eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Budowa rozdzielczej kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Obornikach Śląskich- ETAP II realizacji od ulicy Kazimierza Jagiellończyka do ulicy Poniatowskiego - zadanie nr 1 odcinek kolektora kanalizacji deszczowej od D.1/11 do D.1/18 i kanalizacji sanitarnej od S.1/14 do S.1/22 wraz z przyłączami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Oborniki Śląskie: Budowa rozdzielczej kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Obornikach Śląskich- ETAP II realizacji od ulicy Kazimierza Jagiellończyka do ulicy Poniatowskiego - zadanie nr 1 odcinek kolektora kanalizacji deszczowej od D.1/11 do D.1/18 i kanalizacji sanitarnej od S.1/14 do S.1/22 wraz z przyłączami.
Numer ogłoszenia: 203967 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rozdzielczej kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Obornikach Śląskich- ETAP II realizacji od ulicy Kazimierza Jagiellończyka do ulicy Poniatowskiego - zadanie nr 1 odcinek kolektora kanalizacji deszczowej od D.1/11 do D.1/18 i kanalizacji sanitarnej od S.1/14 do S.1/22 wraz z przyłączami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres prac: - budowa kolektora deszczowego od D.1/11 do D.1/16 o średnicy DN1200 długości ok. 277 mb wraz z przyłączami DN 150 o łącznej długości ok. 53 mb, - budowa kolektora deszczowego od D.1/16 do D.1/18 o średnicy DN800 długości ok. 41 mb wraz z włączeniem projektowanej KD7 o średnicy DN800 długości 5 m. - budowa kolektora sanitarnego od S.1/14 do S.1/22 o średnicy DN500 długości ok. 313 mb wraz z przyłączami DN150-200 o łącznej długości ok. 50 mb. II. Minimalne wymagania materiałowe 1. Kanalizacja sanitarna. Zastosować w zakresie średnicy kanału DN500 mm rury kanalizacyjne z tworzyw sztucznych, dwuściennych, o sztywności obwodowej SN8 łączonych kielichowo. Rury muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe 8kN/m2 wg ISO 9969 i min 30,4 kN/m2 wg DIN 16961. 2. Kanalizacja deszczowa. Zastosować w zakresie średnicy kanału DN800-DN1200 mm rury z tworzyw sztucznych o ściankach obustronnie gładkich przeznaczonych do budowy kompletnych systemów kanalizacji o sztywności obwodowej SN8 (w zależności od lokalizacji kanału). Rury muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe 8 kN/m2 wg ISO 9969 i min 30,4 kN/m2 wg DIN 16961. 3. Przykanaliki. Przykanaliki wykonać z rur kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych, łączonych kielichowo na uszczelki gumowe. Włączenie przykanalików do głównych kanałów poprzez studzienki połączeniowe lub trójniki redukcyjne. Rury muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe 8kN/m2 wg ISO 9969 i min 30,4 kN/m2 wg DIN 16961. Sztywność wszystkich rur powinna być potwierdzona obliczeniami statycznymi wg. metody ATV-A127 wykonanymi przez producenta rur. Rury i kształtki powinny posiadać deklaracje zgodności z normą oraz aprobaty techniczne, w tym aprobatę ITB oraz wyniki testów niezależnych jednostek badawczych. 4. Studnie i studzienki kanalizacyjne. Studzienki kanalizacyjne rewizyjne i połączeniowe na kolektorach, za wyjątkiem studni na kolektorze DN 1200, żelbetowe wibrowane, prefabrykowane o średnicach określonych w projekcie. Kręgi i spody studni betonowych łączone na uszczelki gumowe. Stosować spody studzienek kanalizacyjnych z wbudowanymi elementami podłączeniowymi, które umożliwiają szczelne i elastyczne podłączenie rur kanalizacyjnych do studzienki. Dla studni ? 1000-1200 stosować włazy do studzienek z wentylacją ?600, klasy D400 wg normy EN 124/PN-93/H-74124 z pokrywa z wypełnieniem betonowym. Dla kolektorów DN 1200 stosować studnie systemowe wg wyboru producenta rur na kolektory. Dla przykanalików sanitarnych stosować studnie systemowe z tworzyw sztucznych. Studnie powinny spełniać wymagania normy PN-B-10729. III. Informacje ogólne: Prace obejmują wykonanie odcinka kolektora kanalizacji deszczowej od D.1/11 do D.1/18 i kanalizacji sanitarnej od S.1/14 do S.1/22 wraz z przyłączami w rejonie placu rekreacyjno-targowego w Obornikach Śląskich. Budowana sieć będzie wykonywana w wykopach umocnionych na terenie działek nr 78/5;47; 45 AM-12 i 47 AM-10 oraz przyłączy dz. nr 75, 68 i 44/1 AM-12. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamawiający żąda dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji, potwierdzając ten fakt stosownym oświadczeniem na druku oferty. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Projektu Wykonawczego >Budowa rozdzielczej kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Obornikach Śląskich- ETAP II realizacji od ulicy Kazimierza Jagiellończyka do ulicy Poniatowskiego< - zadanie nr 1 odcinek kolektora kanalizacji deszczowej od D.1/11 do D.1/18 i kanalizacji sanitarnej od S.1/14 do S.1/22 wraz z przyłączami, opatrzonego stosownym pozwoleniem na budowę. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków zawartych w uzgodnieniach do projektu (w tym zawiadomić odpowiednie organy zgodnie z postanowieniami tych uzgodnień). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia w gatunku I, odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, ponadto: a) oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN- hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznana przez Komisje Europejska za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklaracje zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać Zamawiającemu przed ich wbudowaniem zgodnie z załączoną ST wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonane z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych w tym utrzymywać miejsce realizacji przedmiotu zadania w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia prowizoryczne, które nie są już potrzebne oraz utrzymywać w czystości koła i podwozia pojazdów wyjeżdżających z placu budowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją inwestycji oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy do Wykonawcy. Koszt uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego zakończenia inwestycji pozostaję po stronie Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania, zatwierdzenia oraz wdrożenia organizacji ruchu czasowej przy pracach prowadzonych w pasie drogowym. Zgłoszenie robót do odbioru końcowego jest skuteczne pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów potwierdzających przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań zgodnie obowiązującymi normami i standardami wymaganych dla tego typu robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym realizacją w ciągu ostatnich pięciu lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie podobnym co do rozwiązań technologicznych i wartości robót będących przedmiotem zamówienia każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku > Wykaz robót budowlanych< poświadczony referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych., będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku >Wykaz osób< oraz świadczenia, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłatach podatków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.