w każdej pozycji tabele asortymentowe Formularz cenowy. 3. Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Czytelnie podpisane upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieupoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Parafowane Istotne Warunki Umowy. 9. Zaświadczenie, oświadczenie lub inny dokument potwierdzający podległość pod instytucję uprawnioną do kontroli jakości właściwej dla danego przedmiotu zamówienia. oraz złożą oświadczenie: że dostawy asortymentu realizować będą 5 dni w tygodniu w godz. 730 - 1500 od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru, z możliwością w wyjątkowych sytuacjach składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; że dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż połowa jego okresu ważności do spożycia licząc od dnia dostawy go do Zamawiającego; że wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury; że asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności tekst jednolity Dz. U. 21 2003 poz. 179; że do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia; że podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy; że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 1 - z podaniem marki pojazdu; że posiadają doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile Sekcja Żywnościowa, Plac Staszica 7, 64-920 Piła..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szkole Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła w Kancelarii Ogólnej pok. 250..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.